filtrace přez vložku olej. filtru
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
filtrace přez vložku olej. filtru
Ahoj všem už nějakej ten čas filtruju přez vložku olej. filtru (liaz...) nestojí moc peněz,ale někdo tu psal že přez ní dá 500l vyfritu,ja dam tak max 100l než se na filtr usadí bordel (těstíčko) které olej obsahuje,poté musim filtr vyndat a prohnat ho horkou vodou pod sprchou,protože nepropouští,nemůže ta voda nějak poničit filtr nebo změnit kvalitu filtrování? Jaké s touto metodou nebo jinou finančně lepší metodou máte zkušenosti?Jak filtrujete?Díky.Tomáš
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Filtruju přes něj taky, ale nechávám friťák odstát pár dní než ho leju do nádoby s filtrem a nenalejvám tam usazeninu ze dna. Bordel ze dna slejvám do barelu a pak ho v teple naředím benzínem kterej rozpustí i ten ztuhlej tuk a pak to přes kuchyňskej cedník naleju do filtru.Proplachovat teplou vodou jsem ho už zkoušel taky ale moc to nepomůže, jak se jednou ucpe bordelem tak už se to z něj pořádně nedostane.
nevim, jestli myslis palivovy PJ/PH filtr, nebo olejovy. Ale kazdy se po case zanese, cim jemnejsi, tim rychlejsi zanaseni mikrocasticemi, pory se ucpnou, filtracni kapacita se vycerpa a musi se vyhodit... vestinou se zanese tukem, pak to staci prohnat treba horkym fritem, ale je to jen prodlouzeni zivotnosti, stejne se pak snizuje prutocnost...
Ja tam usazeninu taky nedavam,mě jde v zasadě o ten luj nebo mouku ktera se mi na filtr nabali a prostě to neteče,když to vemu pod sprchu tak teče dobře,jak vlastně kontrolujete kvalitu již přefiltrovaného oleje?Ja to vždycky naleju do petky a koukám na to až vyprchaji bublinky,tak cca 24 h pokud tam je usazenina,jednou se mi to už stalo,tak to přejedu ještě jednou a je to v cajku,stalo se mi to jen u oleje co dostávám od pekárny.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
jenze obcas se stane, ze olej je tekuty, pri teplote filtrace, prefiltrujete - je krasne ciry, do rana se ochladi o 10°C a v jiz prefiltrovanem oleji se vysrazi krupice tuku, bo ceho, muzete opet prefiltrovat a opet se tam vysrazi takove vlocky (pri poklesu teploty). Nejjednodussi je prefiltrovat, i kdyz se srazi, tak nahrat 2 min. na plynovem sporaku v hrnci a je vymalovano - sup s tim do auta.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33588
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
NO a tak jaký je závěr? Chci filtrovat a teď mi není jasné jak na to. To ten filtr z liazky je nějak udělaný že tam naleju rovnou olej? Nebo je to klasický válec a musím si to nějak přizpůsobit? Nevím jestli myslíte palivový nebo hydraulický, našel jsem tento http://malina-vrse.info/shop/index.php? ... uct_id=209
A ještě ten příspěvek, že když ztuhne už v přeceděném oleji tuk, tak když to nahřeju a rozmíchám v benzínu, tak už to neztuhne? Protože co pak až to bude v nádrži...
Chci to lít do 1,9td xantia
A vodu z toho oleje nijak neřešíte?
A ještě ten příspěvek, že když ztuhne už v přeceděném oleji tuk, tak když to nahřeju a rozmíchám v benzínu, tak už to neztuhne? Protože co pak až to bude v nádrži...
Chci to lít do 1,9td xantia
A vodu z toho oleje nijak neřešíte?
a hele ten je levnejsi nez ten na olej
postup je tu popsany v tematu filtrace o par temat nize,kde se hadam,ze to neprotece:D

ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Neproteče to jen toběsikin1987 píše:a hele ten je levnejsi nez ten na olejpostup je tu popsany v tematu filtrace o par temat nize,kde se hadam,ze to neprotece:D

http://www.skarab.cz/cs/zbozi/4516/
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mozna to bude trosku kapat,ale ze by to chcalo a z celeho objemu nadoby je takrka nemozne.oldaf píše:Neproteče to jen toběsikin1987 píše:a hele ten je levnejsi nez ten na olejpostup je tu popsany v tematu filtrace o par temat nize,kde se hadam,ze to neprotece:D
Všem ostatním to teče. Ten na hydrauliku je skoro poloviční oproti olejovýmu.
http://www.skarab.cz/cs/zbozi/4516/
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Tady to máš i s fotkama, olejový filtr liaz a teče to přes něj do sudu. Sádlo nemusíš nahřívat, stačí do něj nalejt benzín a za pár dní se rozpustí, stačí to dát na sluníčko je to pak rychlejší, pak jen přefiltrovat.fastarrow píše:NO a tak jaký je závěr? Chci filtrovat a teď mi není jasné jak na to. To ten filtr z liazky je nějak udělaný že tam naleju rovnou olej? Nebo je to klasický válec a musím si to nějak přizpůsobit? Nevím jestli myslíte palivový nebo hydraulický, našel jsem tento http://malina-vrse.info/shop/index.php? ... uct_id=209
A ještě ten příspěvek, že když ztuhne už v přeceděném oleji tuk, tak když to nahřeju a rozmíchám v benzínu, tak už to neztuhne? Protože co pak až to bude v nádrži...
Chci to lít do 1,9td xantia
A vodu z toho oleje nijak neřešíte?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Tu trošku vody auto taky zvládne, usadí se ve filtru, stačí to sem tam odkalovákem odpustit.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Tobě nemá cenu asi něco vysvětlovat, meleš si furt tu svou ale na olej jsi najel úplný hovno. Ale abys neřekl tak mám na zejtra k filtraci 300 litrů oleje, tak ti natočím na kameru jak dlouho trvá přefiltrovat barel. Ale to budu filtrovat přes použitej filtr co už má za sebou asi 400litrů takže to pojede pomalejc.sikin1987 píše:mozna to bude trosku kapat,ale ze by to chcalo a z celeho objemu nadoby je takrka nemozne.oldaf píše:Neproteče to jen toběsikin1987 píše:a hele ten je levnejsi nez ten na olejpostup je tu popsany v tematu filtrace o par temat nize,kde se hadam,ze to neprotece:D
Všem ostatním to teče. Ten na hydrauliku je skoro poloviční oproti olejovýmu.
http://www.skarab.cz/cs/zbozi/4516/
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
a co jako,ze sem najel hovno? to mam kvuli tobe jezdit sem a tam? jezdom dle potreby jako normalni clovek.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm