Omega 2.5TD na olej
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Omega 2.5TD na olej
Zdarec.Jsem tu novej.Forum jsem si pročetl ale na svoji otázku jsem odpověd nenašel..... Chtěl bych si koupit omegu kombi 2.5 TD a předělat na olej ale nevím jestli to čerpadlo vydrží.Ted mám omegu sedan 2.0i 16v na LPG sekvenční vstřikování plynu ale žere mi to 10-11l tak se mi to zdá být už neekonomický ten plyn když podle palubáku to by mi chlplo 7l benálu.A taky ten sedan má malej kufr kort když je tam 60L válec na plyn a je líná (auto těžké na 2L) Jinak omega je skvělé auto Uvažoval jsem i o MB 124 v kombiku kvůli řadovému čerpadlu ale každý chce za dobrej kousek minimálně 30000kč a výbava žádná.Natož omega za 30000 je v plný palbě.... Jinak by mě zajímalo když se předehřívá olej na jakou maximální teplotu se může předehřívat? A čerpadlu nevadí horký olej? A dá se do omegy implatovat řadové čerpadlo? Jinak deně najedu 40 km......
UF KONEČNĚ JSEM SE VYPSAL CO JSEM CHTĚL
UF KONEČNĚ JSEM SE VYPSAL CO JSEM CHTĚL
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Miloši (pokud ti můžu tykat). To čerpadlo bude téct z důvodu že ta řepka likviduje těsnění nebo kvůli tomu horkému oleji (řepkáčí)? A jak jsou na tom ty řadové čerpadla u MB 124?Ty taky tečou nebou jsou odolná? Nemáš adresu na nějaké stránky kde je popsaná konstrukce naftovích čerpadel?- v knihovně je prd...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
koil píše:Miloši (pokud ti můžu tykat). To čerpadlo bude téct z důvodu že ta řepka likviduje těsnění nebo kvůli tomu horkému oleji (řepkáčí)? A jak jsou na tom ty řadové čerpadla u MB 124?Ty taky tečou nebou jsou odolná? Nemáš adresu na nějaké stránky kde je popsaná konstrukce naftovích čerpadel?- v knihovně je prd...
zda bude téct nebo nebude uvidíš sám píšu ti horší variantu, vem si že ty 2.5TD jsou už staré vrány před smrtí, hadičky a těsnění to mají za sebou,
já jen abys stím počítal, pokud si umíš poradit tak hadičky na přepady si předěláš, pokud se rozteče horní víčko tak tam pasuje okroužek z olejového filtru z feldy TDi SDi, přední kroužek ti přehodí čerpadlář to se zde řeší, pokud se troufáš na vymontování čerpadla tak si přehodíš i gufero, to vyjde na stovku,
kolem čerpadla je blbý přístup musíš sdělat sání no rozdělat půl auta,
co se mi nelíbí tak jsi namířil na dost těžká auta šestiválec z bavoráku, po městě žere 10 litrů, já tu omegu nějakou sem tam oprevuji, jak kápne z čerpadla nasaje si altík ten taky odejde, pak se podělá starter, pak spojka vyteče musíš převodovka ven, pak se pořád sype komfort, centrál, a kde co, přední náprava trpí,
vcelku sluišná spořitelna omega na mega peněz miloš
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Takže Miloši,jestli to tady všechno dobře chápu,tak pouze MĚŘO dělá problém s rozežíráním gumových částí v čerpadle. Řepkový olej z Lidlu to neudělá že ne? Jezdím 1 ku 1 RO ku LTO + 20ml Vif na půl nádrže. Krásná práce ne?slovacek.milos píše:o nějakou konstrukci čerpadla bych se nezajímal
spíš se zajímej o to že těsnivo po roce 2000 má být konstrukce odolné proti metylesteru a starší vrány to nemají miloš
VW Vento 1,9TDI 66kw 90ps,AHU, klima,r.v.7/97 prodej ČR 5/98....I love TDI.....
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zda se ti rozteče čerpadlo či nikoliv se dovíš zde http://www.vestirna.com/www2/_koule/index.php milošradimes píše:Takže Miloši,jestli to tady všechno dobře chápu,tak pouze MĚŘO dělá problém s rozežíráním gumových částí v čerpadle. Řepkový olej z Lidlu to neudělá že ne? Jezdím 1 ku 1 RO ku LTO + 20ml Vif na půl nádrže. Krásná práce ne?slovacek.milos píše:o nějakou konstrukci čerpadla bych se nezajímal
spíš se zajímej o to že těsnivo po roce 2000 má být konstrukce odolné proti metylesteru a starší vrány to nemají miloš
Tak mi vyšlo,že určitě ano. No,to jsi měm oc nepotěšil Miloši,to Ti teda povím. Však se stejně blíží zima a to já s RO končím. Takže snad to ještě něco vydrží...slovacek.milos píše:zda se ti rozteče čerpadlo či nikoliv se dovíš zde http://www.vestirna.com/www2/_koule/index.php milošradimes píše:Takže Miloši,jestli to tady všechno dobře chápu,tak pouze MĚŘO dělá problém s rozežíráním gumových částí v čerpadle. Řepkový olej z Lidlu to neudělá že ne? Jezdím 1 ku 1 RO ku LTO + 20ml Vif na půl nádrže. Krásná práce ne?slovacek.milos píše:o nějakou konstrukci čerpadla bych se nezajímal
spíš se zajímej o to že těsnivo po roce 2000 má být konstrukce odolné proti metylesteru a starší vrány to nemají miloš
Hoj
VW Vento 1,9TDI 66kw 90ps,AHU, klima,r.v.7/97 prodej ČR 5/98....I love TDI.....
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
naposledy jsem to u 2.5 td opravoval jako reklamaci že teče motorový olej,
ono tekl olej a že teče palivo jsem si moc nevšiml, protože motor byl celkově od oleje, dal jsem nové těsnění na vypoštěcí šroub oleje a bylo ještě KO horní těsnění víčka, to jsem dal celé druhé, spravily se i dlouhé starty
kámoš z motorestu to má taky a odkapy pod motorem jsou zatím neřeší miloš
ono tekl olej a že teče palivo jsem si moc nevšiml, protože motor byl celkově od oleje, dal jsem nové těsnění na vypoštěcí šroub oleje a bylo ještě KO horní těsnění víčka, to jsem dal celé druhé, spravily se i dlouhé starty
kámoš z motorestu to má taky a odkapy pod motorem jsou zatím neřeší miloš
zdárec. Mám BMW 525 TDS je tam ten motor co chceš ty. Všeobecně tam trpí čerpadla ohledně delších startů, ale teď jsem pořídil Ford Galaxy a tam je taky el. čerpadlo od Bosche a to samé. Dlouhej start za tepla. Nechal jsem si nastavit maximální startovací dávku paliva a chytně na brnknutí, tak snad u TDs by se to mohlo taky dát nějak ošulit. Jiank já mám najeto přes 50 tis ale nic moc spolehlivost. Podle mně je problém v hustotě oleje a v jeho dopravě do čerpadla. Dal jsem velký filtry z liazky + předehřev a stejně nic moc. Jak je to 6 ti válec tak myslím, že to čerpadlo potřebuje větší průtok než 4 válec a velice rychle tam dojde k podtlaku v palivové soustavě a motor ze začně dusit až se uplně udusí. V praxi tedy přidáš a auto vystřelí jak blesk, ale po chvilcezačně ztrácet výkon a pak jsi rád že jedeš do kopce 80 km/h na čtyřku.Pak se mi stalo, že na olej to drželo volnoběh, ale jakmile jsem tam chtěl propláchnout naftou tak to přestalo totálně držet volnoběh a nechtělo to čapnout. Jakmile jsi to na plynu pustil pod 1 200 otáček tak jako bys vypl klíček a auto zdechlo. Pak jakmile jsem tam připojil zase olej a ten se dostal do čerpadla, tak to chytlo a volnoběh drželo dobře. To se mi stalo u 2 čerpadel. Na naftu jsem tedy moc nenajezdil, ale na ten olej pokud byl jen čistej tak mně to moc nenadchlo + spotřeba kolem 8-9 l/100 km, JInak čerpadlo jsem měnil už asu 3x stejně tolikrát starter protože jak to nechytalo tak jsem total odrovnal uhlíky, ale ty jsem koupil za 250 Kč a nechal jen srovnat kotvu a zase dobrý. Altík taky odešli uhlíky ale ty jsem dal co pasujou do feldy a zase ok. Jinak Báwko je moc krásné autí, ale na ten olej to asi opravdu není stavěný. Možná ještě ředit půl na půl, ale pokud mi escort jezdí na čistej olej a za tepla chytne na drbnutí a za studena se to taky jakž takž dá + spotřeba je koelm 6,5 l tak pro mně to Báwko ztratí půvab. Jinak ted jak mám Galaxy tak jsem z ní ještě více nadšenej a Báwko čeká na dovymontování přestavby na friťák výměnu čerpadla a jde do světa. to jen pokud by měl někdo zájem:-) boční lišty jsou doma a na dveře mám už namíchanou barvu - nehoda s heverem [/img]
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw