jaky je rozdil mezi motory AGR - ALH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Twins-Peta
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 28 kvě 2008, 16:56
Je to uplne jedno ale furt je lepsie zachovat povodny teda ten z ALH t.j.220/300Bar. Pokial das cele vstreky z AHF 190/270Bar tak budes mat kusok maksi (prijemnejsi) zvuk motora. Ale mozes narazit na problem s konektorom. Spojka to uplne vpho zvladne ved je rovnaka pre ALH aj AHF. Inac budes milo prekvapeny ako to pofrci. Pojde to citelne lepsie ako seriove AHF. Fakt slusneJohnyFlat píše:a když bych na AHL dal vstřiky z AHF, tak kolik bych tam dal, ten nižší z AHF, nebo ten vyšší tlak podle AHL?
- Twins-Peta
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 28 kvě 2008, 16:56
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Najtichsi TDi na volnobeh co som mal moznost pocut je - a to pozor - 1.4 TDI PD (55kw) trojhrncek, ten je sotva pocut (z casti aj preto ze ma vysoke volnobezne otacky)... samozrejme pri forsazi vo vyssich otackach je to uz ine kafe
Inak by som suhlasil s chalanmi.... 66kw trysky na rotackach suverenne najkrajsi chod motora... akonahle sa tam da cosi vacsie uz to zacne klepkat
Inak by som suhlasil s chalanmi.... 66kw trysky na rotackach suverenne najkrajsi chod motora... akonahle sa tam da cosi vacsie uz to zacne klepkat
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- schonus
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 370
- Registrován: 25 led 2006, 09:14
- Bydliště: Pilsner
- Kontaktovat uživatele:
I pri mrzacech napr -20°C a rannim startu???subz3ro_tdi píše:Najtichsi TDi na volnobeh co som mal moznost pocut je - a to pozor - 1.4 TDI PD (55kw) trojhrncek, ten je sotva pocut (z casti aj preto ze ma vysoke volnobezne otacky)... samozrejme pri forsazi vo vyssich otackach je to uz ine kafe
STOledo 1M, AHF - poladeno
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
To ti poviem ked bude -20
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Zase podle toho kdo co chce ..AGR je diky turbo s natvrdo nastavenjma lopatkama pomalu neznicitelny ..prvni rokcnik se montoval ve Facelift Octavii od 8/2000 az 8/2001 kd y je nahradil ALH.. nedavno sem tu mel jednu pro vahu vzduchu krery mela cestve pres 500Tkm s puvodnim turbem - prvni majitel..
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
Pokud má někdo obtok a spokojí se s výkonem do 100kw tak bych řešil akorát soft a trysky. Jak řiká Jaster je to spolehlivý turbo akorát ten průběh nebude perfekt a navíc dotyčný ušetří jak po finanční tak časový stránce.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
ja mam obtok a chcel by som zvysit vykon soft+trysky len neviem ake tam dat ?Radili mi s764 len nechcem aby to dymilo ako svina auto pouzivam na bezne jazdenie+nejaka ta dovolenka s rodinkou.tak ake by mi tam bolo dat?Markus01 píše:Pokud má někdo obtok a spokojí se s výkonem do 100kw tak bych řešil akorát soft a trysky. Jak řiká Jaster je to spolehlivý turbo akorát ten průběh nebude perfekt a navíc dotyčný ušetří jak po finanční tak časový stránce.