Ahojte,resim problem na tomto aute.
Auto Jede normalne...po urcite chvili se rozsviti kon.m. a jde vytocit jen do 2tis/ot.Diag.hlasi -reg.tlaku paliva-
Podavaci cerpadlo resp.saci kos byl uplne zasra***.Ten je vycisten.
Regulator tl. jsem rozebral a profoukl sitko na konci ventilu.
Nalil jsem aditiva do nafty a auto projizdel.
Najezdil jsem s nim 30km a bez problemu.Po cca.dalsich 30km se chyba opakovala.
Ventil stoji v rozmezi 5000-6000tis a nerad bych ho vymenil a nic.Poradite mi na co se radeji jeste zamerit???
Diky Petr
P406-2.0HDi-RHZ-regulator tlaku paliva
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Může to být tím, že je uklepanej drát k regulátoru. Jednou jsem se s tím nazlobil u P206 HDI, že mi z toho byla rádiovka malá. Chvíli chodilo, potom to lecho a byla uložená chyba, zahebal jsem kabelama, smazal chybu a třeba měsíc to chodilo. Nakonec to přestalo chodit a tak jsem kuchnul svazek a našel to poškozené místo. Ti soudruzi žabožraví používají kablíky, které by patřily do tranzistoráku a né do auta!!
ak by frantici robili lietatdla ani jedno by nevzlietlo pre problem s kablami a konektormi setria tam kde nemajuorigoš píše:Může to být tím, že je uklepanej drát k regulátoru. Jednou jsem se s tím nazlobil u P206 HDI, že mi z toho byla rádiovka malá. Chvíli chodilo, potom to lecho a byla uložená chyba, zahebal jsem kabelama, smazal chybu a třeba měsíc to chodilo. Nakonec to přestalo chodit a tak jsem kuchnul svazek a našel to poškozené místo. Ti soudruzi žabožraví používají kablíky, které by patřily do tranzistoráku a né do auta!!
