Stránka 1 z 4
kourivost / neprosel jsem emise
Napsal: 20 říj 2010, 09:41
od himi
ahoj..
na technicke jsem neprosel na emisich. pry limit je 3.0 a namerili 5.31 (jednotky nevim) .. coz je sakra hodne..
G3 motor 1.9 TDi AFN 81kW original (bez cipu, origo trysky..).
mel jsem zaslepky sani (zaslepeni EGR), ale zil jsem v tom, ze EGR stejne funguje jen pri nizkych otackach, takze kdyz se motor vytoci, tak EGR je zavreny.
na co bych mel kouknout? jde to nejak odhalit na diagnostice?
auto jede jak ma, zabira od spoda atd, zadny problem se skubanim nebo tak.
diky!
Napsal: 20 říj 2010, 09:56
od Martin.R
Před měřením to jeď pořádně protáhnout, prostě mu dej za uši aby vylítali usazený saze z vejfuku. Ale nejlepší řešení je strčit technikovi SME kilo do kapsy ať to netrápí.
Napsal: 20 říj 2010, 09:57
od Janosik93
niekedy pomože poriadna jazda po dialnici a nejake aditivum do paliva
poriadne ho prekuriť nech sa ten humus dostane von z katalyzatora:-)
tak to robim ja na autách čo jazdia vela po meste
Napsal: 20 říj 2010, 12:17
od majjco
hlavne kvalitna nafta najlepsie bezsirnata a riadne to prebehnut na dialnici
Napsal: 20 říj 2010, 12:19
od zdendazde
já bych taky něco dal technikovi abych prošel, a potom máš spoustu času na hraní
Napsal: 20 říj 2010, 12:24
od profik
Taky jsem kdysi neměl projít. Udělal jsem na ňho oči tak dal punčochu na sondu a hned byl výsledek jak víno

Nicméně za týden mi rupla napínací kladka - asi z toho jak to honil do červeného.... takže raději dát kilo at to vůbec ani nestartuje

Napsal: 20 říj 2010, 12:39
od martinsidlo
Když jsem viděl při prvním měření,jak se měří diesel,zešedivěl jsem.Dva dny nato se rozpadla volnoběžka altíku.Od té doby moje auta znají emise jen z parkoviště.
Napsal: 20 říj 2010, 17:29
od radimes
Jsou to čuráci na těch emisích...taky mohu potvrdit z vlastní zkušenosti a radší prosím dopředu o trochu schovívavosti před samotným měřením a samotný present (100kč) nechat na sedadle spolujezdce

a O.K.
Napsal: 20 říj 2010, 17:58
od Tomas.cz
Taky dělám emise, že auto stojí před dílnou, jako stálý zákazník platím obyčenou taxu

Napsal: 20 říj 2010, 18:39
od Tomas6
Já nechám stovku a měří to na avii co mívá před dílnou.
Napsal: 20 říj 2010, 20:48
od Kec
Ale těch 5,1 je dost ne.
Já mám taky AFN dle tacho 220tis, ale určo víc. Mám tam pp764 a když tomu naložíš tak to i na můj vkus dost čudí. EGR taky OFF
Ale na emisích jsem před emisema trochu odfoukl a naměřil mě 0,84 nebo 0,64, prostě do 1.
Napsal: 20 říj 2010, 21:08
od MirekX
pořádně projet, několikrát vytočit nejlépe čtyřku s výdrží na 4500 ot. kdyžtak natankovat bionaftu, ta nekouří. Ty keci o tom, že vytočení motoru do 5000 tis něco poškodí je kravina, pokud je všechno OK, tak se nestane nic,pokud je něco v prdeli, tak by to odešlo i tak. I když posledně na emisích mi to ten technik párkrát jen tak polechtal do 3000 ot a řekl OK, prošlo to, trochu jsem si pomohl,ale vy to na mě neřeknete, že? Stejně výsledek těhlech akceleračních měření je v dnešní době nanic
Napsal: 20 říj 2010, 22:25
od Zdeněk M
MirekX píše:pořádně projet, několikrát vytočit nejlépe čtyřku s výdrží na 4500 ot. kdyžtak natankovat bionaftu, ta nekouří. Ty keci o tom, že vytočení motoru do 5000 tis něco poškodí je kravina, pokud je všechno OK, tak se nestane nic,pokud je něco v prdeli, tak by to odešlo i tak. I když posledně na emisích mi to ten technik párkrát jen tak polechtal do 3000 ot a řekl OK, prošlo to, trochu jsem si pomohl,ale vy to na mě neřeknete, že? Stejně výsledek těhlech akceleračních měření je v dnešní době nanic
_Me vytocili dvakrat a na podruhý nestihlo hydro a klep a dira v bloku

od tej doby žadný tocení naprazdno.
Re: kourivost / neprosel jsem emise
Napsal: 20 říj 2010, 22:43
od TDI tech
himi píše:ahoj..
na technicke jsem neprosel na emisich. pry limit je 3.0 a namerili 5.31 (jednotky nevim) .. coz je sakra hodne..
G3 motor 1.9 TDi AFN 81kW original (bez cipu, origo trysky..).
mel jsem zaslepky sani (zaslepeni EGR), ale zil jsem v tom, ze EGR stejne funguje jen pri nizkych otackach, takze kdyz se motor vytoci, tak EGR je zavreny.
na co bych mel kouknout? jde to nejak odhalit na diagnostice?
auto jede jak ma, zabira od spoda atd, zadny problem se skubanim nebo tak.
diky!
To nevies dat 300CZK do popolnika

Napsal: 20 říj 2010, 23:07
od MirekX
Zdeněk M píše:MirekX píše:pořádně projet, několikrát vytočit nejlépe čtyřku s výdrží na 4500 ot. kdyžtak natankovat bionaftu, ta nekouří. Ty keci o tom, že vytočení motoru do 5000 tis něco poškodí je kravina, pokud je všechno OK, tak se nestane nic,pokud je něco v prdeli, tak by to odešlo i tak. I když posledně na emisích mi to ten technik párkrát jen tak polechtal do 3000 ot a řekl OK, prošlo to, trochu jsem si pomohl,ale vy to na mě neřeknete, že? Stejně výsledek těhlech akceleračních měření je v dnešní době nanic
_Me vytocili dvakrat a na podruhý nestihlo hydro a klep a dira v bloku

od tej doby žadný tocení naprazdno.
no vidiš, můžeš být rád, že se ti to nestalo 2tis km od baráku, ještě jsi mu měl koupit flašku..
