Na mojej octávii dnes asi odišlo turbo, len by som chcel potvrdiť toto zistenie. Auto štartuje v pohode, ale pri jazde vôbec neťahá a zvýfuku sa valí biely dym. Voda v oleji nie je. Keď som to napichol na Vag vypísalo
chybu, chybný elktr. ventil N75 nedosiahnutá medza reglácie. Bolo počuť aj nejaké divné zvuky zo zadu motora a podobne. Ďakujem za každú radu.
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
derobo píše:Takže sa potvrdilo, že to bolo turbo, vrtulka odlomená a zdeformovaná. Teraz zháňam nové.
vyčisti pak celý sací trakt, a hledej důvod proč vrtulka KO... jinak tam muzes dat dalsi a pujde znovu k sipku... kdyz ne motor kouskama z turba apod..
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Neviem či tam niečo nájdem kvôli čomu je vrtulka KO, najskôr nevydržala kvôli načipovaniu, lebo nemalo odkial nasať nečistotu, filter menený a tak fakt neviem odkiaľ?
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
derobo píše:Neviem či tam niečo nájdem kvôli čomu je vrtulka KO, najskôr nevydržala kvôli načipovaniu, lebo nemalo odkial nasať nečistotu, filter menený a tak fakt neviem odkiaľ?
Pokud maš mizernej čip, a vysoký požadavek na plnicí tlak, tak turba mužes menit pořad, nevydrží to a padne.
Neviem posúdiť plniaci tlak či je vysoký, turbo mi najazdilo tak 50.000 Km a nebolo nové keď som ho kupoval. Môže byť, že sa opotrebovalo. Po čipe auto ťahá super nedymí, takže neviem koľko vydrží normálne turbo a koľko turbo načipované.
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
derobo píše:Neviem posúdiť plniaci tlak či je vysoký, turbo mi najazdilo tak 50.000 Km a nebolo nové keď som ho kupoval. Môže byť, že sa opotrebovalo. Po čipe auto ťahá super nedymí, takže neviem koľko vydrží normálne turbo a koľko turbo načipované.
Ber to tak, že tam mas serii V to je na tlak 1,1Bar , když ti udelal čip tak to zvedl třeba na 1,35Bar, tím padem aby to turbo toho tlaku dosahlo tak se musí víc točit.
Mal som tam turbo s týmto označením 038 253 019 HV 530, keď som pozeral na internete, je to turbo z Fordu Galaxy 96 Kw, pôvodne tam bolo sériové turbo 74 Kw a po čipe by som tam mal mať tých 96Kw. Takže aj tak by potom to turbo nemuselo ten tlak vydržať?
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
derobo píše:Mal som tam turbo s týmto označením 038 253 019 HV 530, keď som pozeral na internete, je to turbo z Fordu Galaxy 96 Kw, pôvodne tam bolo sériové turbo 74 Kw a po čipe by som tam mal mať tých 96Kw. Takže aj tak by potom to turbo nemuselo ten tlak vydržať?
pokud mas turbo s 96kw VA tak to 1,35Bar vydrží v pohodě, že bis dostal turbo s Galaxi 96kw do Octy tomu moc nevěřim, tam je turbo ve svodeh a ty parohy sou kurna dlouhý
Tak neviem či naozaj, ale podľa štítku je to tak. Prerábal som nejaké veci dokonca bolo treba prevariť aj prepadovú trubku na ktorú sa dáva záslepka k EGR . Možno bolo turbo vybraté a prehodené na iné sanie ja naozaj neivem.
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.