jaky je rozdil mezi motory AGR - ALH

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Hlavně kdo chcete jít s výkonem nahoru tak jednohmotová spojka je základ stejně jako lepší brzdy, ale to doufám nemusím vysvětlovat ;)
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 881
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

a když už je tu to vlákno, jak je to s tlakama na vstřikách? AGR vs. AHL je tam rozdíl jak u AHF vs. ASV?
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jo je, ten modernější taky plní Euro3 jak ASV.
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 881
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

a když bych na AHL dal vstřiky z AHF, tak kolik bych tam dal, ten nižší z AHF, nebo ten vyšší tlak podle AHL?
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
Twins-Peta
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 28 kvě 2008, 16:56

Příspěvek od Twins-Peta »

Uvidim co spojka, ale mela by to udrzet, nechci jit moc nahoru.. cca. okolo100kw, brzdy uz mam dávany lepsí
Prodáno: - Seat Leon 1.9 TDI ALH 66kw.
Prodáno: VW Passat 1.9 TDI 96kw,chip 122kw
Prodáno: Seat Leon FR 1M. 1.9 TDI 110Kw -c
Nyní VW Touran 1.9 TDi 77kW - Chip
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

JohnyFlat píše:a když bych na AHL dal vstřiky z AHF, tak kolik bych tam dal, ten nižší z AHF, nebo ten vyšší tlak podle AHL?
Je to uplne jedno ale furt je lepsie zachovat povodny teda ten z ALH t.j.220/300Bar. Pokial das cele vstreky z AHF 190/270Bar tak budes mat kusok maksi (prijemnejsi) zvuk motora. Ale mozes narazit na problem s konektorom. Spojka to uplne vpho zvladne ved je rovnaka pre ALH aj AHF. Inac budes milo prekvapeny ako to pofrci. Pojde to citelne lepsie ako seriove AHF. Fakt slusne ;)
Uživatelský avatar
Twins-Peta
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 28 kvě 2008, 16:56

Příspěvek od Twins-Peta »

tak na ten zvuk se tesim, me to docela klepe, za studena docela dosti
Prodáno: - Seat Leon 1.9 TDI ALH 66kw.
Prodáno: VW Passat 1.9 TDI 96kw,chip 122kw
Prodáno: Seat Leon FR 1M. 1.9 TDI 110Kw -c
Nyní VW Touran 1.9 TDi 77kW - Chip
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Twins-Peta píše:tak na ten zvuk se tesim, me to docela klepe, za studena docela dosti


Preco? Osobne si myslim ze zo vsetkych TDI ma prave ALH najkultivovanejsi, najmaksi a najtichsi chod.
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 881
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

TDI tech píše:
Twins-Peta píše:tak na ten zvuk se tesim, me to docela klepe, za studena docela dosti


Preco? Osobne si myslim ze zo vsetkych TDI ma prave ALH najkultivovanejsi, najmaksi a najtichsi chod.
taky si myslím
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Najtichsi TDi na volnobeh co som mal moznost pocut je - a to pozor - 1.4 TDI PD (55kw) trojhrncek, ten je sotva pocut (z casti aj preto ze ma vysoke volnobezne otacky)... samozrejme pri forsazi vo vyssich otackach je to uz ine kafe (rofl)
Inak by som suhlasil s chalanmi.... 66kw trysky na rotackach suverenne najkrajsi chod motora... akonahle sa tam da cosi vacsie uz to zacne klepkat :roll:
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schonus »

subz3ro_tdi píše:Najtichsi TDi na volnobeh co som mal moznost pocut je - a to pozor - 1.4 TDI PD (55kw) trojhrncek, ten je sotva pocut (z casti aj preto ze ma vysoke volnobezne otacky)... samozrejme pri forsazi vo vyssich otackach je to uz ine kafe (rofl)
I pri mrzacech napr -20°C a rannim startu??? 8)
STOledo 1M, AHF - poladeno
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

To ti poviem ked bude -20 ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3295
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Zase podle toho kdo co chce ..AGR je diky turbo s natvrdo nastavenjma lopatkama pomalu neznicitelny ..prvni rokcnik se montoval ve Facelift Octavii od 8/2000 az 8/2001 kd y je nahradil ALH.. nedavno sem tu mel jednu pro vahu vzduchu krery mela cestve pres 500Tkm s puvodnim turbem :) - prvni majitel..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Pokud má někdo obtok a spokojí se s výkonem do 100kw tak bych řešil akorát soft a trysky. Jak řiká Jaster je to spolehlivý turbo akorát ten průběh nebude perfekt a navíc dotyčný ušetří jak po finanční tak časový stránce. :)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
pablo1
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 09 čer 2009, 04:36
Bydliště: Stredné Slovensko

Příspěvek od pablo1 »

Markus01 píše:Pokud má někdo obtok a spokojí se s výkonem do 100kw tak bych řešil akorát soft a trysky. Jak řiká Jaster je to spolehlivý turbo akorát ten průběh nebude perfekt a navíc dotyčný ušetří jak po finanční tak časový stránce. :)
ja mam obtok a chcel by som zvysit vykon soft+trysky len neviem ake tam dat ?Radili mi s764 len nechcem aby to dymilo ako svina auto pouzivam na bezne jazdenie+nejaka ta dovolenka s rodinkou.tak ake by mi tam bolo dat?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“