
čidlo na teplotu oleje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čidlo na teplotu oleje
neví někdo kde na motoru Fabia RS je nejakej šroub který by se dal využít pro čidlo na teplotu oleje??mam přídavný budík ale potřebuju ho nekam napojit... musím dokoupit to čidlo a potrebuju vědět jakej je tam zavit a kam to našroubovat
díky

neni tam nic pouzitelne, ja som to tiez riesil...bud si zozenies nejaky Y adapter (zavity su M10x1) a das ho tam kde mas snimac tlaku oleja na oil filtry, alebo navrtas oil vanu a urobis tam zavit a das ho tam...na hlave je sice mazaci kanal a ma zaslepku kde to cidlo sa da namontovat ale otazne je aky pravdivy udaj by si odtial ziskal.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

nechci se nejak hadat ale na palubnim pocitaci teplota oleje neni ne?Mam budíky gratis ale nemam k tomu to čidlo prej ma byt nekde na motoru nejaky otvor na servis nebo co. Chtel jsem koupit tohle http://www.highperformanceparts.cz/raid ... --vody.432 ale nevim kam bych to namontoval.Maji plno redukci ale chce to vymyslet kam to dat.V te sade od Raid HP je neco kam se to namontuje ne?tak musí byt nejaka dira kam to hodit
a vrtat se mi moc nechce 


- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
a nebo D-DOT ten ukazuje co jen chceš 
http://forum.skodahome.cz/topic/56069-d ... sistentem/
mě se toto líbí daleko víc něž nějaké další dráty, čidla a přídavné budíky atd..

http://forum.skodahome.cz/topic/56069-d ... sistentem/
mě se toto líbí daleko víc něž nějaké další dráty, čidla a přídavné budíky atd..
To ma ovsem jednu zcela zasadni nevyhodu a to tu, ze data ziskava D-dot ze stejnych cidel jako ECU, takze v pripade zavady konkretniho cidla muzes koukat na nesmysly. Klasicky externi budik je zcela nezavislym na ECU a sbernici CAN a tudiz jako takovy poskytuje nezavisle referencni mereni velicin, coz v pripade problemu celkem slusne poslouzi v odhaleni priciny zavady.Vici píše:a nebo D-DOT...
mě se toto líbí daleko víc něž nějaké další dráty, čidla a přídavné budíky atd..
Navic jsou tam stale limity pro uzivatele, kteri maji auto v plne konfiguraci (jak CAN radio tak CAN navigaci), protoze D-Dot emuluje vzdy jedno z techto zarizeni.