Stránka 1 z 1

GOLF IV prokluz spojky

Napsal: 19 říj 2010, 14:07
od zdendazde
GolfIV,1,4 benz., při jízdě při akceleraci na vyšší převodový stupeň asi prokluzuje spojka - rafička otáčkoměru jde nahoru , zatímco tachák zůstává a auto netáhne(jde do otáček). Má to za sebou 155tis.km, chci nechat vyměnit celou spojku, ale teoreticky by to mohlo být i zamaštěný od prosakující kapaliny z ovládací hydrauliky nebo od oleje. Při rozjezdu se chová normálně,proklouzne od 2tis.ot výš a zatím to pozoruji pouze na 3.,4,5. kvalt. Poradí někdo?

Napsal: 19 říj 2010, 17:59
od Tomas.cz
Rozebrat a podívat se, to promaštění je možné ale moc tomu nedávám, spíš jestli si někdo nevozil nohu na pedálu a nebo se spojkou celkově zacházel jak buldozerista.

Napsal: 20 říj 2010, 06:24
od zdendazde
buldozerista nejsem, nic to netahá, jezdím v tom jeden člověk do práce. Chová se to divně, včera z práce prvních 10 kiláků nic, pak jsem začal pozorovat prokluzy, dnes ráno celejch 40 kiláků do práce nic(6°C). Začalo to zhruba na 150tis.km, pokud neakceleruji při rychlosti např. nad 70 (pouze lehce přidávám plyn), tak to jezdí (vzhledem k výkonu)celkem normálně, resp. to není tak markantní na otáčkách(možná tam minimální nepozorovaný prokluz je). Každopádně to chci nechat rozebrat,a když už to bude rozvrtané, tak nechám spojku vyměnit, časem by si stejně o výměnu řekla, i když vím, že by mohla vydržet víc, má to na tacho 155tis., z toho posledních 60tis. je mých). Otázka je, zda to třeba jen nesákne někde kolem gufera nebo hydr.válce ovl. spojkového ložiska. Proto se tady ptám, jestli se s podobným problémem někdo nesetkal.

Napsal: 08 lis 2010, 10:51
od zdendazde
tak to bylo tím, že kovovej prolis na lamele u pružin začínal škrtat o setrvačník (crazy), pravděpodobně po zahřátí ! a to tam byla origo z výroby, žádná náhrada