Výmena Váhy vzduchu auto netáhne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ranger
Přispěvovatel
Odpovědi: 0

Výmena Váhy vzduchu auto netáhne

Příspěvek od ranger »

zdravím všechny odborníky nejsem nějaky expert mám toledo TDI 81 KW
mám takový problém auto cukalo kolem 1800 -2000 otaček a hodně černě kouřilo ale táhlo krsně tak mi kamarad poradil odpojit váhu vzduchu a auto nekouřilo a necukalo a samo netáhlo tak jsem nechal věmnit váhu vzduchu ale netáhne jako na tu starou váhu :( už jsem zoufalej pomůže mi někdo jestli je potřeba po výměně váhy něco nastavit už jsem přemýšlel že jsi koupím OSD kabel a hodím sem logy musim s tím nejdřív naučit budu rád za každou pomoc děkuji všem (wallbash)
vlada5506
Přispěvovatel

Příspěvek od vlada5506 »

Měnil jsem ji u octavie-nastavovat se nic nemusí, ale s tím dalším ti neporadím, nejsem žádný odborník. Ale je jich tu dost, někdo se ti ozve. :o
octávia 1.9 tdi/66kw,combi,
kokin
Nováček

Příspěvek od kokin »

ahoj, nejsem žádnej "mekanik" ale příznaky které popisuješ, nemusí být váhou vzduchu. trochu nestandartní je tvůj postřeh že nekouří při odpojení váhy. jsi si jistý že to přestalo kouřit při tom odpojení? zkontroluj hadičky k ventilům ovládání přetlaku nebo ventilu vracení spalin. když nic nenajdeš, tak zkus vyměnit ventil ovládající přetlak(N75)
Rasto
Přispěvovatel

Příspěvek od Rasto »

tak ako pise kokin ja som riesil podobnu zavadu skontroluj dobre hadicky
VW Multivan T5
zdenace
Aktivista

Příspěvek od zdenace »

A co píše VAG?
ranger
Přispěvovatel

Příspěvek od ranger »