Startování s dvouhmotovým setrvačníkem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Startování s dvouhmotovým setrvačníkem
Ahoj, asi se vam bude zdát tento dotaz dost bláznivý, ale jeden odborník na VW mne přesvědčuje, že auto s dvouhmotovým setrvačníkem se má startovat bez vymáčknuté spojky, protože setrvačník je vyvážen i na točení se spojkovým talířem. V opačném případě se poškozuje! Jaké máte zkušenosti?
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Asi spojkovým talířem myslí lamelu...těžko říct...
Podle mýho názoru tim že budeš startovat na neutrál bez spojky životnost setrvačníku nijak neprodloužíš...kdyžtak mě někdo poučte
Mnohem větší vliv na to má styl jízdy, rozjezdy a vůbec stav a chod motoru.
Jinak pokud ten setrvačník sotva drží při sobě, je možná naopak lepší ho přitlačit přez spojkový ložisko
Podle mýho názoru tim že budeš startovat na neutrál bez spojky životnost setrvačníku nijak neprodloužíš...kdyžtak mě někdo poučte
Mnohem větší vliv na to má styl jízdy, rozjezdy a vůbec stav a chod motoru.
Jinak pokud ten setrvačník sotva drží při sobě, je možná naopak lepší ho přitlačit přez spojkový ložisko
***VAG,PSA,Renault***
-
miso.chapy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 166
- Registrován: 07 lis 2008, 15:37
-
miso.chapy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 166
- Registrován: 07 lis 2008, 15:37
-
maros261177
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Puštěná spojka a v mrazech musíš roztočit i ztuhlou převodovku.Chytrák od VW má vytápěnou garáž nebo jezdí služebákem pro soukromé účely.Styl jízdy má na to vliv jak píšou ostatní.Já mám původní a zatím se nezdá,že by byla na odchodu.Seat výměna až v 550tis.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Njn, ale ja treba na passatu 3C (B6) bez seslaple spojky nenastartuju...jaykay píše:tady je neco
http://auto.pravda.sk/vykonne-motory-je ... oradna_P39
tak mas aspon vyreseno a nemusis premejslet, jestli jo nebo nemarhan píše:Njn, ale ja treba na passatu 3C (B6) bez seslaple spojky nenastartuju...jaykay píše:tady je neco
http://auto.pravda.sk/vykonne-motory-je ... oradna_P39
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
-
maros261177
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
U nas su mrazy aj cez - 20 a nebol ziatial ziadny problem a baterku urcite nemenim kazdé 4 roky...(parkujem na dvore)martinsidlo píše:Puštěná spojka a v mrazech musíš roztočit i ztuhlou převodovku.Chytrák od VW má vytápěnou garáž nebo jezdí služebákem pro soukromé účely.Styl jízdy má na to vliv jak píšou ostatní.Já mám původní a zatím se nezdá,že by byla na odchodu.Seat výměna až v 550tis.
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Tenhle zvyk ochrání například mechanika, když řekne natoč to a dotyčný tam má kvalt..jakmile je zvyklý startovat se spojkou a náhodou tam kvalt je,při pouštění spojky to pozná..Ale když rovnou zastartuje...už je v ponku nebo urazí nohy..Já sice automaticky při startování nejsem líný, ale zalezu bokem...a velmi se mi to vyplatilo... 
nepropadat panice...
a nie len Tebe...jericho-3 píše:Tenhle zvyk ochrání například mechanika, když řekne natoč to a dotyčný tam má kvalt..jakmile je zvyklý startovat se spojkou a náhodou tam kvalt je,při pouštění spojky to pozná..Ale když rovnou zastartuje...už je v ponku nebo urazí nohy..Já sice automaticky při startování nejsem líný, ale zalezu bokem...a velmi se mi to vyplatilo...