Stránka 1 z 2
1.9TDI 85kW AJM rozvody po 60.000km ?
Napsal: 13 pro 2006, 22:59
od ROpa
kdesi som sa docital ze tento motor pre golfa 4 ma predpisanu vymenu rozvodov po 60.000km, pritom vsetky ostatne co som pozeral maju po 90.000. Bol to len preklep alebo je to ozaj tak ? AK hej, preco ?
Dakujem ROpa
Napsal: 13 pro 2006, 23:27
od Duri999
Na tomto motore menim rozvod normalne po 90000km a este nebol problem,ale niektore sdi maju interval po 60000km zalezi podla sponovacej kladky.
Napsal: 14 pro 2006, 00:25
od Alex
Nebol to jeden z uplne prvych PD? Zeby preto? Aj obyc klasika TDI bolo najprv 60 tis, a potom 90 tis km... Ale staci pouzit tie novsie rozvody pre 90 tis a uz je to OK, mozes menit po 90. Tusim ze aj Sharan PD ma len 60 tis km.
Napsal: 14 pro 2006, 01:24
od bubocbr
Daju sa tam pouzit ine rozvody?
Napsal: 14 pro 2006, 07:48
od vlagik
NApř. u Golfa IV se mění OD modelového roku 2001 po 90 tis.
Starší se mění po 60 tis.
Tohle tuším platí obecně pro motor AJM.
Ten druhý (s vyšším krouťákem 310 Nm) - jeho označení z hlavy nevím - se mění normálně po 60 tis. km.
Tyhle rozvody by měli jít do AJM taky.
Napsal: 15 pro 2006, 09:53
od ROpa
tak predsa len sme sa nieco dozvedeli, dakujem za info.
ROpa
Napsal: 15 pro 2006, 10:37
od chucky
no počkat, tak když mi teď vyměnili rozvody, tak už je mám měnit po devadesáti tisících, nebo po šedesáti? Proč mají tyhle tdi po 60tis, je jiný rozvodový řemen než třeba pro ATJ? ja jsem z toho uplně jelen...
Napsal: 15 pro 2006, 11:20
od vlagik
Modelový rok auta (a tím motoru) se mění rozvody po 60 tis km, ten nvější po 90 tkm.
Pokud použiješ dnešní nové věci (myslím origoš řemeny např. od Bosche), tak klidně měn po 90 tkm.
Záleží na opotřebení řemenu a kladek.
Nějaké NO NAME řemeny bych vúbec nedával.
Napsal: 15 pro 2006, 12:37
od koudy
záleží jestli je tam hydr. napínák (někdo tomu taky říká hydraulický tlumič) nebo ne, podle toho se to dělí jestli po 60 nebo po 90.
Jetliže tam je tak se rozvody dávaj po 90.
Napsal: 15 pro 2006, 13:47
od chucky
koudy píše:záleží jestli je tam hydr. napínák (někdo tomu taky říká hydraulický tlumič) nebo ne, podle toho se to dělí jestli po 60 nebo po 90.
Jetliže tam je tak se rozvody dávaj po 90.
a je tam nebo není?
Napsal: 15 pro 2006, 13:50
od ROpa
chucky píše:koudy píše:záleží jestli je tam hydr. napínák (někdo tomu taky říká hydraulický tlumič) nebo ne, podle toho se to dělí jestli po 60 nebo po 90.
Jetliže tam je tak se rozvody dávaj po 90.
a je tam nebo není?
ja to chapem tak ze u starsich modelov od vyroby nebol, u novsich ano. Ked si tam das rozvody ktore ho maju tak menis po 90km, tie rozvody co ho nemaju su na 60tis km. Dobre ?
Napsal: 15 pro 2006, 19:33
od koudy
no tak by to mělo být. v autodatech je to sice podle roku, ale dneska mi to potvrdili nezávisle dva další lidi
Napsal: 27 pro 2006, 12:16
od ZIMA
Mam r.v. 01 19TDI PD a v autorizovanem servisu mi bylo řečeno že motor pracuje s mnohem většími tlaky než klasické TDI, proto musim měnit řemen po 60000 KM i když mám hyd. šponovák.
Napsal: 27 pro 2006, 16:54
od Mitko

[/img]
Napsal: 27 pro 2006, 18:23
od octavia_66_tdi
hydraulicky sponovak u PD se daval drive, ted uz je u novych PD jen poloautomaticka napinaci kladka.
Prvni motory AJM PD meli interval po 60.000,- od vyroby, dnes uz vyrobily lepsi remen co nepopraskava , tak je interval 90000
s napinaci kladkou to nema co delat
takze pri pouziti original dilu ajm 90.000