Stránka 1 z 2

passat torpedo

Napsal: 28 črc 2010, 21:00
od patrik.kloucek
zdar kluci,mam tecnickou otazku....mam B5 a chtel bych na ni dat ten plast co je pod torpedem a kryje akumulator,brzd.valec atd.Co vsechno budu krom toho plastu potrebovat?a pujde to vubec?Bude se asi muset koupit torpedo s B 5,5.Jak je to tam vyreseno s pylovym filtrem.U B 5 ma extra kryt... :roll:

Diky moc za rady... :)

Napsal: 28 črc 2010, 21:02
od SupermanXXX
z b5.5 by to mělo sedět ten filtr nevim ale třeba oktávka tam taky extra kryt nemá

Napsal: 28 črc 2010, 21:10
od patrik.kloucek
takze by ten pylak byl jen tak primo pod tim velkym plastem co kryje baterku??? :roll:
Docela mam obavu aby tam do nej neteklo :?

Napsal: 30 črc 2010, 19:39
od estefan007
Ten plast ti tam len tak nepôjde. A keby to tam pasovalo, čo by teoreticky (ale len fakt teoreticky) malo, musel by si vymeniť aj torpédo z B5,5 (lebo v tom torpéde je taká pozdĺžna drážka na uchytenie toho plastu) a prispôsobiť uchytenie kabínového filtra a jeho obtok vody resp.kryt.

Napsal: 30 črc 2010, 20:11
od patrik.kloucek
no na to se prave ptam...takze dejme tomu plast pod torpedo mam,torpedo taky.Co jeste bude potreba???jak je to s tim pyl.filtrem?Prece karoserie je stejna tzn ze to zas tajkovej problem bejt nemuze to udelat...
Kdo poradi,kdo ma B5.5 doma a koukne jak je to udelany popr to nafoti....diky ;)

Napsal: 30 črc 2010, 20:44
od lubomt
ahoj,robil som to alebo lepsie povedane daval som ten plast na passat B5 r.2000 a musel som kupit este ten plast co su cezen diery na stierace. To kvoli tomu,ze ten plast co kryje baterku sa zasuva vo vrchnej cast k oknu do drazky do toho plastu co je kryt stieracov. Nosmalny plast tam nema drazku a nebude ti to sediet,nedas ho tam. Ked kupis aj ten druhy,nic nemusis prerabat,akurat myslim ze das prec kryt z peloveho filtra. Ten plast co tam das staci na krytie toho filtra,tiect don nebude,je to tak aj na passatoch,co maju original. Porovnaval som to

Napsal: 30 črc 2010, 20:48
od patrik.kloucek
no parada to jsem potreboval vedet....diky moc ;)

Napsal: 30 črc 2010, 20:52
od estefan007
Máš skoro úplnú pravdu, až na to zatekanie. Passaty ktoré to tam majú ako hovoríš originál , majú nad filtrom taký laicky povedané žliabok z plastu ktorý je pripevnený na obal filtru a má za úlohu odvodniť prípadne stečenú vodu, lebo inak ti to bude tiecť priamo na ventilátor cez filter.

Napsal: 30 črc 2010, 21:10
od patrik.kloucek
estefan007 píše:Máš skoro úplnú pravdu, až na to zatekanie. Passaty ktoré to tam majú ako hovoríš originál , majú nad filtrom taký laicky povedané žliabok z plastu ktorý je pripevnený na obal filtru a má za úlohu odvodniť prípadne stečenú vodu, lebo inak ti to bude tiecť priamo na ventilátor cez filter.


:o sakrys prosim te nemuzes to nafotit....diky

Napsal: 30 črc 2010, 21:21
od estefan007
Rád by som ti pomohol s fotkami , ale práve som na dovolenke a nemám pri sebe kábel na foťák. Ale keď sa ti to nepodarí vyzistiť inde tak cca 10.8. ti môžem zaslať foto. Ale je zas pravda, že keby si poriadne utesnil spojenie torpéda s tým plastom ( napr. natlačiť silikón do tej drážky ešte pred spojením) tak sa ti tam voda nedostane. Aspoň dúfam že nestečie nejako po skle popod torpédo a.t.ď.

Napsal: 30 črc 2010, 21:27
od Martin.R
estefan007 píše: Ale je zas pravda, že keby si poriadne utesnil spojenie torpéda s tým plastom ( napr. natlačiť silikón do tej drážky ešte pred spojením) tak sa ti tam voda nedostane. Aspoň dúfam že nestečie nejako po skle popod torpédo a.t.ď.
To je sice pravda ale uvědom si že to každejch x tisíc km rozebíráš abys vyměnil filtr a jak to bude vypadat třeba za tři roky?

Napsal: 30 črc 2010, 21:35
od estefan007
Ano je to iba také sfušované riešenie možno na čas, možno na stálo, lebo ak si dakedy mal takýto passat tak vieš že sa filter dá vybrať aj bez rozobratia týchto plastov. Stačí len odtiahnuť tesnenie a nadvihnúť jednu stranu. Je to dosť nepohodlné riešenie , ale dá sa to.

Napsal: 31 črc 2010, 07:41
od patrik.kloucek
kluci sice poradne nechapu o jakym kanalku je rec ale podle me pokud neni jina karoserie jako ze neni tak prece vsechny plastovy veci musi byt zameny .... :?

Napsal: 01 srp 2010, 00:24
od lubomt
ziadny plast som tam nevidel ani na B5 originali v r.97 ani ked som to dorabal na 2,5tdi v r.2000,stacia tie dva plasty ako som pisal,prvy tesni v drazke pri skle a plasty navzajom su do seba vtlacene medzi sebou do drazky,tam nenatecie a maslim tiez cez bumu-keder takisto. jazdil som tak do r.2007 a ziaden problem so zatekanim. teraz mam origo a ziaden plast so zliabkom tan nie je. takisto teraz posledny B5,5 toto ma takisto

Napsal: 01 srp 2010, 09:18
od estefan007
A tak sme pri tom, ty si prerábal passaty r.v. 97 a 00 , ale facelift začali vyrábať zhruba v roku 01 tak preto si to tam asi nevidel. Vieš vystriedal a upravoval som už niekoľko passatov od r.v. 97 cez 00,02 až po terajší 04 na ktorom jazdím a dobre viem čo tam nachádza a aký je tam rozdiel. Ale v konečnom dôsledku to je úplne jedno, máš pravdu tie plasty tam tesnia a možno vodu v živote neprepustia (to záleží na stave plastov) Ja som sa len chcel podeliť o vlastné skúsenosti a nie hádať či to alebo hento.