Stránka 1 z 1
Focus TDDi: při 140 km/hod se rozsvítí mazání
Napsal: 17 říj 2010, 19:14
od pepa10
Po několika vteřinách (10- 15) jízdy nad 140-150 se rozsvítí kontrolka mazání.
Po ubrání to zhasne. Do 140 se nikdy nerozsvítí (ani do kopce)
V žádném jiném režimu to nedělá.
Olej a filtr vyměněn, tlakové čidlo taky-žádná změna
Co to může být?
Napsal: 17 říj 2010, 20:12
od papouch22
tak tam hod merak a napis kolik dava.. jinak sdelej vanu 1.8 nejaky meli problem s trubkou mezi kosem a cerpadlem(mela by byt z plastu sem tam praskla)
Napsal: 17 říj 2010, 21:18
od pepa10
Dík, zkusím to. Doufám, že ten motor není už načatý.
Napsal: 18 lis 2010, 17:35
od pepa10
Tak po dlouhé době: Zabudovaný tlakoměr oleje-měřák ukazuje furt 3 bary a pak náhle (1 vteřina) spadne až na nulu. Toto se ale stane až tak po 20 km a asi 5-10 vteřinách jízdy na 140-150. Pokud se dále jede 130, tak to nikdy nenastane.
Vana byla sundaná, nic se nenašlo, všechno čistý, nic není prasklý, ani netěsný. Co to ku..wa může být?
Napsal: 18 lis 2010, 17:46
od Brembo.SV
zeby regulacny ventil mazania?
Napsal: 19 lis 2010, 13:54
od papouch22
spadne na nulu a uz nevyskoci? nastartujes a zase ok?
Napsal: 19 lis 2010, 14:02
od jericho-3
Vypadá to, že je unavený přepoušták a jak psal Brembo, pustí tlak zpátky do vany..Asi bude v háji../3 bary není moc/
Napsal: 19 lis 2010, 14:06
od papouch22
minimum je snad jestli si pamatuju 2bar pri 2000ot dystak se ti kouknu ale az zitra notas mam jinde a v nem TIS
Napsal: 19 lis 2010, 18:54
od pepa10
papouch22 píše:spadne na nulu a uz nevyskoci? nastartujes a zase ok?
-Ne, vymáčknu hned spojku a po 2-4 sekundách na volnoběh, nebo trochu zvýšený zase vyskočí na ty 3 bary. Když pak už nejedu víc jak 140, tak už se to nestane, ale jakmile je tam zase 150, tak je to zase zpět a podruhý to už trvá déle, než se to zmátoří, jako kdyby to bylo závislý na prohřátí motoru, stane se to vždy až po 20 km, zpočátku to i 160 km/h snese. Ten regulační ventil je přístupný z vany, nebo se musí vymontovat čerpadlo?
Na 2000 ot to dává 2,8 baru, při vyšších ot: 3 - 3,5 bary, podle toho, jak je to teplý.
Napsal: 19 lis 2010, 19:48
od Brembo.SV
u Fordu neviem. To Vam potvrdi ten,kto dobre pozna dany typ motora. Spravidla je na olejovom cerpadle alebo v bloku motora. Kazdy vyrobca ho ukryva niekde inde. Moze mat prasknutu pruzinu,unavenu pripadne znecistene supatko.
Napsal: 19 lis 2010, 21:55
od jericho-3
Jestli se nepletu, je na bloku a jde vyndat ven...
Napsal: 21 lis 2010, 22:40
od lib
olejový čerpadlo je na klice zepředu a musíš schodit horní rozvod a řemenici na klice a vstřik čerpadle a celý to sundat bude přidřenej ten pístek a občas se zasekne a nemaže to. měnil sem to asi třikrát a vždycky to bylo vtom
Napsal: 22 lis 2010, 17:28
od pepa10
Tak dík. zkusím.
Napsal: 15 bře 2011, 20:26
od pepa10
lib píše:olejový čerpadlo je na klice zepředu a musíš schodit horní rozvod a řemenici na klice a vstřik čerpadle a celý to sundat bude přidřenej ten pístek a občas se zasekne a nemaže to. měnil sem to asi třikrát a vždycky to bylo vtom
Díky za radu, bylo to ono.