rozvody 1,9tdi avb
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
rozvody 1,9tdi avb
prosím nemáte někdo příručku k passatu 1,9 tdi avb 74kW. Potřeboval bych udělat rozvody , ale s PD nemám zkušenosti. Tak nevim jestli se do toho mám pouštět? Jak to de u tohohle motoru?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
dnes som robil rozvody na 1.9 TDI PD AVF 96kw a musel som povolit tie tri sroby na vacke, aby som nasadil remen... mam doma VAG 908 ci aku to posldnu verziu... ako by som dokazal zosynchronizovat vacku/ kluku ? a na kolko stupnov to treba nastavit ? a ako ? a este ktory kanal treba sledovat... ? vie mi niekto poradit ??
VW G3 GTI TDI "20 jahre ", zatial seria
Rozvody na AVB jsou prakticky stejné, jako rozvody na kterémkoli motoru PD. To odstrojení předku pravda chvíli trvá. Ale dělal jsem rozvody na horších autech (třeba SantaFe 2,0 CRDi - to bych přál každému, nebo Alfa 2,4 V5 JTD - motor ven).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Myslím, že nejen moderní auta jsou rozvodové lahůdky. Mně úplně stačil Peugeot 309 s motorem 1,6 SRi 65kW. Tech "kuvef" co lítalo luftem.......... 
Ale kdyby šlo všechno jako benzinové Punto nebo tříválcový Matiz, neměli bychom u toho žádné vzrůšo, ne?

Ale kdyby šlo všechno jako benzinové Punto nebo tříválcový Matiz, neměli bychom u toho žádné vzrůšo, ne?

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Tyhle benzínové motory/některá provedení/ co píšeš,mají tu zvláštnost a blbost,že se motor nestaví při výměně rozvodů píst do Hů ,ale písty v rovině..Ten jejich kolík v spodní řemenici,to je vopruz...Proto se stávalo, že někdo vyměnil spodní řemenici z jiného /obdobného motoru/ a již to nenatočil,bylo to špatně.... 

nepropadat panice...
Neměnit díly z jiného motoru !!!
Tohle se mi naštěstí ještě nestalo, ale souhlasím, že výmysly některých výrobců jsou mnohdy skutečně řádnou pastvou na nervy.
Nezapomenu, když jsem dělal jako nováček ve škodovce, co mi dalo za pojeb nastavit rozvody na šestnáctce Feldě. To jejich značení na klice "2V" a "4V" mě tenkrát dostalo. Pak po nějakém čase (už coby poněkud zdatnější a zběhlejší mechanik) jsem měl možnost pokecat ve Wolfsburgu s chytrými pány od VW a neodpustil jsem si dotaz na tuhle zvrhlost. Bylo mi řečeno, že to značení je připraveno na to, až na ten blok budou dělat čtyřventilovou hlavu
. Tak dobře jsem se dlouho nezasmál (víme, kde vývoj tohoto prehistorického motoru skončil...........).

Nezapomenu, když jsem dělal jako nováček ve škodovce, co mi dalo za pojeb nastavit rozvody na šestnáctce Feldě. To jejich značení na klice "2V" a "4V" mě tenkrát dostalo. Pak po nějakém čase (už coby poněkud zdatnější a zběhlejší mechanik) jsem měl možnost pokecat ve Wolfsburgu s chytrými pány od VW a neodpustil jsem si dotaz na tuhle zvrhlost. Bylo mi řečeno, že to značení je připraveno na to, až na ten blok budou dělat čtyřventilovou hlavu

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 08 úno 2009, 22:06