Stránka 1 z 1
1.5DCi
Napsal: 05 zář 2010, 21:05
od Tomas.cz
Mám problém s motorem Renault 1.5DCi 50kw
Leklo vysokotlaké čerpadlo, piliny jsou všude ve vstřikovacím systému, najeto poctivých 100 000km.
-Když čerpadlo nechám v Delphi zrepasovat, ta opravná sada z který to skládaj je pak už trvanlivá, nebo se to časem zase vyklohní?
- Co se týče vstřiků, umí to někdo nějak vyčistit nebo je lepší je nechat repasovat / dát nový / protože předpokládám, že když se do nich tlačej piliny tak jim to dobře neudělá, aby zanedlouho po opravě neklekli.
- Ty pilny ze vstřikovacího systému, jde to nějak rozumě dostat ven nebo všechno nový?
- A nebo je lepší dát jiný vysokotlaký čerpadlo, tak nějak to zprovoznit a rychle střelit?
Dík

Napsal: 06 zář 2010, 16:01
od bepa
V Renaultu mnění uplně všechno jinak do toho nejdou
Všechno vyndam a mimo nadrže pošlu do diesel servisu autobenexu vyčistí a případně opraví nadrž vyplachnu několikrat benzinem čistidlem na brzdy vyfoukat vzduchem
Když tohle neudělaš dáš jen čerpadlo a nebo vstřiky davam tomu max 5000km a je to stejné viděl jsem i 1500 a to vstřiky dal všechny nové

Napsal: 06 zář 2010, 17:27
od slovacek.milos
taky to moc nechápu ale bude to jak píše bepa,
zatím jsme domakali jen vstřiky za 4500 a do dvou let když se podělá prostě vymění za další, mám i zkušenost že borec přidával do nafty mazání motorových pil jak se na to vyprdnul přidřel se vstřik a palivo slo přepadem,
pokud tome jdeš do těchto oprav musíš se mít na pozoru a nic nepodcenit a i počítat s průserem miloš
Napsal: 06 zář 2010, 17:37
od Tomas.cz
Právěže do toho nejdu

Napsal: 06 zář 2010, 19:00
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:Právěže do toho nejdu

rozumné je to penězích a pokud píchneš do naleštěné bídy vše se proti tobě obrátí v klidu nabízím i doklad o ekologické likvidaci
taková je doba lidí vidí výbavu a naleštěné bouráky
ale ten šrot co je uvnitř

miloš

Napsal: 09 zář 2010, 17:58
od Grandák
Mám problém s tímto motorem, začala svítit kontrolka žhavení(taková ta žlutá vlnovka) ,poradte čím by to mohlo být?
Svíčky jsem měřil jsou v pořádku, auto jede normálně.
Napsal: 09 zář 2010, 18:22
od bepa
Grandák píše:Mám problém s tímto motorem, začala svítit kontrolka žhavení(taková ta žlutá vlnovka) ,poradte čím by to mohlo být?
Svíčky jsem měřil jsou v pořádku, auto jede normálně.
Diagnostika

Napsal: 18 zář 2010, 08:21
od Tomas.cz
Tak nakonec majitel čerpadlo sehnal starší, nahodili ho, ale motor jde na dva válce.
Zkusili mou radu odpojit přepady když jde motor na volnoběh, ze vstřikovače 3/4 nafta prská ven, ze vstřikovače 1/2 nic, sucho.
Tak vstřikovač zkusej doma rozebrat a vyčistit a když to nepomůže tak na vraku koupí dva jiný.
Napsal: 18 zář 2010, 19:09
od Non1
Tých bude na vrakáči časom až - až.

Napsal: 02 říj 2010, 20:03
od klifton007
no ja tuto celu zaležitosť absolvoval , tiež som dal repasovat trysky v jednej firme v nitre .....jedna tryska ma vyšla na 90 eur a musel som samozrejme aj dat urobit repas čerpadla lebo to bolo pričinou všetkého zla , kovove časti v tlakovej pumpe čerpadla sa deru o seba a potom vyrábaju piliny ktore zanesu trysky...samozrejme som vyčistil aj nadrž a potrubie a zatial mám pokoj , štartuje na prvý šup.....uvidim časom ......čerpadlo ma vyšlo na 210 eur .......všetku robotu okolo toho som si robil sám....ked som to rátal tak v renaulte by ma to vyšlo okolo 2500 eur komplet, lebo tam chceli za trysku 273 eur a za čerpadlo okolo 600 eur.......asi tak
Napsal: 02 říj 2010, 20:07
od klifton007
a samozrejme robota okolo toho ...inak je to banda vydr........ná v tom renaulte lebo o repase čerpadla mi najskor nepovedali nič ked som bol na diagnostike ...chceli menit trysky ..tak som kašlal na nich a dal repasovat trysky sám a až v tej nitre mi povedali že nemá zmysel vymenit trysky bez repasu čerpadla ........keby som vymenil iba trysky tak som vyhodil zbytočne prachy za ne, lebo by za par kilometrov boli na tom istom.....nikdy v živote auto do renault servisu