Stránka 1 z 1

Superb 2.0 TDI 2006

Napsal: 07 lis 2010, 22:35
od miksajz
Zdravím, mam teď Superb 2.0TDI, 2006, 18Otis najeto. Prý se tam má měnit s druhými rozvody nějaká hřídelka mazání nebo tyčka, která odchází a motor se může zadřít. Je to fáma nebo realita? Jestli je to realita, tak prosím o co nejvíc informací. Hlavně kde ta hřídelka je. Prý stojí kolem 200kč. V čerpadlu prý není, tak jsem z toho úplně mimo:-). Jinak motor docela žere olej, ale to je prý v normě... Jezdím dost dlouhé trasy. Týdně 1500-2000Km, chudinka auto:-). Olej jsem tam teď dával Castrol Edge 5w30, tak snad motoru neubližuji. Jo a je na něm long live servis po 3Otis. Moc dík za odpovědi.

Napsal: 08 lis 2010, 07:42
od marhan
Zalezi co mas presne za typ motoru.. Jde o to, jestli tam mas vyvazovaky. Podle me je do supu davali asi jen pul roku a pak od toho upustili (jestli je tam vubec davali...). Ve vyvazovaci je sestihran (6mm imbus) kterej pohani olejovy cerpadlo. Z jinyho diskuzniho fora znam pet lidi, kterym se ten sestihran protocil VW, Audi(136tkm, 154tkm, 165tkm...) Problem je, ze i kdyz vymenis sestihran, tak se muzou ojet samotny vyvazovaky a stejne to prestane mazat. Kdyz to vcas chcipnes a nezadres turbo (v horsim pripade motor) musis stejne menit samotny vyvazovaky (asi 30 tis.) Proste doufej, ze tam tuhle "vychytavku" nemas ;)

Napsal: 08 lis 2010, 13:09
od sharik4x4
Myslím si že superb s motorem 2,0TDI ty vyvažováky má určitě.Takže tyčka stojí necelou stovku.Sundej vanu a uvidíš to hned.Tyčka je skrze olej.čerpadlo do vyvažovací hřídele.Umím to opravit tak aby to už dalo pokoj.Je to trošku slabina tohoto motoru,ale pokud se to udělá tak je klid a předejde se problémům a hlavně velkým investicím za opravy motoru,když to přestane mazat.Uprava vyjde cca do 5tKč a je klid.V tomhle případě čím dřív tím lépe,protože pak oprava stojí většinou tak 30-50tKč. :)

Napsal: 08 lis 2010, 14:11
od jericho-3
Možná by stálo za to, shariku 4krát4 , abys těm ocasům, co to konstruují, prodal Tvůj zlepšovák, když nejsou schopni se všemi svými miliony eur a zkušebnami udělat spolehlivé mazání.... :)

Napsal: 12 lis 2010, 20:39
od miksajz
sharik4x4 píše:Myslím si že superb s motorem 2,0TDI ty vyvažováky má určitě.Takže tyčka stojí necelou stovku.Sundej vanu a uvidíš to hned.Tyčka je skrze olej.čerpadlo do vyvažovací hřídele.Umím to opravit tak aby to už dalo pokoj.Je to trošku slabina tohoto motoru,ale pokud se to udělá tak je klid a předejde se problémům a hlavně velkým investicím za opravy motoru,když to přestane mazat.Uprava vyjde cca do 5tKč a je klid.V tomhle případě čím dřív tím lépe,protože pak oprava stojí většinou tak 30-50tKč. :)
Díky moc za odpověďi
To je v prdeli... To, jako i když tu hřídelku vyměním, tak to může odejít? Nejde tam dát čerpadlo z 1,9TDI? :D , to by bylo asi moc jednoduché což? To mam v motoru pěknou časovanou bombu:-)V čem ta tvá úprava spočívá? Prozradíš to prosím veřejně:-)? Potřebuji spolehlivé auto, což je asi to co by si přál každý majitel auta...

Napsal: 12 lis 2010, 21:48
od pasa
Nejde o vyvažováky ale o náhon k olejovýmu čerpadlu,je to klasickej šestihran kterej se časem ožvejká a protočí se.Známej to tkhle přidřel.Ale bach je to podle typu motoru,autorizáky mají přikázáno to při servisu měnit.

Napsal: 14 lis 2010, 07:40
od marhan
pasa píše:Nejde o vyvažováky ale o náhon k olejovýmu čerpadlu,je to klasickej šestihran kterej se časem ožvejká a protočí se.Známej to tkhle přidřel.Ale bach je to podle typu motoru,autorizáky mají přikázáno to při servisu měnit.
To se mi moc nezda.. Pochybuju, ze ti pri servisu vymeni cely vyvazovaky, v ramci prevence - zdarma.. Mozna tak ten sestihran, ale jak se tu uz psalo, to ten problem neresi. Ja se na to v autor. servisu ptal - jestli je mozna alespon nejaka preventivni kontrola, rekli ze ne (tezko se pozna, kolik to jeste vydrzi - muj po 90tis. na obr. ), ze s tim mam jezdit a az se to vys... tak pak to resit.. Jinak za vymenu sestihranu by chteli kolem 2000,-.. Pdle me zalezi ale i na datumu vyroby, protoze co vim, tak vetsinou to odeslo lidem konec roku 2005 a zac. 2006. Pak mozna zmenili matros (jak sestihran, tak hridel na vyvazovacich), protoze co mi nabizeli novej sestihran, tak ten uz byl s indexem C nebo D a ja mel A, tak nevim, jestli ten vyssi index oznacuje lepsi kvalitu :roll:

Obrázek

Napsal: 14 lis 2010, 14:08
od sharik4x4
Tyčku už vyráběj v modifikaci na koci s D a je udajně lepší matriál.Nicméně kvalita hřídele zůstala stejná a nic se nezměnilo doposud.Dle specialisti-frézaře povrch hřídele tvrdý/kalený ,cementovaný/, ale uvnitř bláto.Takže problém zůstává!!!! .Akorát to vydrží vpohodě 150tiskm,což vklidu pokreje záruční dobu a pak už to potřeba aby se to rozpadlo vše a jel sis pro nové VW.Tak to je udělaný. :)

Napsal: 17 lis 2010, 11:53
od miksajz
sharik4x4 píše:Tyčku už vyráběj v modifikaci na koci s D a je udajně lepší matriál.Nicméně kvalita hřídele zůstala stejná a nic se nezměnilo doposud.Dle specialisti-frézaře povrch hřídele tvrdý/kalený ,cementovaný/, ale uvnitř bláto.Takže problém zůstává!!!! .Akorát to vydrží vpohodě 150tiskm,což vklidu pokreje záruční dobu a pak už to potřeba aby se to rozpadlo vše a jel sis pro nové VW.Tak to je udělaný. :)
Tyjo díky moc všem za odpovědi. Už vím co je potřeba okamžitě udělat.
Kde jde prosím ta tyčka koupit? v AK mam sice 30% slevu, ale namají ji:-(, to asi musím na nákup do VW což?

Napsal: 17 lis 2010, 12:00
od Tomas.cz
V kterémkoli autorizovaném servisu.

Napsal: 17 lis 2010, 12:24
od Klouzan
sharik4x4 píše:Tyčku už vyráběj v modifikaci na koci s D a je udajně lepší matriál.Nicméně kvalita hřídele zůstala stejná a nic se nezměnilo doposud.Dle specialisti-frézaře povrch hřídele tvrdý/kalený ,cementovaný/, ale uvnitř bláto.Takže problém zůstává!!!! .Akorát to vydrží vpohodě 150tiskm,což vklidu pokreje záruční dobu a pak už to potřeba aby se to rozpadlo vše a jel sis pro nové VW.Tak to je udělaný. :)

Ta oprava co provadis resi i tu kvalitu hridele?A da se poznat jakou "kvalitu" te tycky:) mam z vyroby,treba podle Vin?Mam supa vyrobeneho 12/07.

Napsal: 17 lis 2010, 16:44
od sharik4x4
Klouzan píše:
sharik4x4 píše:Tyčku už vyráběj v modifikaci na koci s D a je udajně lepší matriál.Nicméně kvalita hřídele zůstala stejná a nic se nezměnilo doposud.Dle specialisti-frézaře povrch hřídele tvrdý/kalený ,cementovaný/, ale uvnitř bláto.Takže problém zůstává!!!! .Akorát to vydrží vpohodě 150tiskm,což vklidu pokreje záruční dobu a pak už to potřeba aby se to rozpadlo vše a jel sis pro nové VW.Tak to je udělaný. :)

Ta oprava co provadis resi i tu kvalitu hridele?A da se poznat jakou "kvalitu" te tycky:) mam z vyroby,treba podle Vin?Mam supa vyrobeneho 12/07.
O tu právě jde o tu vyvažovací hřídel.Nejde samostatně objednat a origo je měká jak bláto a ještě špatně udělaněj ten šestihran-velká vůle.Takže je potřeba to udělat lépe něž soudruzi z NDR.Tyčka se sama nesjede,je to díky vůly v uložení vyvažov.hřídele. :)

Napsal: 05 zář 2011, 20:48
od Klouzan
Vcera mi bliklo mazani-hlaska tlak oleje,vypnete motor..Sup I 2,0Tdi 2008 112 tiskm.Chcipl jsem to jak to slo asi po 500m.Jel jsem ve meste a pomalu.Tak jsem na to zvedav..

Napsal: 09 zář 2011, 15:31
od Klouzan
Tak jak se dalo cekat ocesany sestihran.Cislo 03G281A.Novy,co se tam dal,mel jine cislo a na konci dokonce F

Napsal: 09 zář 2011, 16:04
od dhfool
a na konci dokonce F
Jsem zvědavý, co se stane, až tam budou mít nakonci Z (rofl)