KKL vag

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
skroman
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 20 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

KKL vag

Příspěvek od skroman »

Nazdar ma niekto schemu na KKL com RS232 , nie usb ?
skroman
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 20 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

halo

Příspěvek od skroman »

?:::::::??????????????????
skroman
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 20 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

hh

Příspěvek od skroman »

nestiham pozerat
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Minuta hledání ;), je to s optočleny
Obrázek
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Optočleny NEBRAT! Na dvě věci.
Tož sa obzriObrázek
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
skroman
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 20 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

dakujem

Příspěvek od skroman »

dakujem velmi pekne . tu schemu mam je to určite KKL ?? a funkčny ?
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Optočleny NEBRAT! Na dvě věci
Asi záleží na použitejch součástkách a vlastnostech portu, kdysi jsem ho postavil a s 304 jel bez problému. Pak jsem ho nechal známýmu a maká pořád. A pokud je nout napájenej z auta, galvanický oddělení se hodí.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

To určitě záleží, ale z principu nemůže být komunikace stoprocentní, protože nemohou být dodrženy normované parametry seriového portu (log. nula a log. jednička), z důvodu nemožnosti dosažení záporných hodnot. Tohle umí MAX , který používá tzv. nábojovou pumpu.
Interface s optočleny nemůže být spolehlivý a proto ho nelze doporučit. To, že to s některým notebookem a některým autem chodí je slabý argument. Jedině použitím speciálních komunikačních švábů pro převod OBD2 na TTL (Si 9243, MC 3399 a pod.) se dá udělat kvalitní a spolehlivý interface.
Jinak si myslím, že tahle debata patří někam do roku 2000, kdy jsme si tyhle věci bastlili, dnes je na trhu dostatek dostupných kablíků za takové ceny, že se to ani nevyplatí stavět.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Jedině použitím speciálních komunikačních švábů pro převod OBD2 na TTL (Si 9243, MC 3399 a pod.) se dá udělat kvalitní a spolehlivý interface.
Jinak si myslím, že tahle debata patří někam do roku 2000, kdy jsme si tyhle věci bastlili, dnes je na trhu dostatek dostupných kablíků za takové ceny, že se to ani nevyplatí stavět.
Souhlas, ale třeba je bastlíř a baví ho to.
BTW ten KKL jsem pak postavil taky a Si9243 se tehdy dost blbě shánělo. Ale to bylo dávno :) ...
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“