Stránka 1 z 1

Stavěcí jednotka řetězu nefunkční

Napsal: 09 lis 2010, 23:29
od orve
Mám problém.Potkal se mi motor superb 2,8 vyměnily se ventily udělaly rozvody pumpa no prostě vše.Po montáži bylo zjištěno že nejde jeden napínák řetězu na vačkách tak jsem koupil druhej vyměnilo se to a je to to samé.Prostě po zapojení napínáku řetěz dře o víko.Byl jsem ještě informován že jedna vačka je jakoby o pár setin zkroucená tak jsem ji také po tomhle vyměnil že údajně to má vliv a opět nic to samé.Tak už opravdu nevím co stím.Vše vyměněno a nic.Pak mi pan mechanik sdělil že prej údajně to způsobuje nižší tlak oleje,ale kdoví jestli je to tak.Tak se ptám ví někdo co stím.Děkuji

Napsal: 18 lis 2010, 08:47
od orve
nikdo nic :o :o

Napsal: 18 lis 2010, 12:35
od Huml
ty napínáky se dopínají tlakem oleje, takže je možný, že je to přicpaný

Napsal: 18 lis 2010, 20:32
od orve
jenže nejhorší je na tom to že před potkáním to vše fungovalo.

Napsal: 18 lis 2010, 20:36
od Jarda S.
otázka je proč se to potkalo... :?

Napsal: 18 lis 2010, 21:02
od Huml
a maže to tu hlavu? není tam daný opačně těsnění pod hlavou? toto už jsem viděl několikrát třeba na Fiat Punto

Napsal: 18 lis 2010, 21:18
od Jarda S.
na puntu sem se s tim taky setkal (noteeth) počítám že to ve škodovce (Vw) udělali tak aby se nedalo otočit (hm)

Napsal: 18 lis 2010, 21:21
od Huml
na TDI to teda jde bez problémů

Napsal: 18 lis 2010, 21:34
od orve
Potkalo se to proto že praskl rozvodák.Myslím že mechanik nebyl blb a dal to těsnění jak má být ono myslím ani nejde nějak otočit.To má přesně díry i na kolíky atd