HanZ píše:...ale jsou na nás moc měký, stále nechávají zadní vrátka
no jasně že nechávají, je to jejich zájem… čím víc aut se ukradne a vykrade, čím víc motorů se díky „ladičům“ odrovná, čím víc… tím lepší mají ekonomické bilance
HanZ píše:Stačí použít obyčejnou asymetrickou šifru s p/v klíčem a je po jakýchkoli pokusech...
jak kdy… např. jedna velmi známá italská firma věnující se tvorbě SW a HW pro chiptuning, asi první zvládající EDC17, použila pro ochranu svého SW RSA šifrování s 1024 bitovým klíčem, což je v dnešní době nezlomitelná šifra, ale ouha, programátoři použili veřejné RSA knihovny včetně dema na generování „náhodných“ párů privátního a veřejného klíče, aniž by se hlouběji zamysleli. Výsledek jejich počínání? Z veřejného klíče se dal vypočítat klíč privátní (už si to opravili

). Mimochodem, jakpak asi chlapci louskají počítání RSA signatury pro EDC17?