Skuska vstrekov svojpomocne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Skuska vstrekov svojpomocne
Zdravim. Laicka otazka:
Ak vyberem vstreky z valcov, naspat na nich pripojim vysokotlake potrubie a zacnem tocit starterom, uvidim ako rozprasuju vstreky?
Jasne, ze pri akom tlaku to rozprasuje, to nezistim. Ale aspon ci nekvapkaju a tvar rozprasovacieho kuzela by som snad videt mohol.
Alebo je to vsetko blbost?
Pripravok na skusku vstrekov nevlastnim a ani nemam znamost, kde by som sa k tomu dostal.
Diky.
Ak vyberem vstreky z valcov, naspat na nich pripojim vysokotlake potrubie a zacnem tocit starterom, uvidim ako rozprasuju vstreky?
Jasne, ze pri akom tlaku to rozprasuje, to nezistim. Ale aspon ci nekvapkaju a tvar rozprasovacieho kuzela by som snad videt mohol.
Alebo je to vsetko blbost?
Pripravok na skusku vstrekov nevlastnim a ani nemam znamost, kde by som sa k tomu dostal.
Diky.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Laicka odpoved. Jestli nejsi velmi mechanicky zrucny, tak na to nehrab. Navic pak zkrachujes na tom, ze nejaky sroub ozuzlas a co na tom uvidis? Stejne na to budes zirat jak zjara. Jo a priprav si nove podlozky - pri zpetne montazi patri vzdy nova podlozka, jak mne poucili mvolesko a reesha.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

čistě prakticky: vytáhnu vstřiky, odvezu do servisu čerpadel a servisák(není známý) je na počkání vyzkouší, zodpoví mi všetečné otázky a ani za to nic nechce (přece me očeše jindy). Dám mu za ochotu cca kilo(pro budoucí dobré vztahy), odcházím spokojen a informován. Takže "vybaveno"
Zkouška na autě by mě asi neuspokojila ale jako informativní a v případě nouze, proč ne

Zkouška na autě by mě asi neuspokojila ale jako informativní a v případě nouze, proč ne
Nevím co na tom je laického, pane profesionále, na tu podložku jsem sice zapoměl, to přiznávám, ale na to, aby viděl, zda mu ten vstřik ukapává, či ne to stačí a pokud to nikdy neviděl, tak i pohled na samotnej vstřik (myšleno proces) je docela zajímavej. A pokud není fakt tele a má trošku kvalitní vercajk, tak nevím proč by měl žvejknout matice?lt.kubosh píše:Laicka odpoved. Jestli nejsi velmi mechanicky zrucny, tak na to nehrab. Navic pak zkrachujes na tom, ze nejaky sroub ozuzlas a co na tom uvidis? Stejne na to budes zirat jak zjara. Jo a priprav si nove podlozky - pri zpetne montazi patri vzdy nova podlozka, jak mne poucili mvolesko a reesha.
Koneckonců ptá se na to, tak si je tím že to zvládne asi jistej, všichni jsme takovéhle věci dělali poprvé, i Andre čerpadlo a Reesha vstřiky.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

ty podložky pokud nejsou nějak poškozený a ten vstřik si nemusel moc lámat tak se můžou klidně dát původní,,akorát je lepší je očistit,ale je doporučený dát novýlt.kubosh píše:Laicka odpoved. Jestli nejsi velmi mechanicky zrucny, tak na to nehrab. Navic pak zkrachujes na tom, ze nejaky sroub ozuzlas a co na tom uvidis? Stejne na to budes zirat jak zjara. Jo a priprav si nove podlozky - pri zpetne montazi patri vzdy nova podlozka, jak mne poucili mvolesko a reesha.

Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
No na autach si robim vsetko sam, ale diesel mam len 1 rok, tak sa radsej spytam tu na fore odbornikov, nemam totiz patricne vzdelanie, som elektrikar a auta mam len ako uzitocne hobby
Specialny kluc na vstreky bol pribaleny k autu
Diky za rady.

Specialny kluc na vstreky bol pribaleny k autu

Diky za rady.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Bývá to na těch vstřicích (pouzdrech) vyraženo, teda u těch co jsem měl v ruce to vždy tak bylo. Mrkni na ně pořádně, třeba to tam najdeš, počítám že tam bude jen jeden tlak, dvoupružinové to určitě nebudou.Tony píše:Nevíte někdo při jakém tlaku začínají roztřikovat trysky na autě Hyundai H 100 2,5D 57 kW nebo kde by se to dalo zjistit.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Nevim co se vztekas pane Kornoute. Asi ti nedochazi jedna vec - pokud se mu neco nepodari, tak to vozidlo, ktere rozebral nemuze pouzit na dojeti si pro cokoliv. Takovehle pokusy beru u zhavicek, beru je u spousty dalsich veci, ale tohle mi proste neprijde vhodne pokud uz nepropada zoufalsvi nad nejakym divnym chovanim motoru. Mimochodem jsem slysel zajimave uporozneni - strcit prsty primo pred vstrik v dobe jeho vstriku je udajne dost nevhodna vec. Pry je urcita sance (diky tlaku a rozpraseni), ze nafta projde skrz kuzi a pak tech prstu bude mit min.Kornout píše:Nevím co na tom je laického, pane profesionále, na tu podložku jsem sice zapoměl, to přiznávám, ale na to, aby viděl, zda mu ten vstřik ukapává, či ne to stačí a pokud to nikdy neviděl, tak i pohled na samotnej vstřik (myšleno proces) je docela zajímavej. A pokud není fakt tele a má trošku kvalitní vercajk, tak nevím proč by měl žvejknout matice?lt.kubosh píše:Laicka odpoved. Jestli nejsi velmi mechanicky zrucny, tak na to nehrab. Navic pak zkrachujes na tom, ze nejaky sroub ozuzlas a co na tom uvidis? Stejne na to budes zirat jak zjara. Jo a priprav si nove podlozky - pri zpetne montazi patri vzdy nova podlozka, jak mne poucili mvolesko a reesha.
Koneckonců ptá se na to, tak si je tím že to zvládne asi jistej, všichni jsme takovéhle věci dělali poprvé, i Andre čerpadlo a Reesha vstřiky.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Když to tadu čtu, tak mne napadá otázka proč vyndavat a měřit vstřiky? A ještě nějakou neprofesionální metodou. Měřil jsem jich už možná stovky, protože mám zkoušečku a kolegové mi to nosí kontrolovat a mohu říct, že alespoň podle mých zkušeností je vstřik dosti spolehlivá věc. Většinou, co jsem měřil, tak otevírací tlak byl v toleranci a rozprášení dobré, málokdy nějaký kapal. Když se do trysky dostane voda, tak se zadře. Takže pokud se na motoru neprojevuje nějaký problém, jen tak pro klid duše bych to nerozebíral, protože se většinou nic nezjistí a risiko, že to potom někde poteče je velké. Musí se vše důkladně vyčistit, vyměnit podložky, utáhnout momenťákem a je to dost práce.
Mimo jiné jsem vypozoroval, že nosí lidé kontrolovat vstřiky také když se ochladí (teď nastala ta doba). Pokud auto nestartuje, tak to vsřikama určitě není.
Mimo jiné jsem vypozoroval, že nosí lidé kontrolovat vstřiky také když se ochladí (teď nastala ta doba). Pokud auto nestartuje, tak to vsřikama určitě není.
Otázka je proč kleknou, pokud se v to někdo hrabal a dostal se do nich bordel, tak stačí ty kleklé, ale pokud je to opotřebením (najetými km) tak je zřejmé, že ty ostatní na tom budou podobně, nebudou třeba ukapávat, ale bude to otázkou času, kdy začnou. Takže měnit všechny, souvisí s tím i otvírací tlak, měl by být poku možno u všech stejný, naprd je, když třeba dva otvíraj o dost míň jak ostatní.váha píše:když už se tady bavíte o těch vstřikovačich jak to je s výměnou maj se měnit po jednom nebo všechny na jednou?např. když dva kleknou a dva jsou dobrý
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

to já nevím rpoč kleknul,ale myslim si to samé a snažim se to jednomu týpkoj vysvětlit...pač mu kleknuly dva vstřiky(asi opotřebením nebo naftou nevím)tka zajel do servisu a vyměnil mu dva vstřky a prej na nějaký diagnostice to tomu mechanikoj ukazovalo jestli ten vstřik je dobrej nebo neKornout píše:Otázka je proč kleknou, pokud se v to někdo hrabal a dostal se do nich bordel, tak stačí ty kleklé, ale pokud je to opotřebením (najetými km) tak je zřejmé, že ty ostatní na tom budou podobně, nebudou třeba ukapávat, ale bude to otázkou času, kdy začnou. Takže měnit všechny, souvisí s tím i otvírací tlak, měl by být poku možno u všech stejný, naprd je, když třeba dva otvíraj o dost míň jak ostatní.váha píše:když už se tady bavíte o těch vstřikovačich jak to je s výměnou maj se měnit po jednom nebo všechny na jednou?např. když dva kleknou a dva jsou dobrý
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel