Výmena Váhy vzduchu auto netáhne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ranger
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 30 lis 2006, 11:20
Odpovědi: 0

Výmena Váhy vzduchu auto netáhne

Příspěvek od ranger »

zdravím všechny odborníky nejsem nějaky expert mám toledo TDI 81 KW
mám takový problém auto cukalo kolem 1800 -2000 otaček a hodně černě kouřilo ale táhlo krsně tak mi kamarad poradil odpojit váhu vzduchu a auto nekouřilo a necukalo a samo netáhlo tak jsem nechal věmnit váhu vzduchu ale netáhne jako na tu starou váhu :( už jsem zoufalej pomůže mi někdo jestli je potřeba po výměně váhy něco nastavit už jsem přemýšlel že jsi koupím OSD kabel a hodím sem logy musim s tím nejdřív naučit budu rád za každou pomoc děkuji všem (wallbash)
Uživatelský avatar
vlada5506
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 04 říj 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Stráž pod Ralskem

Příspěvek od vlada5506 »

Měnil jsem ji u octavie-nastavovat se nic nemusí, ale s tím dalším ti neporadím, nejsem žádný odborník. Ale je jich tu dost, někdo se ti ozve. :o
octávia 1.9 tdi/66kw,combi,
kokin
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 03 pro 2006, 12:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od kokin »

ahoj, nejsem žádnej "mekanik" ale příznaky které popisuješ, nemusí být váhou vzduchu. trochu nestandartní je tvůj postřeh že nekouří při odpojení váhy. jsi si jistý že to přestalo kouřit při tom odpojení? zkontroluj hadičky k ventilům ovládání přetlaku nebo ventilu vracení spalin. když nic nenajdeš, tak zkus vyměnit ventil ovládající přetlak(N75)
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

tak ako pise kokin ja som riesil podobnu zavadu skontroluj dobre hadicky
VW Multivan T5
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

A co píše VAG?
ranger
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 30 lis 2006, 11:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od ranger »

kokin píše:ahoj, nejsem žádnej "mekanik" ale příznaky které popisuješ, nemusí být váhou vzduchu. trochu nestandartní je tvůj postřeh že nekouří při odpojení váhy. jsi si jistý že to přestalo kouřit při tom odpojení? zkontroluj hadičky k ventilům ovládání přetlaku nebo ventilu vracení spalin. když nic nenajdeš, tak zkus vyměnit ventil ovládající přetlak(N75)
Ahoj diky za rady zkusim to jinka VAG ukazuje vše v pořádku tak jsem zkusil namontovat na zkoušku straou váhu a projet a pak zase tu novou a vypadá to že to byl asi muj dojem ale ty hadičky zkotroluji jestli dobře sedí nebo kde je najdu děkuji za info do aut nedělam ale teprve začínám děkuji moc
stejně po zimě planuji dát vyčistit turbo atd
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

Zkontroluj jestli funguje natáčení lopatek na turbu,ventil regulace turba a zpětný ventil podtlaku,je to černobílý váleček na hadičce vstupu podtlaku regulace turba.Musí být volně průchodný v jednom směru.Pozor neotočit!!!Jestli Ti auto kouří i na vonoběh a jde čpavý dým je zanesená dosedací plocha EGR ventilu a výfukové plyny jdou do saní pořát.
Naposledy upravil(a) Hobby dne 06 pro 2006, 18:29, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Hobby píše:Zkontroluj jestli funguje natáčení lopatek na turbu,ventil regulace turba a zpětný ventil podtlaku,je to černobílý váleček na hadičce regulace turba.Musí být volně průchodný v jednom směru.Pozor neotočit!!!Jestli Ti auto kouří i na vonoběh a jde čpavý dým je zanesená dosedací plocha EGR ventilu a výfukové plyny jdou do saní pořát.
Sorry, ale ja jeste na hadicce regulace turba zadny zpetny ventil nevidel. Vzdyt by stale slo jen na bud max nebo min vykon (LOL)
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

Na Octaviích a Passatech TDI i PD je černobílý kulatý zpětný ventil který když se ucpe nejde podtlak do el.regulace tlaku turba.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Predpokladal jsem, ze se bavite o te hadicce mezi turbem a regutorem.
Ale ten ventilek je uz pred tim regulatorem!
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

Ano.V případě neprůchodnosti nejde podtlak na regulační ventil a turbo nejede.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Jo.
Pri vetsim ci nizsim zatizeni turba je take ruzny odpor kladen na ovladani lopatek?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“