Fabia rsI cim zacit

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pancerv
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 27 črc 2010, 10:02
Odpovědi: 0

Fabia rsI cim zacit

Příspěvek od pancerv »

mam frs na sem koupil veci brzdy ors +cimrmany a fed. ds2500 ,cip,budu davat jiny silentb. z cupry a chtel bych jit trosku dal vim ze tam muzu nasrat veci turbo, trisky, ic, atd...
ale na todle secko nemam abych to tam dal najednou prave takze by me zajimalo jak mam zacit abych nemusel porad prelazovat soft a jak postupovat :?
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Jako první dej FMIC, to je největší problém FRS. Pak teprve můžeš přemýšlet o dalším zvyšování výkonu. Fabiator má grafy před a po FMIC.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

To mě zajímá. Jakej byl rozdíl? Dá se to tady někde najít?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
PraseO1
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 05 črc 2010, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: seWerní čechy

grafy

Příspěvek od PraseO1 »

O1 ASZ, EGR OFF, KAT OFF, HYBRID....
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

viděl bych to takhle: prvně intercooler, pak šetřit na turbo a soft, a až bude turbo tak jet na chip.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Jak napsali predrecnici, doporucuji postup v techto krocich:

1) FMIC a EGR OFF, pripadne KN filtr a jakykoliv upravy na sani. Ja jsem zaslepil vyvod na EGR a misto EGR nainstaloval pipe Kit.

2) pak si to muzes nechat chipnout na miru a odladit na brzde, dostanes z toho vic nez standardnim cipem co nabizej vsichni, kterej je vetsinou odladenej na normos IC v podbehu. Cilize ne kazdej cip bude stejnej.

3) spojka se do FRS osazovala primo od Sachs, dvouhmota 240mm. Takze na to pasuji veci od Sachs race a neni treba kupovat cely set. Kroutak okolo 400Nm vydrzi seriova spojka, akorat je treba pocitat s tim, ze po uprave ma chvili tendenci mirne obcas klouznout, coz se casem samo upravi jak se trenim jeste vic zakousne. Ja mam na ni natoceno ted uz pres 180.000 a porad drzi. Je to hlavne v ridici.

Graf po uprave v Dieselpoweru rika 175 HP ve 4000 otackach a 405 Nm ve 2500 otackach, pricemz v rozmezi 1800-2500 se drzi okolo 390-405 Nm. Se seriovym turbem KKK. A co je asi nejzajimavejsi, to maximum je nekde ve 2500 otackach, tj v oblasti, kde v serii toc. moment pada dolu. To bych pricetl hlavne FMIC.

Celkem by me zajimalo jak by dopadla soutez na 400m FRSI vs FRSII, protoze po tehle upravach jsou na tom obe vykonove srovnatelne. Akorat jedna jezdi na naftu a druha na benzin. Vahove nevim.

Jinak celkove to auto jezdi naprosto paradne, NEHULI a ve spojeni s dlouhou prevodovkou, ktera se davala do prvnich FRS naprosta spokojenost. Jeste jsem nejel v lepsim aute, ciste pocitove vzato a to ani ve srovnani s tou upravenou O2, viz podpis. Preci jen ta vaha se projevi. Spotreba pri normos jezdeni okolo 5,5l s tezkou nohou 7.
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Prospeedy »

Ty jo, tak to máš ekonomickou fabku, já se ještě pod 8L nedostal a to jsem se jooo snažil (jízda převážně město a svižnejc okresky)
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Tak máš někde problém, s autem v podpisu jezdím naprosto běžně do 6L a provoz rozhodně nebrzdím. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

nogis píše:Tak máš někde problém, s autem v podpisu jezdím naprosto běžně do 6L a provoz rozhodně nebrzdím. ;)
a nebo ma tezkou nohu :-)
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cacinek »

. :)
Naposledy upravil(a) cacinek dne 14 bře 2012, 09:12, celkem upraveno 1 x.
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Prospeedy »

Je pravda že jí mám 3 tejden a jezdím svižněji , ale i když jsem jel dál v klídku tak to pod 7,8L nešlo dle vagu vše ok.. Je chiplá, jenže se neví od koho... Předchozí passat AFN (PP764, VA, chip) bral na delší trasu i 5 litránků, jinak normál ježděním okolo 6,5L.. No snad to časem klesne až se mi ustálí nožka
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

zkus si pretesnit a vycistit vstriky a na turbo se podivej pred tim jsem mel taky takovou silenou spotrebu kolem 8 tak jsem to udelal jeste FMIC a kdyz jedu normalne tak to bere okolo tech 6 litru i 5.2 me nekdy ukaze palubak kdyz vezu Mamku nekam nakoupit.. tech 8 je mooc a ten chip bych taky udelal overenej nekde me to tam tenkrat musel delat nejakej Jenda v garazi uplne to rozladil chuderu fabku..
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Prospeedy »

Chip chci udělat novej, ale až s hybridem a na ten zatím nejsou prostředky.. ale ty vstřiky zkusím ;)
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

taky tam budu davat hybrida kdyz budou prostredky jinak zatim VB staci idealka..zkus ty vstriky ja jsem tim zacal a pomohlo to fest..
pancerv
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 27 črc 2010, 10:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od pancerv »

cus na kolik vyjde ten fmic a musim to jit znova precipovat az to tam dam a nemate ho nekdo jinak mam frs cca 3 mesice a jezdim v klidu za 6,0l pilu 8 dyz jedu rzetu 10+ :P
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“