Motor:
sportovní vzduchový filtr Raid HP - carbon, leštěna nerez trubka sání, na zakázku vyrobené vedení stačeného vzduchu leštěnými nerez trubkami, veškeré hadice Samco - modré, lakavané nádobky kapalin, rozpěrná tyč Sandler - leštěná, kovové ochranné návleky na hadicích, hliníkový leštěný IC Greddy, kryt motoru očalouněn modrou kůžý, motorový prostor lakovaný, oil catch tank, nerez vzpěry kapoty, nová baterie - Varta Silver Dymanic (stáři 1měs.), výměna všech kapalin za nové, komplet nové rozvody Continentál Conti tech (najeto 200km), spousta dílů vyměněny za nové.
Současný výkon 90Kw - 120PS
Podvozek:
sportovní stavitelný podvozek FK Automotive - Highsport-Koni (najeto 500km), lakované nápravy, přední náprava po výměně silentbloků za Powerflex, stavitelné kosti stabil. tyče, přední kotouče Brembo Max (najeto 500km), nové destičky ATE, přední třmeny po komlpetní repasi, všechny třmeny lakované, přední a zadní pancéřové brzdové hadičky, nová brzdová kapalina, zadní podběhy lakované, přední podběhy lakované + čalouněny kůží, podsvícený podvozek kvalitními neon trubicemi, nově stříkaný ochraný nátěr Body.
Kola:
Litá kola RH ZW4 8,5 x 18 v předu, 9 x 18 v zadu, středy Porsche, podložky originál RH, nové pneu Falken FK452 215/45/18
- 225/45/18 (najeto 200km)
Karoserie:
přední nárazník Octavia RS - na zakázku předělán (vše plast) - výplně plast tahokov a nerez tyče,boční výdechy nárazníku Milotec, zadní nárazník originaál Škoda s nástavcem Rieger (zavařené lišty,
otvor pros SPZ, výplně plast tahokov), prahy originální díl Škoda plechové (přivařené, pocínované),přední světla xenon + doplněny xenonem do dálky (originál RS), zadní světla bílá crystla (originál Autopal),
přední maska Axon (nerez), přední blatníky vytaženy 0 1,5cm s vydechy po obou stranách a odstraněny boční blinkry, zadní blatníky vytaženy o 2,5cm, zahlazany boční lišty, víčko nádrže z Audi TT - leštěné, přední kliky z Audi A4, zadní kliky zavařeny (odskok), zrcátka M3 s blinkrem - vlastní adaptér, kapota decentně protažena, na přední kapotě sání na zakázku a na přední část kapoty je kůže pro ochranu proti odření, víko kufru - vyhlazen otvor pro SPZ (zavařeno, pocínováno),na zadním skle prodloužení střechy Milotec, střecha - odstraněny lišty (zavařeno, pocinováno), přední a zadní nárazníky napasovány na vytažené lemy, celá karoserie je zahlazená, veškeré plechové úpravy byly pocinovány, nový mechanismus stěračů,
bezramínkové stěrače Bosch.
Interier:
nový černí koberec (originál Škoda), nové koberečky s modrým lemování na zakázku, kryty prahů Milotec - nerez, nové přední i zadní sedadla Recaro -VW Golf IV GTI s logem Porsche, palubní deska čalouněna Alcantarou + lakované díly do barvy karoserie, změna podsvícení přístrojové desky modro-červená,změna podsvícení všech ovladačů modr - červená, výplně dveří čalouněny Alcantarou + bílá kůže a lakování,
kompletní interiér čalouněn Alcantarou, na sloupku A přídavné budíky, clonítka čalouněny bílou kůží, loketní opěrka čalouněna bílou kůží, zpětné zrcátko JOm - chromované, veškeré výdechy v barvě karoserie, nové tešnící gumy dveří, zadní plato z MDF čalouněné Alcantarou a bílou kúží,
Audio:
DVD receiver Blaupunkt - vyjižděcí 7" monitor, dotykový, na DO, přehráva snad vše DVD, CD, memory karty, USB atd., v opěrce zabudovám monitor Zenec, v předních dveří komp. Velocity 16,5 cm (dveře vytlumené dynamat, mdf redukce), výšky umístěny ve vyrobených domečkách u zrcátek (vytlumené dynamat), zadní repro v platu s MDF 6x9 Rockford Fosgate Punche, v platu průchodka a zespodu plata molitan, zesilovač Marriola, dveře a kufr a podlaha kufru vytlumeno Dynamat, vše propojeno kvalitními kably Sinus Live + pojistky.
Auto je ve vynikajícím technickém stavu, většina dílu je nová, stav zánovního vozu, auto bylo kompletně dokončeno na podzim 2009,lak bez vady a škrábancu, auto je garažováno a přikryto krycí plachtou, v zimě neježděné a ježděné pouze za pěkného počasí a to jen na projíždky a po příjezdu vždy ručně umyto.K auto přídám i krycí plachtu a kusy kůže, které byly pro předělaní kufru ale k tomu se již nedostanu.Nyní po komlpet rozvodech, výměně náplní olejů a filtrů, vodní pumpy, po tomto najeto zhruba 100km.
Důvod prodeje je rodinný, čekám přírůstek do rodinny a auta mě je líto ničit pro každodenní ježdění s rodinnou tak ho budu
muset prodat. Je to krasavec, čistá uhlazená karoserie, jednoduchý německý tuning, žádný křídla a podobné úlety.
Cenová představa je 190.000,- Kč, rozumné dohodě se nebráním.Do auta bylo hodně hodně investováno.
Kontakty:
606 105 863
606 538 602
OctanTDI@email.cz





