Stránka 1 z 1

AGR + Power Plus 764 motor v tahu klepe

Napsal: 03 črc 2010, 20:48
od spider.20
Mám AGR 4x4 + chip po původním majiteli od www.motordesign.cz, po několika letech jezdění jsem vyměnil vstřiky za PP 764, ale motor v plném tahu v rozsahu od 1800-2200 otáček na rychlosti 3,4,5 klepe. Je to v podstěně v rozsahu náběhu výkonu. Zkoušel jsem i jiné vstřiky na stejné úrovni a nic se nevyřešilo. Jinak poloosy OK, setrvák OK a kardan také OK. Navíc se zvýšila spotřeba z průměru 6,5 na 7,5 při stejném jízdním stylu a kouřivost je velká. Zvažuji proto koupi vstřiků Sprint 520 pro snížení kouřivosti, má někdo lepší nápad jak tuto situaci řešit? Při pročítání tohoto fora jsem na podobný problém nenarazil :( Nebo druhá varianta, adekvátní chip, otázka ale jestli se sníží kouřivost, což vůbec netuším. V podstatě požaduji:
- snížení kouřivosti
- odstřanění klepání
- alespoň lehké snížení spotřeby

Děkuji všem za reakce, mohu cokoliv upřesnit.

Napsal: 03 črc 2010, 20:52
od Jayson
Doporučuji ti
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 14&motor=4

Popř. zkontrolovat na VAGu kolik dává váha, ale to by nemělo způsobovat klepání.

Spíš bych to tipoval ten chip.

Napsal: 03 črc 2010, 21:02
od koco
nahraj tam origo soft alebo treba dat urobit nový soft na mieru, a bude po problémoch.

Napsal: 03 črc 2010, 21:20
od Tomas.cz
To bude slyšet setrvák, pokud nechceš dávat vtg turbo a vůbec to předělávat tak nech upravit soft na tyhle trysky, sice nebude úplně využit jejich potenciál ale to neva.

Napsal: 05 črc 2010, 18:15
od spider.20
Děkuji všem za rady, zkusím něco vykoumat a dám vědět jak to dopadlo :)

Napsal: 08 črc 2010, 13:10
od SupermanXXX
dělá mi to taky prý je to setvák, když jsem měl 145 koní tak to nedělalo a teď při 160koních to dělá a jelikož to začlo zedne na den po tom chipu a dělá to jen když to sešlápnu v nízkých otáčkách tak veřim že to bude tim setrvákem

Napsal: 08 črc 2010, 14:31
od Jayson
Pokud to zašlapáváš v 1500ot. tak se neni čemu divit.

4x4

Napsal: 22 črc 2010, 08:57
od marian232
mam iný problém ale už to neriešim to pri prudkom pridani plynu to trocha zarezonuje ale žiadne klepanie, dymivosť mam len pri nízkych otáčkach ale s tým som počítal pri miernom pridávaní je to ok aky maš výkon ty ? mam dlhodobu spotrebu 5,9 vonku sa dostanem pod 5l ale viem zajazdiť aj na 8l