Opakovany problem se studenym startem pri teplote pod 10°C
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Opakovany problem se studenym startem pri teplote pod 10°C
Uz jsem s tim motorem s rozumem v koncich. Poradi nekdo?
Motor 1.9 TDI PD 74kw ma nove gumicky na vstrikach, novy tandem, novy termo ventil ve filtru vcetne gumicek, nafta nepada, nove zhavice a nove cidlo teploty. Starter vycisteny, promazany a uhliky dobre. Otacky motoru pri startovani 231ot. (10°C) Rozvody nove a nastaveny podle vagu na nulu. Konektory na vstrikach napruzeny, svazek ke vstrikum v hlave - proletovan kostrici bod. EGR je zaslepeny. Cerpadlo v nadrzi ma sitko ciste a pred kazdym startem na par sekund zavrci.
Pres leto absolutne v pohode, chytal na drcnuti. Ted jak se ochladilo (vecer 9°C), stalo auto pres noc venku a rano jsem mel problem se startem. Chytlo jakoby hned, ale vim ze kdybych pustil klicek tak se zastavi. Takze jsem jeste klicek chvili potrzel, pak chytlo a chvili kourilo do bila. Pokud bych ho nechal po tom prvnim natoceni zastavit (bez podrzeni toho klicku v poloze startovani), tak pri druhem pokusu o startu by chytlo normalne a bez bileho koure.
Taky se mi obcas stane, ze pri tom prvnim pokusu o start myslim, ze uz motor bezi tak pustim klicek a motor jde jak na 2valce, kdyz ho tak necham jde tak porad. Chcipnu a na druhy pokus chytne hned a jde normalne.
Jeste jedna zajimavost jednou to nechtelo chytit vubec a v zavadach bylo cidlo otacek to co snima kliku. Bez toho abych na nej sahal jsem to jeste parkrat zkusil nastartovat a nakonec chytil. Pak jsem cidlo vyndal a ocistil a od te doby klid, jen to co pisu nahore.
Poradi nekdo co jeste zkusit? Zmerit tlaky, cidlo otacek???
Diky.
Motor 1.9 TDI PD 74kw ma nove gumicky na vstrikach, novy tandem, novy termo ventil ve filtru vcetne gumicek, nafta nepada, nove zhavice a nove cidlo teploty. Starter vycisteny, promazany a uhliky dobre. Otacky motoru pri startovani 231ot. (10°C) Rozvody nove a nastaveny podle vagu na nulu. Konektory na vstrikach napruzeny, svazek ke vstrikum v hlave - proletovan kostrici bod. EGR je zaslepeny. Cerpadlo v nadrzi ma sitko ciste a pred kazdym startem na par sekund zavrci.
Pres leto absolutne v pohode, chytal na drcnuti. Ted jak se ochladilo (vecer 9°C), stalo auto pres noc venku a rano jsem mel problem se startem. Chytlo jakoby hned, ale vim ze kdybych pustil klicek tak se zastavi. Takze jsem jeste klicek chvili potrzel, pak chytlo a chvili kourilo do bila. Pokud bych ho nechal po tom prvnim natoceni zastavit (bez podrzeni toho klicku v poloze startovani), tak pri druhem pokusu o startu by chytlo normalne a bez bileho koure.
Taky se mi obcas stane, ze pri tom prvnim pokusu o start myslim, ze uz motor bezi tak pustim klicek a motor jde jak na 2valce, kdyz ho tak necham jde tak porad. Chcipnu a na druhy pokus chytne hned a jde normalne.
Jeste jedna zajimavost jednou to nechtelo chytit vubec a v zavadach bylo cidlo otacek to co snima kliku. Bez toho abych na nej sahal jsem to jeste parkrat zkusil nastartovat a nakonec chytil. Pak jsem cidlo vyndal a ocistil a od te doby klid, jen to co pisu nahore.
Poradi nekdo co jeste zkusit? Zmerit tlaky, cidlo otacek???
Diky.
Naposledy upravil(a) Sakul dne 08 zář 2010, 19:29, celkem upraveno 4 x.