Octavia neťahá a biely dym z výfuku.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

derobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 21 říj 2009, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Octavia neťahá a biely dym z výfuku.

Příspěvek od derobo »

Na mojej octávii dnes asi odišlo turbo, len by som chcel potvrdiť toto zistenie. Auto štartuje v pohode, ale pri jazde vôbec neťahá a zvýfuku sa valí biely dym. Voda v oleji nie je. Keď som to napichol na Vag vypísalo
chybu, chybný elktr. ventil N75 nedosiahnutá medza reglácie. Bolo počuť aj nejaké divné zvuky zo zadu motora a podobne. Ďakujem za každú radu.
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
derobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 21 říj 2009, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od derobo »

Ešte som zabudol napísať, že je to octavia 74kW, typ motora ATD čiže TDI PD.
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vypadá to na závadu turba
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a co třeba chcípací klapka nebo problém s přívodem vzduchu, potkan v sací potubí ;) miloš
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nejspíš KO turbo
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
derobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 21 říj 2009, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od derobo »

Takže sa potvrdilo, že to bolo turbo, vrtulka odlomená a zdeformovaná. Teraz zháňam nové.
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

derobo píše:Takže sa potvrdilo, že to bolo turbo, vrtulka odlomená a zdeformovaná. Teraz zháňam nové.
vyčisti pak celý sací trakt, a hledej důvod proč vrtulka KO... jinak tam muzes dat dalsi a pujde znovu k sipku... kdyz ne motor kouskama z turba apod..
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj to bude turbo...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
derobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 21 říj 2009, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od derobo »

Neviem či tam niečo nájdem kvôli čomu je vrtulka KO, najskôr nevydržala kvôli načipovaniu, lebo nemalo odkial nasať nečistotu, filter menený a tak fakt neviem odkiaľ?
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

derobo píše:Neviem či tam niečo nájdem kvôli čomu je vrtulka KO, najskôr nevydržala kvôli načipovaniu, lebo nemalo odkial nasať nečistotu, filter menený a tak fakt neviem odkiaľ?
Pokud maš mizernej čip, a vysoký požadavek na plnicí tlak, tak turba mužes menit pořad, nevydrží to a padne. :roll:
derobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 21 říj 2009, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od derobo »

Neviem posúdiť plniaci tlak či je vysoký, turbo mi najazdilo tak 50.000 Km a nebolo nové keď som ho kupoval. Môže byť, že sa opotrebovalo. Po čipe auto ťahá super nedymí, takže neviem koľko vydrží normálne turbo a koľko turbo načipované.
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

derobo píše:Neviem posúdiť plniaci tlak či je vysoký, turbo mi najazdilo tak 50.000 Km a nebolo nové keď som ho kupoval. Môže byť, že sa opotrebovalo. Po čipe auto ťahá super nedymí, takže neviem koľko vydrží normálne turbo a koľko turbo načipované.
Ber to tak, že tam mas serii V to je na tlak 1,1Bar , když ti udelal čip tak to zvedl třeba na 1,35Bar, tím padem aby to turbo toho tlaku dosahlo tak se musí víc točit.
derobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 21 říj 2009, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od derobo »

Mal som tam turbo s týmto označením 038 253 019 HV 530, keď som pozeral na internete, je to turbo z Fordu Galaxy 96 Kw, pôvodne tam bolo sériové turbo 74 Kw a po čipe by som tam mal mať tých 96Kw. Takže aj tak by potom to turbo nemuselo ten tlak vydržať?
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

derobo píše:Mal som tam turbo s týmto označením 038 253 019 HV 530, keď som pozeral na internete, je to turbo z Fordu Galaxy 96 Kw, pôvodne tam bolo sériové turbo 74 Kw a po čipe by som tam mal mať tých 96Kw. Takže aj tak by potom to turbo nemuselo ten tlak vydržať?
pokud mas turbo s 96kw VA tak to 1,35Bar vydrží v pohodě, že bis dostal turbo s Galaxi 96kw do Octy tomu moc nevěřim, tam je turbo ve svodeh a ty parohy sou kurna dlouhý :roll:
derobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 21 říj 2009, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od derobo »

Tak neviem či naozaj, ale podľa štítku je to tak. Prerábal som nejaké veci dokonca bolo treba prevariť aj prepadovú trubku na ktorú sa dáva záslepka k EGR :o. Možno bolo turbo vybraté a prehodené na iné sanie ja naozaj neivem. :o
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“