Superb 2.5 L&K 2007
Napsal: 05 srp 2010, 11:52
Dobry den zaprve odpuste cetsinu ale nejsem zdejsi. Mam problemy dva a to bouchani v predni casti po vymenen tlumicu kde pri prejezdu prudkich nerovnosti ci prudkeho narazu se oziva zvuk jako kdyz bouchate do prazdneho kufru, je to i pri brzdeni. V servise kam sem puvodne jel s problemem s vybracema od kol se pustili do vymeni tlumicu, usazeni tlumicu a tycek stabilizatoru a vysledek je 24.000 v prd... a auto horsi nez kdyz sem tam jel, kola mam 17 a je pravda ze po vymene tlumicu to tedka lepe sedi ale zase to vyce drnca na CZ silnicich. Po asi treti navsteve stejneho servisu mi tvrdi ze to je na 90% silentblok ze zjistili ze je jeden mekci nez druhej a hlavne ze na tohoto superba je zapotreby nejaky special.. no nevym jedini co vym ze me oprava stoji dost penez a auto je v horsim stavu nez predtim...Netusite nekdo prosim co stim a co pri vymene tlumicu mohlo zpusobyt zhorseni? pred timto to bylo v pohode a tlumice jevili znamky bezneho opotrebeni pri jizde po praze...
Druhy problem je ze od 60 km vyse jsou v aute citit nepatrne vybrace ktere pri jizde 130-180 jsou mozne pozorovat na sedadle spolujezdce, ci na zadnich seddlech kdyz se opirate o dvere a jde to i do radici paky, nejde to do volantu jako ze se klepe zetrany na stranu ale spise je v celem aute citit mikro vybrace ktere se nijak nezvisuje ci nesnizuje, skousel sem rozjet na 130-150 a vypnout motor a neni to motorem. Mam nove letni pneu bridgestone, origo disky L&K a tvrdi ze kontorlovali a ze nejsou narazene a pneu je sice z www ale jsou pri OK. Po asi trech prevazenich mi v servise rekli ze toto orginal L&K disky se musi vyvazovat jinou metodou a popravde vybrace pri jizde ustali, zato se po prevzeti auta ze servisu objevila nova a to pri prudkemu brzdeni kolem 100-130 se rozechveje vyditelne celi volant a nova diagnoza je ze jsou to brzdove kotouce. Nechapu jak je mozne ze se tato zavada pred tim neobjevila ale ze u obou pripadu jsou nasledkem odborneho zasahu servisu...
Prosim o Vase komentare co by to mohlo byt ci pripadne zda nemate kontakt na nekoho kdo se specializuje na opravy 2.5 L&K.
Jinak auto je naprosto skvele a az na tohle jsem doufal ze spolu budem az do tech 200-300.000 jako tu vetsina z vas pise. je to pohodlne, obrovske auto a 2.5 si vylozene uzivam na dlouhe cesty.
sorry za cestinu.
Druhy problem je ze od 60 km vyse jsou v aute citit nepatrne vybrace ktere pri jizde 130-180 jsou mozne pozorovat na sedadle spolujezdce, ci na zadnich seddlech kdyz se opirate o dvere a jde to i do radici paky, nejde to do volantu jako ze se klepe zetrany na stranu ale spise je v celem aute citit mikro vybrace ktere se nijak nezvisuje ci nesnizuje, skousel sem rozjet na 130-150 a vypnout motor a neni to motorem. Mam nove letni pneu bridgestone, origo disky L&K a tvrdi ze kontorlovali a ze nejsou narazene a pneu je sice z www ale jsou pri OK. Po asi trech prevazenich mi v servise rekli ze toto orginal L&K disky se musi vyvazovat jinou metodou a popravde vybrace pri jizde ustali, zato se po prevzeti auta ze servisu objevila nova a to pri prudkemu brzdeni kolem 100-130 se rozechveje vyditelne celi volant a nova diagnoza je ze jsou to brzdove kotouce. Nechapu jak je mozne ze se tato zavada pred tim neobjevila ale ze u obou pripadu jsou nasledkem odborneho zasahu servisu...
Prosim o Vase komentare co by to mohlo byt ci pripadne zda nemate kontakt na nekoho kdo se specializuje na opravy 2.5 L&K.
Jinak auto je naprosto skvele a az na tohle jsem doufal ze spolu budem az do tech 200-300.000 jako tu vetsina z vas pise. je to pohodlne, obrovske auto a 2.5 si vylozene uzivam na dlouhe cesty.
sorry za cestinu.