fakt sem se zasmál !!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
fakt sem se zasmál !!!!
--775914666--stačí zavolat , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
"Protože my jsme začínali na benzínových motorech již v roce 1993 nestane se vám to co u konkurence, kde např. živnostník vystupující pod názvem Diesel p...., který dělá, jak název napovídá, hlavně dieselové motory, na Octavii RS 2.0TFSI slibuje 250 koní, ale skutečnost je 209 naměřených koní !!! Holt zkušenosti s benzínovými motory zkušenostmi z dieselů nenahradíš..."
Zeby Diesel power? Aj zla reklama je reklama
Zeby Diesel power? Aj zla reklama je reklama
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
Zajimave. Je to tam porad. Pokud tim mysleli opravdu Reeshu, tak mu zkomolili nazev firmy, protoze Dieselpower se pise dohromady ne zvlast. Jinak to vypada, ze DP prestehovanim do Prahy asi hodne zatapi dosud etablovanym upravcum a tak nekterym nervy tecou Vim o 2ks 1.8TSI, ktere Risa delal nedavno a majitele si vubec nestezuji. Samozrejme pouzivano pro kazdodenni provoz.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nikoliv, je to tam zase. Kdyz jsem psal svuj prispevek vyse, nebylo to tam. Po vyhledavani zbezne "ocima" jsem vyhledaval fulltextove, ale marne.fabiátor píše:Je to tam porad.
Takze je mozne, ze se asi nekde (nejspis u nejakeho pravnika)informovali, zda se jedna o protipravni akt.
Na druhou stranu asi casem firma Dieselpower stihne stejny osud jako firmu MaxTDI ze Slovenska, kdy byli nuceni zmenit obchodni jmeno spolecnosti prave kvuli pomyslnemu "zaskatulkovani". Vzpominam si, ze jak jsem u nich byl tak temer kazdy den volal nejaky zakaznik, ktery se ptal, zda jsou schopni upravit i benzinovy motor.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
No ono by to chtelo hlavne dolozit takovy tvrzeni alespon nejakym grafem a pokud mozno verohodnym, ne z excelu nebo Kpower A pak je taky otazka, kde a na cem se pripadne merilo, co to bylo za auto, kdo ho skutecne upravoval atp.dongrofo píše:... na Octavii RS 2.0TFSI slibuje 250 koní, ale skutečnost je 209 naměřených koní !!! "
Zeby Diesel power? Aj zla reklama je reklama
Ale s tim si pan Dymovsky hlavu nelame a dal pokracuje v invektivach. Viz jeho P.S.2:
"Spousta firem dnes tvrdí, že jsou profesionální, někteří to mají dokonce v názvu...."
Zrejme narazka na "Race engineering" v logu fy Dieselpower.
A dale:
"... Dle našeho názoru (pana Dymovskeho) je prvním předpokladem profesionality vzdělání, jelikož se jedná o vysoce odbornou práci je základem vysokoškolské vzdělání v oboru a dlouholetá praxe (to splňují pouze 3 firmy v ČR !!!), bohužel ani učňovský obor automechanik není dostatečné vzdělání pro vývoj úprav. Ostatně zeptejte se ve vývojovém oddělení automobilky Škoda... nebo Audi... nebo VW... nebo Seat..."
Nastesti pan Dymovsky neni ten, kdo urcuje, kdo a s jakym vzdelanim smi ci nesmi delat upravy spalovacich motoru resp. jejich motormanagementu.
Ostatne nevim jak to maji v Nemecku, ale v CZ se principy funkce spalovaciho motoru probiraji uz ve fyzice druheho stupne ZS. Chapu, ze se nekteri zamindrakovani jedinci snazi prosadit glejt z VS jako autorizaci pro provadeni cehokoliv, vetsinou aby tim alespon na cas oddalili svuj vlastni neuspech. Realita je vsak takova, ze ten kdo chvili stal, jiz moci opodal. Bez ohledu na to, jakou vystudoval skolu
Pak uz nezbyva nic jineho nez se uchylit k podobnym praktikam, jakych jsme nyni svedky.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
... nebylo to mysleno jako narazka na Profituning?fabiátor píše:"Spousta firem dnes tvrdí, že jsou profesionální, někteří to mají dokonce v názvu...."
Zrejme narazka na "Race engineering" v logu fy Dieselpower.
Jako první v ČR jsme investovali do nového zařízení a nabízíme nyní profesionální chiptuning i pro motory TDI Common rail s řídící jednotkou Bosch EDC17 a vybavenými DPF a motory TSI s řídící jednotkou Bosch MED17.
Pokud je mi znamo, prvni v CR kdo timto zarizenim vskutku disponoval byl Reesha
Ti jsou z pritomnosti Richarda v Praze tak zesrani za usima i v trenkach, ze si zacinaji srat do vlastniho hnizda.
... timto se velice se omlouvam za neslusna slova vyse uzita, nicmene marne jsem hledal vystiznejsi slova
Příkladem je úprava motoru 1,8 T u vozu Octavia RS, která zahrnuje jednak přeprogramování řídící jednotky, jednak sportovní filtr K&N, úpravu chlazení turbodmychadla a úpravu vedení vzduchu přes chladič stlačeného vzduchu. Pro vozy Audi A5 3.0TDI kit: sportovní filtr, chiptuning, laděný výfukový systém.
V těchto jakoby drobných detailech se právě projevuje naše dlouholetá zkušenost s úpravami automobilů podpořená vysokoškolským vzděláním.
By me zajimalo, jake konkretni vysokoskolske vzdelani je zapotrebi k tomu, aby byl schopen clovek poskytovat vyse uvedene upravy. Zaroven by me zajimalo, jak souviseji zkusenosti z ladeni starych Favoritu s ladenim soucasnych technikou naslapanych sofistikovanych motoru.
Dale se mi libi, ze jsou schopni dat do referenci to, ze o nich psal Svět motorů v souvislosti s powerboxem ... tomu rikam reference za vsechny prachy
Dále upozorňujeme, že při každém měření maximálního výkonu dochází k maximálnímu namáhání jak motoru, tak spojky, převodovky atd. což znamená, že měření výkonu může zkrátit životnost těchto zařízení. Protože chceme, aby vám upravený vůz vydržel co nejdéle provádíme ho standardně pouze při vývoji nových úprav (tak jako výrobce vozidla).
Prelozeno do cestiny: vramci preventivniho testu chovani vozu s novym softem netestujeme vuz na maximum ale prenechavame tuto zodpovednost na zakaznika ... taky dobryyy.
Sice to není novinka, ale na fakturu lze místo chiptuning napsat: seřízení vstřikování motoru, což lze uvést do účetnictví jako výdaj.
Uvadet toto na oficialni strance je hotova sebevrazda a myslim si, ze az se toto dostane k prvnimu urednikovi Financniho uradu, zajiste to patricnym zpusobem radne rozmazne
S takovym amaterskym pristupem se nedivim, ze uz maji "podestlano".
Myslim si, ze s takovou si soudruzi podriznou vetev sami pod sebou velice rychle
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Mno tak vsem je znama kauza z PlzneTomas.cz píše:...
Nicmene netusim, zda konkretne obor tykajici se uprav ale rozhodne se vramci nekterych konkretnich predmetu vyucuje konstrukce (nejen) spalovacich motoru. Co jsem se bavil s Jettameisterem, tak ten neco takoveho studuje v Plzni a co mi rikal, tak nektere veci, ktere jsou vyucovany jsou vylozene zavidenihodne ... ale dle jeho vyjadreni jsou to jen jednotlive tresinky na dortu, ktere jsou soucasti neuveritelneho objemu informaci, ktere byl nucen absorbovat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Já se nesměju. Já brečím.
O firmě, která svoje úpravy opírá o K&N filtry si myslím své. Pokud navíc tvrdí, že výměnou filtru se sníží spotřeba, tak bych si k nim nedal na úpravu ani Mountfielda z kola štěstí.
filtry byli a ta věta vůbec stojí za hovno. Kvalitnější vzuchové sání je překladatelský majstrštyk.Před více jak 35 lety vduchové filtry K&N byli vyvinuty za účelem zvýšení kvality vzduchového sání pro masivní výkonné terénní vozidla,
no ještě, že i/y nezadře motor. Vzpomínám si, jak se baví dva strojaři: "Ty vole, když vidim jakej já jsem inženýr, tak mám strach jít k doktorovi."Vývojový pracovníci mají vysokoškolské vzdělání
O firmě, která svoje úpravy opírá o K&N filtry si myslím své. Pokud navíc tvrdí, že výměnou filtru se sníží spotřeba, tak bych si k nim nedal na úpravu ani Mountfielda z kola štěstí.
A tady to máte, všichni jste lháři!14. Jaký je váš názor na větší vstřikovací trysky do motorů TDI?
Výměna trysek za trysky s většími otvory je sice populární, ale problém je v tom, že elektronika nepočítá s většími tryskami tj. s větším množstvím paliva, elektronika to neumí vyhodnotit, jednotka počítá množství paliva podle délky otevření vstřikovacího ventilu, kvůli většímu průměru trysek jde do motoru více paliva (až 180 % !!!) při stejné délce otevření vstřikovacího ventilu než u sériových trysek, řídící jednotka ale nepozná, že jsou namontovány větší trysky takže rozhodíte směšovací poměr a tím i emise, takže motor může značně kouřit. Pokud dáte pouze trysky tak se zvedne výkon asi o cca 10-20 % a motor nebude plnit emise. Pokud upravíte řídící jednotku, kde se mění jak množství paliva tak množství vzduchu, motor plní emise a přidá se na výkonu cca 25-30 %. Nehledě na to, že množství paliva se zvyšuje i při úpravě řídící jednotky. Větší vstřikovací trysky se hodí pro závodní použití, nebo pro toho komu nezáleží na životnosti motoru a plnění emisních předpisů, pak lze ve spojení s chiptuningem dosáhnout zajímavých výkonových parametrů.
Kvůli zřejmě neodstranitelným problémům s kouřivostí po montáži větších trysek jsme upustili od úprav řídících jednotek motorů s nestandardními vstřikovacími tryskami. Nebudeme řešit problémy za jiné, je to nevděčná práce. Pokud vám motor po výměně trysek nadměrně kouří, kontaktujte firmu, která vám trysky prodala a montovala.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®