rozvody 1,9tdi avb

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0

rozvody 1,9tdi avb

Příspěvek od Tomáš Čermák »

prosím nemáte někdo příručku k passatu 1,9 tdi avb 74kW. Potřeboval bych udělat rozvody , ale s PD nemám zkušenosti. Tak nevim jestli se do toho mám pouštět? Jak to de u tohohle motoru?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

de to dobře
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomáš Čermák »

tady stačí co jsem koukal schodit předek a jde to dobře nee? ale nejsou tady nějaký chytáky nebo něco? Musí se něco nastavovat přes VAG jako u rotačky??
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Když to neděláš na přípravky tak synchronizace klika/vačka abys to měl v cajku.
Jestli si někdy dělal rotačku tak tohle zvládneš taky
Uživatelský avatar
a3anko
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 07 dub 2009, 08:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od a3anko »

dnes som robil rozvody na 1.9 TDI PD AVF 96kw a musel som povolit tie tri sroby na vacke, aby som nasadil remen... mam doma VAG 908 ci aku to posldnu verziu... ako by som dokazal zosynchronizovat vacku/ kluku ? a na kolko stupnov to treba nastavit ? a ako ? a este ktory kanal treba sledovat... ? vie mi niekto poradit ??
VW G3 GTI TDI "20 jahre ", zatial seria
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

je to ve FAQ
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3681
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Huml píše:de to dobře
To je humor todleto. (noteeth) (LOL)
Oct asv 2000, DieselPower
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Rozvody na AVB jsou prakticky stejné, jako rozvody na kterémkoli motoru PD. To odstrojení předku pravda chvíli trvá. Ale dělal jsem rozvody na horších autech (třeba SantaFe 2,0 CRDi - to bych přál každému, nebo Alfa 2,4 V5 JTD - motor ven).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ono je lahůdka i Renault Espace 2,2 dti...blbci.
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Myslím, že nejen moderní auta jsou rozvodové lahůdky. Mně úplně stačil Peugeot 309 s motorem 1,6 SRi 65kW. Tech "kuvef" co lítalo luftem.......... :wink:

Ale kdyby šlo všechno jako benzinové Punto nebo tříválcový Matiz, neměli bychom u toho žádné vzrůšo, ne? :-)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tyhle benzínové motory/některá provedení/ co píšeš,mají tu zvláštnost a blbost,že se motor nestaví při výměně rozvodů píst do Hů ,ale písty v rovině..Ten jejich kolík v spodní řemenici,to je vopruz...Proto se stávalo, že někdo vyměnil spodní řemenici z jiného /obdobného motoru/ a již to nenatočil,bylo to špatně.... :(
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Neměnit díly z jiného motoru !!! :wink: Tohle se mi naštěstí ještě nestalo, ale souhlasím, že výmysly některých výrobců jsou mnohdy skutečně řádnou pastvou na nervy.


Nezapomenu, když jsem dělal jako nováček ve škodovce, co mi dalo za pojeb nastavit rozvody na šestnáctce Feldě. To jejich značení na klice "2V" a "4V" mě tenkrát dostalo. Pak po nějakém čase (už coby poněkud zdatnější a zběhlejší mechanik) jsem měl možnost pokecat ve Wolfsburgu s chytrými pány od VW a neodpustil jsem si dotaz na tuhle zvrhlost. Bylo mi řečeno, že to značení je připraveno na to, až na ten blok budou dělat čtyřventilovou hlavu :-D. Tak dobře jsem se dlouho nezasmál (víme, kde vývoj tohoto prehistorického motoru skončil...........).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 08 úno 2009, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od cernohousmartin »

nedělal jste někdo rozvody na peškovy 605 2.5 TD???Bráchu to brzy čeká a když sem kukal tak tam není skoro žádný místo.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jasně, je to motor dvouřemenový /obdoba citroenu XM,2,5 td/ s vyvažovacími hřídeli.Je to na kolík v setrváku...,čerpadlo a vačka taky..řemen vyvažováků se zafixuje taky kolíky ..kolo vačky a čerpadla mají seřizovací šrouby...docela porod...
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jo jo, tyhle starší motory od Citronů jsou na rozvody celkem náročné a bez přípravků bych do toho nešel.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“