v com moze byt problem Turbo vaha vzduchu alebo N75

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

robkom
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 15 říj 2010, 17:06
Odpovědi: 0

v com moze byt problem Turbo vaha vzduchu alebo N75

Příspěvek od robkom »

Mam nasl. dost casto pada auto do nudzaku, turbo bolo vycistene pred 2 mesiacmi a znovato isterobi mozebyt zase zanesené, poslednu dobu tankujemuzlen na OMV a SHEL. mam log zjazd vie sa minato niektokuknut mozem poslat mailom..
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3703
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Uploadni log na leteckaposta.cz.
Oct asv 2000, DieselPower
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Log mozes upnut aj tu, inak ake auto to je.
robkom
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 15 říj 2010, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od robkom »

je to Octavia, 1,9 TDi 81kW, motor ASV, na pristrojovke je 173000 km ja somho kupoval so 162 tis. a neake drobne (bolo tam pravdepodobneviac)


tu je log: http://leteckaposta.cz/827432806
GeneHawkins
Přispěvovatel
Příspěvky: 744
Registrován: 20 říj 2009, 20:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od GeneHawkins »

Chybí mi tam údaje o plynovém pedálu. Log je zbytečně dlouhý a nepřehledný.
Udělej ho znova, jen pár vteřin plné akcelerace z 1000-1500 do 3000 otáček bez nouzového režimu.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Jakou máš hodnotu v bloku 0 kanál 6? Vypadá to na špatný údaj z čidla atm. tlaku v řj.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
robkom
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 15 říj 2010, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od robkom »

prikladam dalsie 3kratsie log subory, v 3 rychl.stupni

http://leteckaposta.cz/908261362

vymenil som hadický od kompletne vsetky,prestriekal WD40 kontakty, jeden kabel som zaizoloval lebo somzbadal ze k cidlu ktore ide navrchu motoratojetrocha odrate alestaleto iste
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

logy sú naprd, sa bojíš dat plný plyn? :) musíš to nalogonat pri plnom plyne, to znamená noha na podlahe, dáš 3ku 1500ot. zapneš logovanie, pravú nohu na podlahu, točíš do 4000ot., vypneš logovanie. a loguj súčastnekanál 3,10,11. Ale podla mna bude problém opäť v turbe.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
robkom
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 15 říj 2010, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od robkom »

oplati saa datrepasovatturbo aleboradsej nove???

nerad by som kupoval nove ale neviem ake su skusenosti s repasom, udjane servisak mi tvrdil ze po vycisteni to ubeha zase svoje ale ani mesiacnepresiel a tak isto to zacalo padat do nudzaku..


kukal som fotky na demontazavycistenie aleneako sa mi do toho neche, sice by somnastrojeaj na to mal..

urobim este jeden test pri tych kanaloch splnýmplynom a uvidime.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Turbo tlačí o dušu. Polohu plynu jsem odhadoval z polohy střídy EGR. Očividně blbě (noteeth) . Zajeď pod auto a mrkni se, jestli ti chodí ta páčka regulace. Nejspíš ne. A jestli jezdíš tak jak v tom prvníl logu, tak se ti to bude zasírat pořád. Pokud chceš nadále jezdit jak strejc, TAK SI ALESPOŇ ZASLEP EGR.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
robkom
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 15 říj 2010, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od robkom »

ta packa regulacie idevpohode skusal somaj hadicku co idenatu regulaciu alebo co to je ak stiahnemzN75 ky hadicku ma to podtlak..
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Na turbu je podtlaková baňka co hýbe tou páčkou. Když dáš ve VGAu kanál 11-základní nastvení, tak ta páčka na turbu se musí hýbat. Může se stát, že to táhlo v té baňce zarezaví a regelung nechodí. Pokud teda nemáš zadřené lopatky regulace v turbu.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

robkom píše:ta packa regulacie idevpohode skusal somaj hadicku co idenatu regulaciu alebo co to je ak stiahnemzN75 ky hadicku ma to podtlak..
sorry ale ked niekto píše príspevky tak ako ty, myslím gramaticky, prechádza ma chuť vôbec zamýšľať sa nad tým, aký máš problém s autom. :x
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
robkom
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 15 říj 2010, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od robkom »

prihadzujem este jeden log, ak nieco pomoze by som bol rád..

http://www.upnito.sk/subor/1ddffe5a2b80 ... 5e008.html

2 posl. subory su po vycisteni vahy vzduchu Ultrazvukovou vanou, len neviem ci som nahodou nedal zbohom vahe lebo mi zacala vyhadzovat chybu nezmyselne udeje a potom to hodilo do nudzaku..
GeneHawkins
Přispěvovatel
Příspěvky: 744
Registrován: 20 říj 2009, 20:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od GeneHawkins »

Hele, já tomu nerozumím.
  1. proč ty logy nemůžou být od 1500 a přes 3000 otáček?
  2. proč nedáš při té akceleraci plný plyn?
  1. váha vzduchu po zásahu neukazuje
  2. turbo očividně neomezuje tlak
  3. je to celý rozhašený, ještě jeden dva takovýhle zásahy a můžeš to celý vyhodit.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“