Stránka 1 z 2

Kamna musí kouřit.

Napsal: 01 črc 2010, 21:39
od alesek22

Napsal: 01 črc 2010, 21:52
od Fantik
Graf máš?

Napsal: 01 črc 2010, 23:01
od alesek22
Mam ale nejde mi sem vlozit.Je v jinem rozliseni a ja to neumim zmenit.

Napsal: 02 črc 2010, 02:15
od Dukes
Tak mi ho pošli na mail a já to sem dám. dukes@dieselpower.cz

Napsal: 02 črc 2010, 06:15
od THOMASLO
Pěkná MK2, kolik tam máš?

Napsal: 02 črc 2010, 06:18
od alesek22
Jeste musim dat vetsi IC a vzduchovy filtr ven.

Napsal: 02 črc 2010, 09:42
od Dukes
Tak tady je Aleskův graf.

Obrázek

Napiš sem co tam je všechno za úpravy.

Napsal: 02 črc 2010, 11:37
od Forest
Hezke. Nicmene vy se rakoviny nebo otravy vylozene nebojite, co? :o Mimochodem kde to je mereny, koukam na hradecko znacku a u Rehounku to neni, tak me to zajima.

Napsal: 02 črc 2010, 11:57
od Markus01
Maximum výkonu takhle vysoko bych taky chtěl. :)

Napsal: 02 črc 2010, 12:21
od Zdeněk M
Markus01 píše:Maximum výkonu takhle vysoko bych taky chtěl. :)
A k cemu je to dobrý, mít vykon v max. otackah? Leda pro ty co sou nemocný a tocej to jak benzín do omezovace. když mas rad otacky tak si kup benzína, nebo ti prodam zavodní motor s Felicie, 1,6 16V 240koní ten tocí 11000 ot (LOL) U TDI bi mel být vrchol pravě že naopak, kolem 4000ot lepsí by bylo 3800ot, normalní zavodnik řadí v bode max vykonu ;)
Bohužel u MTDI je ten vykon posunutej, zas podle toho kdo to cerpadlo dela ;)

Napsal: 02 črc 2010, 17:08
od turbo kamna power
tak má to svoje výhody, mít maximum takhle vysoko, máš potom jakoby delší kvalty, a na zatáčkovitý silnici nemusíš furt řadit jak k.k.t, máš o něco málo větší rozsah použitelných otáček a větší maximálku ;)

Napsal: 02 črc 2010, 21:10
od alesek22

Napsal: 02 črc 2010, 21:27
od Markus01
Zdeněk M píše:
Markus01 píše:Maximum výkonu takhle vysoko bych taky chtěl. :)
A k cemu je to dobrý, mít vykon v max. otackah? Leda pro ty co sou nemocný a tocej to jak benzín do omezovace. když mas rad otacky tak si kup benzína, nebo ti prodam zavodní motor s Felicie, 1,6 16V 240koní ten tocí 11000 ot (LOL) U TDI bi mel být vrchol pravě že naopak, kolem 4000ot lepsí by bylo 3800ot, normalní zavodnik řadí v bode max vykonu ;)
Bohužel u MTDI je ten vykon posunutej, zas podle toho kdo to cerpadlo dela ;)
Tak do omezovače netočim, to se neboj. Jde ale o to, že bych jednou taky rád delší pětikvalt a čim širší bude využitelný spektrum otáček, tim líp se to bude sbírat z dalšího kvaltu. Když bych řadil za čtyřma, tak to bude určitě lepší než ve třech a půl. Nejezdim pořád na plnej kotel a myslim, že když se jednou za čas ty kamna trochu protáhnou tak se taky ho*no stane. Ať mam taky trochu radost z těch peněz co do toho investuju.

Napsal: 02 črc 2010, 21:29
od alesek22
Markus01 píše:
Zdeněk M píše:
Markus01 píše:Maximum výkonu takhle vysoko bych taky chtěl. :)
A k cemu je to dobrý, mít vykon v max. otackah? Leda pro ty co sou nemocný a tocej to jak benzín do omezovace. když mas rad otacky tak si kup benzína, nebo ti prodam zavodní motor s Felicie, 1,6 16V 240koní ten tocí 11000 ot (LOL) U TDI bi mel být vrchol pravě že naopak, kolem 4000ot lepsí by bylo 3800ot, normalní zavodnik řadí v bode max vykonu ;)
Bohužel u MTDI je ten vykon posunutej, zas podle toho kdo to cerpadlo dela ;)
Tak do omezovače netočim, to se neboj. Jde ale o to, že bych jednou taky rád delší pětikvalt a čim širší bude využitelný spektrum otáček, tim líp se to bude sbírat z dalšího kvaltu. Když bych řadil za čtyřma, tak to bude určitě lepší než ve třech a půl. Nejezdim pořád na plnej kotel a myslim, že když se jednou za čas ty kamna trochu protáhnou tak se taky ho*no stane. Ať mam taky trochu radost z těch peněz co do toho investuju.
jj moje řeč

Napsal: 02 črc 2010, 23:21
od dolar100
na tie kone to zbytocne cmudi