KKL vag
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
To určitě záleží, ale z principu nemůže být komunikace stoprocentní, protože nemohou být dodrženy normované parametry seriového portu (log. nula a log. jednička), z důvodu nemožnosti dosažení záporných hodnot. Tohle umí MAX , který používá tzv. nábojovou pumpu.
Interface s optočleny nemůže být spolehlivý a proto ho nelze doporučit. To, že to s některým notebookem a některým autem chodí je slabý argument. Jedině použitím speciálních komunikačních švábů pro převod OBD2 na TTL (Si 9243, MC 3399 a pod.) se dá udělat kvalitní a spolehlivý interface.
Jinak si myslím, že tahle debata patří někam do roku 2000, kdy jsme si tyhle věci bastlili, dnes je na trhu dostatek dostupných kablíků za takové ceny, že se to ani nevyplatí stavět.
Interface s optočleny nemůže být spolehlivý a proto ho nelze doporučit. To, že to s některým notebookem a některým autem chodí je slabý argument. Jedině použitím speciálních komunikačních švábů pro převod OBD2 na TTL (Si 9243, MC 3399 a pod.) se dá udělat kvalitní a spolehlivý interface.
Jinak si myslím, že tahle debata patří někam do roku 2000, kdy jsme si tyhle věci bastlili, dnes je na trhu dostatek dostupných kablíků za takové ceny, že se to ani nevyplatí stavět.
Souhlas, ale třeba je bastlíř a baví ho to.Jedině použitím speciálních komunikačních švábů pro převod OBD2 na TTL (Si 9243, MC 3399 a pod.) se dá udělat kvalitní a spolehlivý interface.
Jinak si myslím, že tahle debata patří někam do roku 2000, kdy jsme si tyhle věci bastlili, dnes je na trhu dostatek dostupných kablíků za takové ceny, že se to ani nevyplatí stavět.
BTW ten KKL jsem pak postavil taky a Si9243 se tehdy dost blbě shánělo. Ale to bylo dávno

Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj