fabia rozsvícení kontrolky motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

fabia rozsvícení kontrolky motoru

Příspěvek od adi »

Ahoj na fabii 1.4 trvale svítí kontrolka motoru.píše mi to tuto závadu

17978 - ridici jednotka motoru zablokovana imobilizerem
P1570 - 35-10 - - - Sporadická
16524 - rada valcu 1 - sonda 2: zadna aktivita
P0140 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

myslíte že je vadná sonda za katem?
když smažu chybu tak po nastartování se hned rozsvítí kontrolka motoru.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

fabia

Příspěvek od r.martinec »

možná shnilá elektrika
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

mam dotázek ohledně LS.díval jsem se na schéma řízení motoru Simos 3PB a tam jsem se díval na LS G39.Z19 je vyhřívání to mi je jasný ale pak na G39 je vstupní signál a výstupní signál na ŘJ motoru.co na těhle dvou signálech naměřím?setkal jsem se s LS sondou na které bylo +,povýšená kostra a výstup,co najdu na těhle dvou signálech?díky za info
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

nikdo nevite?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

kat je OK?
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

A jde vagem ta lambda otestovat? Jinak si myslim, že bude v háji. Docela odchází. SW v jednotce motoru je aktuální?
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

mirdasR32 píše:A jde vagem ta lambda otestovat? Jinak si myslim, že bude v háji. Docela odchází. SW v jednotce motoru je aktuální?
pise Readiness: 0000 0000 takze test sondy by mel probehnou ok.
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

To je jasný, ale když si smazal chyby v motoru tak mu to smázlo i ten Readiness. Znova bych jí otestoval. Když píše chybu takhle natvrdo, tak nevim nevim jestli ten test vůbec doběhne do konce.
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Chtělo by to i kontrolu kabeláže. Tam to nejní na dlouho.
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

ahoj,nene nejdříve jsem si nechal uložit pamět závad a pak teprve smáznul,takže readiness by měl být aktual s pamětí závad když sem se spojil.Bohužel auto ted nemám u sebe,možna ho budu mít az o vikendu.Takže myslíte se podívat vagem na měřené hodnoty 030 a 031?a popřípadě pak se podívat na kabeláž od LS k ŘJ?Otázka jak poznám špatný kat?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Jestli nejní ucpanej nebo tak neco..
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Zameril bych se spis na ten immo. Dokud bude blokovat RJ tak je uplne jedno v jakym stavu jsou sondy. Setkal jsem se s pripadem kdy byl problem ve vaklu na cteci civce a za behu motoru to obcas ztratilo komunikaci s cipem v klicku a motor zdechnul.
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

Ale ten imo. je jen sporadická závada,a auto jezdí a startuje bez problému,je problém akorat třeba po nastartováni při volnoběhu,že motor jako by pocukává nebo vynechává.Jinak je to firemní auto,takže jezdí každý den normálně,výkon má taky.myslíš že by to mohl být problém s immobilisérem?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
embro
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 lis 2009, 03:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko okres PN

Příspěvek od embro »

zlý kat zistis vytvorenim readliness. Konkretne kat zakl. Nastavenie adr. 46 a stlacit potom naraz brzdu a plyn.
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

brzda a plyn pri nastatovanem motoru?co by o melo ukazovat?Jinak vysvetlil by mi nekdo prosim readines co znamenaji ty cisla?jestli to chapu dobre tak kazdy to cislo znamena jednu funkci toho systemu ktery je bud dobry a nebo spatny?napr lambda sonda,...
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“