mam frs na sem koupil veci brzdy ors +cimrmany a fed. ds2500 ,cip,budu davat jiny silentb. z cupry a chtel bych jit trosku dal vim ze tam muzu nasrat veci turbo, trisky, ic, atd...
ale na todle secko nemam abych to tam dal najednou prave takze by me zajimalo jak mam zacit abych nemusel porad prelazovat soft a jak postupovat
Jak napsali predrecnici, doporucuji postup v techto krocich:
1) FMIC a EGR OFF, pripadne KN filtr a jakykoliv upravy na sani. Ja jsem zaslepil vyvod na EGR a misto EGR nainstaloval pipe Kit.
2) pak si to muzes nechat chipnout na miru a odladit na brzde, dostanes z toho vic nez standardnim cipem co nabizej vsichni, kterej je vetsinou odladenej na normos IC v podbehu. Cilize ne kazdej cip bude stejnej.
3) spojka se do FRS osazovala primo od Sachs, dvouhmota 240mm. Takze na to pasuji veci od Sachs race a neni treba kupovat cely set. Kroutak okolo 400Nm vydrzi seriova spojka, akorat je treba pocitat s tim, ze po uprave ma chvili tendenci mirne obcas klouznout, coz se casem samo upravi jak se trenim jeste vic zakousne. Ja mam na ni natoceno ted uz pres 180.000 a porad drzi. Je to hlavne v ridici.
Graf po uprave v Dieselpoweru rika 175 HP ve 4000 otackach a 405 Nm ve 2500 otackach, pricemz v rozmezi 1800-2500 se drzi okolo 390-405 Nm. Se seriovym turbem KKK. A co je asi nejzajimavejsi, to maximum je nekde ve 2500 otackach, tj v oblasti, kde v serii toc. moment pada dolu. To bych pricetl hlavne FMIC.
Celkem by me zajimalo jak by dopadla soutez na 400m FRSI vs FRSII, protoze po tehle upravach jsou na tom obe vykonove srovnatelne. Akorat jedna jezdi na naftu a druha na benzin. Vahove nevim.
Jinak celkove to auto jezdi naprosto paradne, NEHULI a ve spojeni s dlouhou prevodovkou, ktera se davala do prvnich FRS naprosta spokojenost. Jeste jsem nejel v lepsim aute, ciste pocitove vzato a to ani ve srovnani s tou upravenou O2, viz podpis. Preci jen ta vaha se projevi. Spotreba pri normos jezdeni okolo 5,5l s tezkou nohou 7.
Je pravda že jí mám 3 tejden a jezdím svižněji , ale i když jsem jel dál v klídku tak to pod 7,8L nešlo dle vagu vše ok.. Je chiplá, jenže se neví od koho... Předchozí passat AFN (PP764, VA, chip) bral na delší trasu i 5 litránků, jinak normál ježděním okolo 6,5L.. No snad to časem klesne až se mi ustálí nožka
zkus si pretesnit a vycistit vstriky a na turbo se podivej pred tim jsem mel taky takovou silenou spotrebu kolem 8 tak jsem to udelal jeste FMIC a kdyz jedu normalne tak to bere okolo tech 6 litru i 5.2 me nekdy ukaze palubak kdyz vezu Mamku nekam nakoupit.. tech 8 je mooc a ten chip bych taky udelal overenej nekde me to tam tenkrat musel delat nejakej Jenda v garazi uplne to rozladil chuderu fabku..
cus na kolik vyjde ten fmic a musim to jit znova precipovat az to tam dam a nemate ho nekdo jinak mam frs cca 3 mesice a jezdim v klidu za 6,0l pilu 8 dyz jedu rzetu 10+