Ducato 2007 2,3 JTD (N290)

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Ducato 2007 2,3 JTD (N290)

Příspěvek od Fantik »

Auto při přidání plynu hodně černě kouří a krátce na to spadne do nouzáku (pokud jedu lehká noha tak OK), v Paměti závad se opakuje chyba Ventil dávkování paliva (N290) nevěrohodnej signál nebo zkrat na kostru

Je to ten co je na rejlovém čerpadlu?
Dá se proměřit aby se vyloučila chyba v kabeláži?
Případně co kde naměřit.

Díky. ;)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Re: Ducato 2007 2,3 JTD (N290)

Příspěvek od alfik »

Myslis DRV ventil na cerpadle?
Nevies nahodou P.... cislo tej chyby?
Apropo,keby je spatny,tak by si to videl aj na tlaku v raily.
Naposledy upravil(a) alfik dne 30 zář 2010, 19:46, celkem upraveno 1 x.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Tyhle závady tam byly když to přijelo, auto auto sporadicky chcípalo vyměnil jsem palivák auto přestalo chcípat ale když se mu dá tak hodně kouří a pak spadne do nouzáku a už se tam ukazuje jen ten nevěrohodný signal

Jakej tlak tam má bejt?

Obrázek
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

No chyba je popisana ako regulator tlaku paliva,cize DRV ventil. Startovaci tlak by mal byt okolo 150 barov. Na volnobeh cca 300 a dalej by mal kopirovat poziadavok.
A v percentach: Po zapnuti kluca by mal byt otvoreny na 30%,na volnobeh 20 aj nejake drobne. Pri zrychlovani by mali percenta aj napatie na nom stupat.
Nejde mi ale do hlavy to dymenie. Keby funguje spatne,da bud nizky tlak do railu,alebo vysoky. To by jednotka nepobrala a vypla by motor. Neni niekde prdla hadica od turba?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

skontroluj si hadicky od egr alebo ci neni zadrety ja ked som odpojil na ducate egr tak pri pridani plinu vazne dymilo
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

alfik píše:No chyba je popisana ako regulator tlaku paliva,cize DRV ventil. Startovaci tlak by mal byt okolo 150 barov. Na volnobeh cca 300 a dalej by mal kopirovat poziadavok.
A v percentach: Po zapnuti kluca by mal byt otvoreny na 30%,na volnobeh 20 aj nejake drobne. Pri zrychlovani by mali percenta aj napatie na nom stupat.
Nejde mi ale do hlavy to dymenie. Keby funguje spatne,da bud nizky tlak do railu,alebo vysoky. To by jednotka nepobrala a vypla by motor. Neni niekde prdla hadica od turba?
Na ty tlaky skusim zejtra mrknout, nevim co vše mi Vag zobrazí
No když jsem mu jednou dal hodně na 2° tak i zdechnul (zapsal chybu tušim P0091) ale zakouřil jak Tatra 815 :roll:
Hadice vypadají Ok ale ještě je pro jistotu pořádně prověřim.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

jurki888 píše:skontroluj si hadicky od egr alebo ci neni zadrety ja ked som odpojil na ducate egr tak pri pridani plinu vazne dymilo

Ok mrknu i na to. ;)
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Kolik cca stojí ten DRV ventil?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jo a pro jistotu bych to napojil na nějakoh výkonnější diagnostiku, ten vag jak píšeš nemusí zobrazit vše.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Tomas.cz píše:Jo a pro jistotu bych to napojil na nějakoh výkonnější diagnostiku, ten vag jak píšeš nemusí zobrazit vše.
Mám přístup jen k starší Delphi a Atalu tak zkusim.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Tak dnes zkusmo zaslepen EGR a kouřivost stejná :(
Hadice vypadají všechny OK
Po ostřejší jízdě skočila chyba P0091

Měl jsem je Vag tak jen narychlo co ukázal v měřenejch

Obrázek
Obrázek
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Trochu to tu oživim, DRV ventil vyměněn a vše stejné.

Měl bych dotaz na odborníky na Fiaty, za jakých okolností se při běhu motoru zavírá(přivírá) klapka v sání ovládaná jednotkou pod označením J338



Obrázek
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

zavre sa pri vypnuti motora pri brydeni motorom a ked pada z otacok ftedy sa na chvilu privre
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

No mě se někdy skoro zavře při běhu na volnoběh, když je na volnoběh zrovna otevřená a začne se přidávat plyn tak se přivře taky, myslim že je to muj problém s tou kouřivostí klapka se za jízdy přivírá a proto to kouří.

Zatim mám stále zaslepený EGR

Zkoušeli jsme i jízdu s odpojenym konektorem od klapky a auto nekouří ale jede jen na částečnej výkon
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Keď privre klapku, dostáva menej vzduchu a preto kúri. Pri voľnobehu a pri pridávaní by zatvárať nemala.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“