velké rozdíly vstřikované dávky AVF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

velké rozdíly vstřikované dávky AVF

Příspěvek od coltik »

Dneska jsem konečně složil zase motor dohromady, nové těsnění pod palicí a vše okolo taktéž...jen mě trochu zaráží hodnoty vstřikovaného množství paliva jednotlivých vstřiků... viz foto. Je to v normálu nebo ne?

hodnota -0,3mg je hondota prvního vstřiku? První a druhý bude tedy asi v normě,ale třetí a čtvrtý ne...dá se tato hodnota doštelovat červikem? Když je minusová tak přitáhnout a když plusová tak povolit? Nebo se mýlím? Díky za osvětu....

jinak volnoběch je v pořádku...


Obrázek
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Tono
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 17:14
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od Tono »

Podla mna to nie je žiadna tragedia, nastav to na 225 stupňov, a skontroluj.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ten 4 je uz na hranici....gumicky na vstrekoch sa menili ? a slo to tam ako po masle alebo sa tie vstreky tam tlacili ,,nasilu,, ?
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

gumičky na vstřikách se měnily všechny. Máznul jsem je vazelínou a vstřiky tam šly jako po másle. Proto se ptám, jestli se dá dávka doštělovat červikem nebo ne...
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

,,stelovat davka,, sa v principe neda, ale to zakladne nastavenie (-225stupnov) ak nie je spravene tak to moze rozhodit - po montazi si ich nenastavoval ? inak take rozhadzane davky som uz videl aj kvoli pouzitiu ,,mazadla,,(ineho nez nafta alebo olej) pri instalaci vstrekov, ale stacilo mensie karate a skludnilo sa to :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

Já jsem na to koukal hned po nastartování a projetí...pak jsem to dal manželce a fičela s tim na fesťák, takže uvidim, až se vrátí, jestli se to srovná nebo ne... jinak jsem to nastavoval na 180st. neb tady fóru jsou k tomu rozdílné komentáře, takže jsem to na zkoušku udělal takhle. Pokud se to nesrovná, tak zkusim na těch 225st.
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
miko707
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Odpovědi: 0
Registrován: 20 bře 2009, 18:56

Příspěvek od miko707 »

Ahojte nechcem zakladat novu temu, tak sa sem votriem sem. Dnes som menil rozvody na passate AWf a kukol som aj na kanal 13 a hodnoty su -3.01, 2.99, 2.99, -3.01.Auto ma nekludny volnobeh taky ako na tri valce.este som nikdy nerobil vstreky na PD tak chcem vediet ci ich bude stacit nastavit alebo aj pretesnit.Ci to vobec pomoze.Bolo to na studeny motor.
Dakujem
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

coltik píše:Já jsem na to koukal hned po nastartování a projetí...pak jsem to dal manželce a fičela s tim na fesťák, takže uvidim, až se vrátí, jestli se to srovná nebo ne... jinak jsem to nastavoval na 180st. neb tady fóru jsou k tomu rozdílné komentáře, takže jsem to na zkoušku udělal takhle. Pokud se to nesrovná, tak zkusim na těch 225st.
nebude rozdíl, ty hodnoty ti zůstanou stejné, zbytečná práce:(
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

miko707 píše:Ahojte nechcem zakladat novu temu, tak sa sem votriem sem. Dnes som menil rozvody na passate AWf a kukol som aj na kanal 13 a hodnoty su -3.01, 2.99, 2.99, -3.01.Auto ma nekludny volnobeh taky ako na tri valce.este som nikdy nerobil vstreky na PD tak chcem vediet ci ich bude stacit nastavit alebo aj pretesnit.Ci to vobec pomoze.Bolo to na studeny motor.
Dakujem
Ty hodnoty sou na sracku..tolerance by mela byt + - 2,5. Pred rozvodama to bylo ok?
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Zvláštní čísla...takový souměrný :)
***VAG,PSA,Renault***
flubber
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2010, 19:16

Příspěvek od flubber »

Technický dotaz - jak jednotka pozná vstřikované množství pro každý válec? Jsou tam někde 4 čidla? Nedávno jsem procházel všechno možné o motoru (ALH), včetně schémat a neuvědomuju si, že by tam bylo něco jiného než čidlo počátku vstřiku na jednom vstřiku a pak něco v čerpadle.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Re: velké rozdíly vstřikované dávky AVF

Příspěvek od pafka »

coltik píše:Dneska jsem konečně složil zase motor dohromady, nové těsnění pod palicí a vše okolo taktéž...jen mě trochu zaráží hodnoty vstřikovaného množství paliva jednotlivých vstřiků... viz foto. Je to v normálu nebo ne?

hodnota -0,3mg je hondota prvního vstřiku? První a druhý bude tedy asi v normě,ale třetí a čtvrtý ne...dá se tato hodnota doštelovat červikem? Když je minusová tak přitáhnout a když plusová tak povolit? Nebo se mýlím? Díky za osvětu....

jinak volnoběch je v pořádku...


Obrázek
změř tlaky válců
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

flubber píše:Technický dotaz - jak jednotka pozná vstřikované množství pro každý válec? Jsou tam někde 4 čidla? Nedávno jsem procházel všechno možné o motoru (ALH), včetně schémat a neuvědomuju si, že by tam bylo něco jiného než čidlo počátku vstřiku na jednom vstřiku a pak něco v čerpadle.
u rotačky to pozná podle impulzního kola na klice
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Huml píše:
flubber píše:Technický dotaz - jak jednotka pozná vstřikované množství pro každý válec? Jsou tam někde 4 čidla? Nedávno jsem procházel všechno možné o motoru (ALH), včetně schémat a neuvědomuju si, že by tam bylo něco jiného než čidlo počátku vstřiku na jednom vstřiku a pak něco v čerpadle.
u rotačky to pozná podle impulzního kola na klice
Tak, tak 4 valce, 4 impulzi, jakmile se nakej opozdí, tak patřičnej valec přikrmí abi signali chodili pořad ve stejnem rytmu a motor šel pořad kulatě. :)
Samotnou davku odměřuje zpetně, přes potenciometr v čerpadle.
miko707
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Odpovědi: 0
Registrován: 20 bře 2009, 18:56

Příspěvek od miko707 »

yary1 píše:
miko707 píše:Ahojte nechcem zakladat novu temu, tak sa sem votriem sem. Dnes som menil rozvody na passate AWf a kukol som aj na kanal 13 a hodnoty su -3.01, 2.99, 2.99, -3.01.Auto ma nekludny volnobeh taky ako na tri valce.este som nikdy nerobil vstreky na PD tak chcem vediet ci ich bude stacit nastavit alebo aj pretesnit.Ci to vobec pomoze.Bolo to na studeny motor.
Dakujem
Ty hodnoty sou na sracku..tolerance by mela byt + - 2,5. Pred rozvodama to bylo ok?

Presne tak isto pozeral som to pred aby som vedel.
Rozvod bol na +3 stupne po vymene na 0 a vstreky tak ako boli
pomoze nastelovanie ci ich treba aj pretesnit?
Dakujem Michal
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“