Stránka 1 z 2
Fab. 1.2 po výměně vent. žere olej
Napsal: 26 srp 2010, 14:21
od eispe
prosím o radu Fabia 1.2 motor BMD 6 ventil po výměně výfukových ventilů a simeringů žere 5litrů oleje na 100km se sacimy ventily se nic nedělalo komprese OK všechny 3 svíčky zaolejované po ohřátí hustý bílý dým (ikdyž se odpojí výdechy motorů z klikové skříně od sání furt čoudí) plastové potrubí sání bez oleje děkuji moc za případné navrhy čím by to mohlo být
Napsal: 26 srp 2010, 14:53
od jericho-3
Kruhy nebo sací gufera...
Napsal: 26 srp 2010, 15:14
od eispe
saci ventily jsme neměli vůbec vyndaný a na spodek jsme taky nešahali menili jsme akorat vyfukové ventily a jejich gufera jeden vyfukový byl vypálený proto jsme to dělali od tý doby to čoudí jako dýmovnice
Napsal: 29 srp 2010, 18:41
od eispe
simerinky na sacích a výfukových ventilech jsme vyměnili při druhém rozebrání, měřili jsme i průměry dříků ventilů, vše v normě,
Napsal: 29 srp 2010, 21:42
od jericho-3
A ventily jste i zabrušovali,co?Tak jste to natlakovali a začlo to žrát olej..Jinak si to nedokážu vysvětlit...Kolik to má za sebou ?
Napsal: 29 srp 2010, 21:48
od Zdeněk M
jericho-3 píše:A ventily jste i zabrušovali,co?Tak jste to natlakovali a začlo to žrát olej..Jinak si to nedokážu vysvětlit...Kolik to má za sebou ?
A pružinky na gufereh praskly

Napsal: 29 srp 2010, 22:09
od dhfool
Nestrhli jste břit gufera, když jste tam rvali ty ventily?
Napsal: 29 srp 2010, 22:12
od mistrkutil
Jestli ty gufera nejsou obráceně a ten olej si to nacucne
Napsal: 30 srp 2010, 13:54
od roman1648
Na 1.2 htp je nutné vyměnit i vodítka - výrobní vada na prvních ročnícíh
Asi se chybyčka vloudila při skládání nebo nasazovaní gufírek - to se stane

Napsal: 30 srp 2010, 15:04
od jericho-3
Jo, tak to už je jiná..

Napsal: 30 srp 2010, 20:32
od e36power
ja bych řekl že u HTP je nejak jedno co je oto za rok. Serou se vsechny
Napsal: 30 srp 2010, 21:05
od Tomas.cz
A to pamatuju, když přišly HTP tak si každej ještě víc utahoval s 1.4ohv, sice je to dědeček motor ale tyhle vady neměl

Napsal: 30 srp 2010, 21:16
od Zdeněk M
Tomas.cz píše:A to pamatuju, když přišly HTP tak si každej ještě víc utahoval s 1.4ohv, sice je to dědeček motor ale tyhle vady neměl

JJ, taky na to u nas nadavali, že to žere a zas tak moc nejede. Nakonec když si soused koupil HTP tak se v tom sel svest a zjistil že to nejede vubec. Po 35000km mu odesla hlava, tak vyplaz 25000kc za hlavu s vymenou.
Nakonec sou ty 1,4 OHV zlatý, kromě tesnení pod hlavou, cidla na mazaní obcas vstrik , spolehlivej druh.

Napsal: 30 srp 2010, 22:34
od jericho-3
Koncern chce být největší automobilkou světa a neumí udělat pořádný motor benzínák...Ať jdou do prdele.

Napsal: 30 srp 2010, 23:43
od mistrkutil
No HTP je takovej nedořešenej motor kdyby ho udělali pořádně a zmírnili vybrace tak by se s tím jezdit dalo ale to je tak když se něco narychlo upeče a ještě se šetří
