Peugeot 406 zhasne pri pridaní plynu

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
derobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 21 říj 2009, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Peugeot 406 zhasne pri pridaní plynu

Příspěvek od derobo »

Mám Peugeot 406 a s ním taký problém, že dlho štartuje, a keď naštartuje, tak sa dá ísť len tak, že jemne pridávam plyn. Ak pridám plyn truchu razantnejšie, tak auto zhasne. Chcel by som vedieť, či by to mohli byť vstreky, lebo regulátor tlaku pri palivovom čerpadle sme už vymenili aj snímač na rampe. Pred touto výmenou auto ani neštartovalo, po výmene
aj štartovalo a išlo super, ale iba týždeň. Po týždni už chodí iba v takom režeme v akom opisujem hore. Takže budem rád za každú radu. Ešte môžem pridať, že na diagnostike vyhodilo chybu akéhosi okruhu a chlap povedal, že to môžu byť vstreky alebo ten regulátor pri čerpadle. Usúdil z toho že tlak meraný v programe na volnobežných oátáčkach skákal o sto
jednotiek.
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

co to je RHY?

Chcipne ti to zduvodu nedostatku nafty v railu.
Vstřiky to muže dělat , ale dá se otestovat přepad. popřípadně na stolici.
Jinak chce to komplet naměřit, pokud má podovací čerpadlo tak jeho tlak do VT čerpadla atd...

jinak budeš měnit díl za dílem.
TOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 18 úno 2006, 00:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od TOMI »

Odmerat prepady na vstrekoch, niektory vela prepusta.
derobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 21 říj 2009, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od derobo »

Áno je to RHY, a už mi niekto odporúčal skúsiť dať priesvitné prepadévé
hadičky na vestreky a pozerať či niektorý moc neprepúšťa. Je aj nejaká iná meóda ako sa to dá spraviť?
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
argo
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 01 bře 2010, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od argo »

na tych priesvitnych uz toho uvidis..., to si daj rovno vestit z gule (LOL) (LOL)
vyskusaj ako ti radia - nizkotlakovy okruh - potrebuje tlak cca 2,5 baru paliva pred VT cerpadlom , ak je , vyskusaj kolko je schopne vytlacit VT cerpadlo : odstav celu regulaciu - odpoj VT regulator, miesto neho do stekra 100 ohm odpor a na regulator pripoj 12V (max na 5 min - nie je to obdlznik!), odpoj vstreky a startuj - snimac tlaku na raili musi zaznamenat tlak aspon 1400 bar. Ak nie, je v haji vt cerpadlo. Daj si zaroven banky na spiatocky vstrekov a uvidis, kolko ktory prepusta pri fakt vysokom tlaku a mas problem vyrieseny.
derobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 21 říj 2009, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od derobo »

Tak auto už behá a bolo to odídené čerpadlo. Vymenili sme za druhé (zánovné), tak to behalo ale asi tak, že pri výkone už nemalo silu a tak opäť bolo auto nepojazdné. Až ďalšie čerpadlo bolo to pravé a auto opäť behá.
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Neřekl jsi jaké...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
vladosr
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 26 bře 2007, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: SK BB kraj

Příspěvek od vladosr »

Ak VT , tak to dlho behat nebude.....hm
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS,KLIMA,TEMP,PP
derobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 21 říj 2009, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od derobo »

Myslel som vstrekovacie čerpadlo. Ak dlho nepôjde nevadí stačí aby vydržalo do konca roka. Potom by sa malo kúpiť iné auto. Tiež staršie ale max 4 roky.
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“