Stránka 1 z 1
palivový filter a olej
Napsal: 09 zář 2010, 09:06
od mito85
taká otázočka: teraz sa mi asi odišiel naftový filter na tej mojej fábii 1.9 TDI 74 kw motor AXR a chcem si kúpiť nový, mal som tam FIAAM a ten típek mi vravel že sú to super filtre lebo sú jemné a tak, ale ved ja ked jazdím na olej , tak by som skôr potreboval taký kt. nie je taký "kvalitný" či nie? aby som mal lepšiu priepustnosť... preto mi viete poradiť inú značku??
Napsal: 09 zář 2010, 14:23
od zero1724
kupuju ten nejlevnější co je,protože to stejně měnim tak po 5 tis i s olejem!
Napsal: 10 zář 2010, 18:43
od mito85
no ja som kúpil ten čo som tam mal, FIAMM za 25 eur, strašne drahé to je:(( ale nevieš ako sa môže prejavovať palivové čerpadlo čo je v nádrži pred smrťou? lebo ono už má 200 000 km a to nehovorím o motohodinách:D lebo mám nový vzduchový aj naftový filter a auto ide dobre, má dobrý ťah ale strašne to trhá, a to aj na čistú naftu! a váha vzduchu ani nič iné to nie je, VAG ukazuje len že 1 a 4 tryska ale to mi ukazovalo furt ked jazdím na olej..DD a tie trysky majú len 40 000km!!!
Napsal: 10 zář 2010, 23:19
od zero1724
když jezdíš na olej tak si myslim musíš přenastavit předvstřik u fabie
pokud máš přísup na vag tak musíš na adresu 01 nastavení, kanál 001 start a TDi graf tam musí být předstřik v toleranci nebo ai 55 jednotek
pokud budeš mít počátek vstřiku mimo víden budou se zasírat trysky Mrknutí miloš
Tohle mi napsal miloš,ten ví vše:) kdyžtak se zeptej jeho, co se týče čerpadla, tak to nemusí být čerpadlem, muj escort má nalítáno 240 000km a cuká mi to když je špatnej a zanesenej filtr bud ho projedu na čistou naftu a nebo koupim novej. ted jezdim bez uprav na čistej i v 15stupních a valim to 170 bez cuknutí
Re: palivový filter a olej
Napsal: 11 zář 2010, 07:47
od slovacek.milos
mito85 píše:taká otázočka: teraz sa mi asi odišiel naftový filter na tej mojej fábii 1.9 TDI 74 kw motor AXR a chcem si kúpiť nový, mal som tam FIAAM a ten típek mi vravel že sú to super filtre lebo sú jemné a tak, ale ved ja ked jazdím na olej , tak by som skôr potreboval taký kt. nie je taký "kvalitný" či nie? aby som mal lepšiu priepustnosť... preto mi viete poradiť inú značku??
každá značka musí doržet parametry filtru udané výrobcem pro daný motor
ten týpek čo vravel nemá informace o produktu a pokud tyto udaje nemá je lepší když bude mít
nastražení uši otevřené oči a zavřenou hubu

miloš
Napsal: 11 zář 2010, 08:02
od mito85
zero1724 píše:když jezdíš na olej tak si myslim musíš přenastavit předvstřik u fabie
pokud máš přísup na vag tak musíš na adresu 01 nastavení, kanál 001 start a TDi graf tam musí být předstřik v toleranci nebo ai 55 jednotek
pokud budeš mít počátek vstřiku mimo víden budou se zasírat trysky Mrknutí miloš
Tohle mi napsal miloš,ten ví vše:) kdyžtak se zeptej jeho, co se týče čerpadla, tak to nemusí být čerpadlem, muj escort má nalítáno 240 000km a cuká mi to když je špatnej a zanesenej filtr bud ho projedu na čistou naftu a nebo koupim novej. ted jezdim bez uprav na čistej i v 15stupních a valim to 170 bez cuknutí
no ja mám tiež podozrenie že to bude tryskami aj ked používam VIF a majú len 40 000km, takže budem museť spustiť starý comp a pozrežť VAG ale asi len pozreť lebo na mojom starom cracknutom 304 VAGu to asi nepreštelujem.DD a na tom grafe sú ako vyznačené hranice tolerancie??
Napsal: 11 zář 2010, 12:05
od slovacek.milos
u pedečka tam asi nepozreš nič miloš
Napsal: 13 zář 2010, 07:56
od mito85
len tak pre info, akým smerom sa má nastaviť ten predvstrek ked jazdím na olej? má sa nastaviť na menšie dávky či väčšie? a je možné že boli dobre nastavené a postupom času sa to rozhúkalo? lebo je mi záhadou ako je možné, že so starým naftovým filtrom mi auto išlo strašne obmedzene kedže bol už zasratý a trhalo to ale kontrolka ASR nesvietila a teraz s novým filtrom má auto dobrý ťah ale kontrolka ASR svieti a trhá to (síce menej ale trhá) a s palivom to nemá nič, lebo bola prázdna nádrž a dal som tam 10 litorv čistej nafty a robilo to to isté (takže potom asi aj to nebude v čerpadle, lebo pokial by bolo už vylágrované, tak aspoň na tú naftu by išlo celkom v poho, kedže olej je hustejší a ten by už nezvládlo, ale ked to robí aj na čistú naftu tak som z toho jeleň)

Napsal: 14 zář 2010, 17:14
od mito85
no tak bol som u mechanika a povedal mi že sú všetky trysky KO, takže treba nové:(((((((((
Napsal: 23 zář 2010, 07:12
od iridium
Sypu si to takhle o sobotě z podivína po dálnici na brno, lechce před 200km/h se mi zničeho nic rožne kontrolka ASR a dá to za mě nohu z plynu. Stejně tak jak když jsou na silnici sračky nebo led. Klesl jsem na 180 a pokračuju v pohodě, jen když se dostanu s plným na 190 stejná situace. Jinak kontrolka svítila pořád dokud jsem to klíčkem nerestartoval.
VAG mi píše:
1 Nalezeny chyby:
17656 - Regulace pocatku vstriku Regulacni odchylka
P1248 - 35-10 - - - Sporadicky.
Vím že mi to přisává trochu vzduchu, v průhledné jsou bublinky. Co myslíte bude to zanesený půl roku starý filtr a nebo je to tím přisáváním že se nedokrvuje čerpadlo? Jinak tam mám MEŘO od unicornu a kosa nebyla. Na moje MEŘO mi to nedělá a to lítám 190-200 co chvíla.
Napsal: 23 zář 2010, 10:04
od mito85
no som zase ja vymenil trysky , dal tam tie čo tam boli pôvodne kt. mali 70 000km (na betón), kúpil nové gumičky a podložky a všetky tie veci, pekne krásne mi to vymenil mechanik a robí to to isté, ako je to oveľa lepšie ale aj na čistú naftu sa mi rozsvieti kontrolka ASR pri nejakých 90 km/hod

(( ako netrhá to ako predtým aj výkon je fain, ale akonáhle sa rozsvieti ASR tak to ide s výkonom troška dole a mierne trhanie, tak ked to nie je v tryskách tak čo potom???:((
treba ešte po výmene trysiek niečo nastaviť ako ventili alebo ja neviem predvstrek??????