Passat 3C 125kw nejde

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

zdenco
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 22 zář 2007, 09:15
Odpovědi: 0

Passat 3C 125kw nejde

Příspěvek od zdenco »

Nestetli ste sa s tymto problemom,pri jazde po dialnici pasik zhasol a nejde.. Vag hlasi chybu 005399 a 008518. Neviete co by to mohlo byt?
dodiak
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 23 led 2006, 19:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodiak »

ze by tryska (wallbash)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Passat 3C 125kw nejde

Příspěvek od slovacek.milos »

zdenco píše:Nestetli ste sa s tymto problemom,pri jazde po dialnici pasik zhasol a nejde.. Vag hlasi chybu 005399 a 008518. Neviete co by to mohlo byt?
takový závady jestli ti to hlásí tak chlastej dál miloš ;)
zdenco
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 22 zář 2007, 09:15
Odpovědi: 0

Re: Passat 3C 125kw nejde

Příspěvek od zdenco »

slovacek.milos píše:
zdenco píše:Nestetli ste sa s tymto problemom,pri jazde po dialnici pasik zhasol a nejde.. Vag hlasi chybu 005399 a 008518. Neviete co by to mohlo byt?
takový závady jestli ti to hlásí tak chlastej dál miloš ;)




Preco myslis??
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Passat 3C 125kw nejde

Příspěvek od slovacek.milos »

zdenco píše:
slovacek.milos píše:
zdenco píše:Nestetli ste sa s tymto problemom,pri jazde po dialnici pasik zhasol a nejde.. Vag hlasi chybu 005399 a 008518. Neviete co by to mohlo byt?
takový závady jestli ti to hlásí tak chlastej dál miloš ;)




Preco myslis??
promin jsou to čísla která nejdou zadat do visu , no a pokud se nedovíš z visu co stím tak jsou k ničemu řekl bych že by měli být pětimístné jinak promin jestli jsem se tě nějak dotkl miloš
zdenco
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 22 zář 2007, 09:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdenco »

Nie nedotkol,mas pravdu vis ich nebere.. ale tvar je spravny. Je to blokovanie vstrekovania v dosledku chyby vstrekovaca proti poskodeniu motora . alebo nieco v tom zmysle.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14473
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Sundej víko, vypojuj po jednom vstřikovače a zkoušej startovat.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zdenco píše:Nie nedotkol,mas pravdu vis ich nebere.. ale tvar je spravny. Je to blokovanie vstrekovania v dosledku chyby vstrekovaca proti poskodeniu motora . alebo nieco v tom zmysle.
tak to nechápu vůbec to popírá smysl visu dej pamět závad a hod jsem screen bude jasno jinak je to oblast táranic miloš ;) ;)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

slovacek.milos píše:
zdenco píše:Nie nedotkol,mas pravdu vis ich nebere.. ale tvar je spravny. Je to blokovanie vstrekovania v dosledku chyby vstrekovaca proti poskodeniu motora . alebo nieco v tom zmysle.
tak to nechápu vůbec to popírá smysl visu dej pamět závad a hod jsem screen bude jasno jinak je to oblast táranic miloš ;) ;)
Miloši tyhle 6ti místný VIS nebere...to je normální.
U závady bys měl mít i eobd kód závady P XXXX, ten napiš a budem chytřejší...
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

napoj to na poradny vag a jestli pise hlavni napajeci rele a nejaky vstrik tak jeden je K.O a proto nejede , a jak se tu pise sundej viko a postupne odpojuj vstriky az bafne .

005399 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): hlavni napajeci rele

008518 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A a to bude jeden vstrik ktery dela zkrat

:-)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

tipuju první zprava :-)
***VAG,PSA,Renault***
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ko vstřik kdyžtak mám 073G 073D vyzkoušíh ho tím že budeš odpojovat postupně jeden za druhým až ho najdeš při výměně nutno vyfoukat závity a použít nové šrouby k uchycení vstřiku!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
zdenco
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 22 zář 2007, 09:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdenco »

Je to vstrek na druhom valci,ked sa odpoji motor na chvilku naskoci. Mam tam 073M. Skrutky treba urcite,ale ako je to s kabelazou?treba aj tu?pocul som ze sa pri tejto chybe poskodi,neako sa mi to nezda.Vyzera v poriadku..
zdenco
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 22 zář 2007, 09:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdenco »

Poradte po vymene trysky motor za studena ide na tri valce na volnobeh a malich otackach.Skrutky nove,kabelaz nova.. po zahriati ide normalne .. kde moze byt problem?
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

zdenco píše:Poradte po vymene trysky motor za studena ide na tri valce na volnobeh a malich otackach.Skrutky nove,kabelaz nova.. po zahriati ide normalne .. kde moze byt problem?
ze by te cekala zachvili vymena dalsi ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“