Stránka 1 z 1

Fabia PD

Napsal: 05 pro 2006, 22:51
od rendys
Mám fabii combi 1,9 TDi PD, v poslední době se mi nějak zvedla spotřeba o cca 0,5l, auto začalo víc kouřit a při ranním startu dost kolísají otáčky(zahřáté v poho, čím víc zima tím víc kolísají), a při pozvolném rozjíždění auto kolem cca 1500 ot. jakoby lehce cukne, pak už nic u dalších rychlostí taky ne, jen na1., jinak motor jede normál,pravidelný servis, naj 190tis. Poradí někdo?

Napsal: 06 pro 2006, 16:18
od trojka
Co píše VAG?

Napsal: 06 pro 2006, 20:20
od rendys
žádný problém, jen váha a možná egr nemá ty správné hodnoty, myslíte chlapi, že to to tím může být?
zítra to ještě jednou testnu

Napsal: 06 pro 2006, 21:02
od jayd
no mozna to prave bude tou vahou a egr :-)
tak jsem dej vypis z Vagu treba v tom nekdo neco najde

to ze to vic kouri, muze byt prave ta vadna vaha..popr, ze ti blbne egr

Napsal: 06 pro 2006, 21:13
od Karl
Zaslepiť poprípade obmedziť EGR ;)

Napsal: 08 pro 2006, 10:38
od rendys
tak jsem udělal log, vidíte tam nějakou příčinu toho co popisuji?

Friday,08,December,2006,10:12:51
038 906 019 AF,,1.9l R4 EDC G000SG 1110,

,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP
,TIME,790-870,230-310,210-350,50-70%,TIME,800-1100,sensor -f96-,1900-2150,100%,TIME,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75%
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.00,1617,850.0,764.4,4.8,0.63,1029.0,948.6,1550.4,100.0,1.27,1890,1927.8,1978.8,57.0
,1.93,2037,850.0,1127.0,4.8,2.58,1082.9,948.6,1927.8,100.0,3.24,2373,1958.4,1917.6,61.0
,3.88,2541,845.0,1053.5,4.8,4.52,1024.1,948.6,1958.4,100.0,5.15,2856,2040.0,1978.8,61.8

Napsal: 11 pro 2006, 10:56
od rendys
ten log je k ničemu, že nikdo nic?

Napsal: 11 pro 2006, 12:42
od jayd
no spis nekde vystav cely ten soubor, nebo z toho alespon udelej pekny sloupecky..takhle se v tom nikdo nevyzna

Napsal: 12 pro 2006, 11:40
od Bedrich
A co přesně znamená, že to začalo víc kouřit?
Myslím jako dobíla jenom když stojíš a nebo když na to šlápneš.

Jinak já osobně si myslím, že EGR to nebude, možná se ale pletu, protože EGR by ti dělal to, že by při brždění motorem to jako pokuckávalo (jen tak jemně).

Napsal: 12 pro 2006, 12:13
od cosby
Něco podobného někdo řešil na VW fóru a bylo to tandem.čerpadlo.Kdyby něco,mám doma jedno nové na prodej

Napsal: 13 pro 2006, 08:53
od rendys
[quote="Bedrich"]A co přesně znamená, že to začalo víc kouřit?
Myslím jako dobíla jenom když stojíš a nebo když na to šlápneš.
Jinak já osobně si myslím, že EGR to nebude, možná se ale pletu, protože EGR by ti dělal to, že by při brždění motorem to jako pokuckávalo (jen tak jemně).
.........................................................................................................

Větší kouření při sešlapnutí, dobře pozorovatelné za tmy , kdy za mnou jede auto a v jeho světlech nádherně vidím , že zadýmí i při zrychlení lehkou nohou, skoro stejně jako "na podlahu", to mě právě točí, a přičítám tomu i tu větší spotřebu. Barva kouře standart, bílá určitě ne, je tmavá. Jinak auto jde za plynem skvěle, jede jak z praku, tak nevím.

Napsal: 13 pro 2006, 13:41
od Bedrich
Jen tak pro jistotu nepřibývá ti oleje?