Ventil PD jednotky vadny?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
intruder
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2008, 20:50

Ventil PD jednotky vadny?

Příspěvek od intruder »

Zdar pani mistri - potrebuji konzultaci. 1.9 TDI ATJ 85kW. Sporadicky se objevuje (po zahrati okamzite) tato zavada:
17672 - ventil pumpy-trysky: valec 2 (N241): meze regulace prekroceny
P1264 - 35-00 - -
17675 - ventil pumpy-trysky: valec 3 (N242): meze regulace prekroceny
P1267 - 35-00 - -
Je mi divne ze to jsou jednotky co jsou vedle sebe. Napruzeni kontaktu na kabelovem vedeni nepomohlo. Nez zacnu plasit se shanenim jinych PD jednotek, radsi se optam - zda s tim nekdo nema zkusenost.
kanal 13 ukazal toto:
Skupina 013: Volnobeh
-0.26 mg/str Valec 1 ->
0.78 mg/str Valec 2 ->
-0.35 mg/str Valec 3 ->
-0.19 mg/str Valec 4 ->

Diky.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

zkoušel jsi napružit kontakty na liště?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
intruder
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2008, 20:50

Příspěvek od intruder »

Zkousel, nikterak to nepomohlo.... tak se bojim , ze budu shanet 2x PD jednotku s F na konci
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Zkus proměřit kabeláž ke vstřikům v hlavě válců, změř odpor ventilů (0,5ohmu) zkus je znova nastavit a až potom bych dával nový vstřiky...
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

intruder píše:Zkousel, nikterak to nepomohlo.... tak se bojim , ze budu shanet 2x PD jednotku s F na konci
kdyžtak asi mám ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jo a proletovat tu secvaklou kostru tam v tý plastový liště.
intruder
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2008, 20:50

Příspěvek od intruder »

Vymenena kabelaz v hlave,zavada pretrvava. Chvilku to hlasi vadny ventil na 1 valci,chvilku na tretim, chvilku na ctvrtym. Uz mi z toho hrabe :-(
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Tak jdi dál po kabelech. Nebo zkus jinou ŘJ.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

skusil by som medzi sebou prehodit vstreky, tak zistis ci su to vstreky, ale tlak vo valci. Tie hodnoty v kanale 13 co si pisal hore su za tepla, alebo za studena?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

no jestli ti to vypysuje obcas ten a pak zase jinej, vypadalo by to na kostru
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
sharred
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 02 led 2009, 17:18
Bydliště:

Příspěvek od sharred »

Mám stejný problém a stejné hlášky z vagu - kabelový svazek mám asi 5 měsíců nový.Zajímavé je,že včera jsem byl rád,že vůbec jedu a dneska to bylo,jak když jedu s novým autem - perfekt.Pak jsen zastavil a šel na oběd - cca 40 minut - bohužel při odjezdu opět problémy.Poradí někdo z profíků??
Sharan 1,9TDi ,85+15kW,2004
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

daj priesvitne hadicky pred a za tandem, ci nejde moc vzduchu.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
sharred
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 02 led 2009, 17:18
Bydliště:

Příspěvek od sharred »

Hadičky jsem ještě nezkusil,ale sehnal jsem vag a učím se logovat.Na radu někoho z fora jsem odpojil váhu vzduchu při volnoběhu - v kanále 3 by měl být požadovaný tlak a vedle skutečný.Požadovaný se mi ukazuje ,jako rovná čára a skutečný vypadá ,jak vlnitý plech - a to při volnoběhu - 903 ot.Takže jelikož mi nejvíc zlobí - škube - volnoběh a to ještě jenom ,když se tomu chce ,tipuju to na vadnou váhu nebo špatný kontakt někde v zásuvce....Pokusím se sem vložit obrázek.Obrázek
Sharan 1,9TDi ,85+15kW,2004
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“