Stránka 1 z 1
bílý kouř AHU
Napsal: 10 říj 2010, 19:39
od LibangVW
zdravim , mam takovy mensi problem

kdyz rano nastartuji tak jde z vyfuku cca 10s bíly kouř a ptvni cca 1-2s me prijde jakoby to slo na 3valce ? za tepla uz nic, predvstrik dle vagu ok .... auto kdyz jsem koupil melo potkany motor tak sem nechal komplet udelat hlavu , tesneni a rozvody ty jsou taky dobre nastavene . Jede to uplne normalne ale neprijde me normalni ze by to takhle melo kouřit
auto ma jeste nove trysky a serizene vstriky
diky moc za odp.
Napsal: 10 říj 2010, 20:54
od Martin.R
Koukni vagem na teploty. Palivo, vzduch, voda.
Napsal: 10 říj 2010, 21:39
od mistrkutil
A kolik oleje doléváš mezi výměnou cca 1litr?
Napsal: 10 říj 2010, 21:43
od dhfool
Voda nemizí? Žhaviče žhavý všechny?
Napsal: 10 říj 2010, 22:17
od LibangVW
Martin.R : teplotu paliva najdu kde ?
mistrkutil : olej vymeneny pred 3tis km a z měrky neubyl ani 1mm z rysky nemizí vůbec
dhfool : voda nemizí taky vůbec a žhavice můžu vyzkoušet , ale dělalo to i kdyz bylo venku 20stupnu a to auto nezhavi
Napsal: 10 říj 2010, 23:08
od mistrkutil
Jo a taky to může dělat kapající vstřik nebo slabý tlak v čerpadle

ale pokud jsi si na 100% jist že vsrřiky jsou seřízeny ok nech si změřit pracovní tlak čerpadla specielně tlakový ventil

Ale v první řadě vyločit netěsnost v palivové soustavě konkrétně padání nafty

Napsal: 11 říj 2010, 17:35
od LibangVW
a ten ventil vyzkousim jak ?
a je pravda ze cerpadlo saje trochu bublinek , auto sem mel na vymenu trysek v proficar Humpolec a Kamil rikal ze muze byt v haji podavaci cerpadlo ve vstrikovacim muze to byt tim ? a ten bily kour muze byt tim ze pada nafta ? a nekde jsem cetl ze kdyz byl motor potkany tak muze byt trochu ohnuta ojnice a tim padem to taky startuje hur , jako ono to chyti na prvni otocku , ale

chci to mit proste v poradku tak jak to ma byt

a ty trysky sem nechal menit protoze jsem myslel ze uz jsou v haji prece jenom motor ma natoceno 360tis , po vymene to chyta lip ale bily kour je tam furt

Napsal: 12 říj 2010, 07:16
od Kaktus

Tak to je těžké
Napsal: 12 říj 2010, 07:42
od syncon
trochu se sem vetru mel sem problemy se startem tak se sundal dekly a ma skoceny rozvody na cerpadle o cca 5 zubu

rozvody dam novy tyhle sou tak cca 30ti prejety
vacka a klika sou jasny ale nekde sem cet ze jde otocit cerpadlo o 90° to by nerad udelal ma jeste statrou remenici s dirama (pri serizeni predvsriku se hejbe celim cerpadlem) je vubec neco takovyho mozny ? je tam vic der ? zatim sem delal rozvody vzdycky na 15 vrtak a jiny diry sem si nevsim
predem diky za info
Napsal: 12 říj 2010, 16:12
od cosby
..
Napsal: 12 říj 2010, 22:31
od cosby
..
Napsal: 13 říj 2010, 18:11
od LibangVW
nikdo neporadi ?
cosby : nejaky tečky si piš jinam prosim
Napsal: 13 říj 2010, 23:04
od mistrkutil
syncon píše:trochu se sem vetru mel sem problemy se startem tak se sundal dekly a ma skoceny rozvody na cerpadle o cca 5 zubu

rozvody dam novy tyhle sou tak cca 30ti prejety
vacka a klika sou jasny ale nekde sem cet ze jde otocit cerpadlo o 90° to by nerad udelal ma jeste statrou remenici s dirama (pri serizeni predvsriku se hejbe celim cerpadlem) je vubec neco takovyho mozny ? je tam vic der ? zatim sem delal rozvody vzdycky na 15 vrtak a jiny diry sem si nevsim
predem diky za info
rozvodový kolo na čerpadle mývá i 2 díry na aretaci nejspolehlivější je při postaveným motoru na značky a sundaným řemenu točit čerpadlem po směru hodinových ručiček než dá dávku do první trubky od rozvodů pak je to ten správný válec

Napsal: 13 říj 2010, 23:09
od mistrkutil
LibangVW píše:a ten ventil vyzkousim jak ?
a je pravda ze cerpadlo saje trochu bublinek , auto sem mel na vymenu trysek v proficar Humpolec a Kamil rikal ze muze byt v haji podavaci cerpadlo ve vstrikovacim muze to byt tim ? a ten bily kour muze byt tim ze pada nafta ? a nekde jsem cetl ze kdyz byl motor potkany tak muze byt trochu ohnuta ojnice a tim padem to taky startuje hur , jako ono to chyti na prvni otocku , ale

chci to mit proste v poradku tak jak to ma byt

a ty trysky sem nechal menit protoze jsem myslel ze uz jsou v haji prece jenom motor ma natoceno 360tis , po vymene to chyta lip ale bily kour je tam furt

právě pokud nenapojíš měřák na výstup nafty z čerpadla a nebudeš vědět přesně vnitřní tlak můžeš jen spekulovat a právě tím ventilem který je hned vedle přívodu nafty do čerpadla vyloučíš vadný ventil a dostaneš se k vadné podávací části čerpadla kde je nejlepší varianta repase zavčas pokud to jede jednoho krásného rána už ti zbude z auta stojící dýmovnice
