Stránka 1 z 1

záměna motorů

Napsal: 27 črc 2010, 10:01
od formis85
Zdravím, před časem jsem na DP dával foto zničeného pístu z Touranu 1,9TDI (ukapával vstřik).... Nyní už máme vyměněný motor. Místo původního typu BLS jsme tam dali BXE až na dva úchyty byl shodný. Teď co jsme vyměnili motor je průměrná spotřeba nižší tak o 1 až 1,5 litru (jezdíme tak kolem 5litrů což se mi zdá málo). Je to tím že ten původní motor byl celou dobu špatný (50tkm) a nebo je zmatený PC? Jinak "nový" motor je tišší a jede jinak, neříkám že líp ani hůř, ale má prostě trochu jiný průběh výkonu.

Napsal: 27 črc 2010, 10:32
od tonda.sedlak
Já jsem taky měnil motor na O1 1.9 tdi. Sice stejný typ AHF za AHF ale spotřeba mi taky klesla skoro o litr. Moc tomu nerozumim, ale taky bych řekl že ten motor byl prostě špatnej.

Napsal: 27 črc 2010, 16:14
od jericho-3
Záleží ,jak se ty motory narodili a kdo je vychovával.... :)

Napsal: 27 črc 2010, 17:41
od Kejdzus
To máš pravdu jericho,záleží kdo to vychovával nějakej jede líp nějaký hůř

Napsal: 27 črc 2010, 20:20
od formis85
Tak to je hezký jak radite s výchovou ;). Mě jde ale o tu spotřebu. Teď jsem jel z Nového Města n Met. do centra HK (37km) jel jsem normálně podle předpisů a průměrná spotřeba 3,2 litru to se mě zdá na auto o hmotnosti 1600kg + 3 lidi poněkud málo. S O1 81kw to udělám nejmíň za 3,7 a to to skoro tlačím. V čem může být problém?


Obrázek

Napsal: 27 črc 2010, 20:27
od Thopr
Nejdříve si porovnej údaje z pal. PC verzus plná a plná... Tam bude ten zakopanej pes.. :)

Napsal: 27 črc 2010, 20:50
od formis85
Jasný, asi před 400km jsem bral plnou, zítra doplním a uvidíme realitu. Mě ale zajímá čím to bude že to ukazuje tak málo, to je prostě nereálný.

Napsal: 27 črc 2010, 20:57
od Huml
BLS a BXE má jiný vstřiky a jiný vačky, BLS je s DPF, BXE bez, tam bude zakopanej pes

Napsal: 27 črc 2010, 21:32
od formis85
Huml: to jsem potřeboval slyšet. To o DPF jsme věděli, to že už to má jinou vačku a vstřiky to už nám nikdo neřekl... (wallbash) . A otázka na odborníka: nemůže se tím ještě něco posrat když na motoru BXE je DPF a upravená řídící jednotka z BLS ??? Máme teda takovej hybrid - sakra.

Napsal: 27 črc 2010, 21:41
od Huml
no podle mě takhle posrat ani ne, jen čas ukáže co na to ten filtr a regenerace, ty rozdíly jsou tam právě kvůli tomu

Napsal: 27 črc 2010, 22:18
od formis85
Ještě že tě tady máme :), děkuji ti za konzultaci. Aspoň nám to někdo objasnil. Ještě mě napadlo, dalo by se to nějak SW upravit aby to neukazovalo blbosti?

Napsal: 27 črc 2010, 22:20
od Huml
podle mě určitě, zkus reeshu