Špatné čerpadlo (AFN)?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Špatné čerpadlo (AFN)?

Příspěvek od majkl1 »

Auto mi pod plným plynem kouří a to fest a žere snad i trávu kolem silnice. Vše zkontrolováno, na logu vše OK - jak turbo, tak váha. Předvstřik v cajku, nafta kvalitní, filtry čistý. Soft by měl být taky korektní. Vstřiky nekapou. Jediný, co nebylo ještě testovaný (nevím jak) je čerpadlo. Je nějaká možnost, jak zjistit, zda je čerpadlo v háji? :?
Passat 4motion AVF
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: Špatné čerpadlo (AFN)?

Příspěvek od jordee_23 »

majkl1 píše:Auto mi pod plným plynem kouří a to fest a žere snad i trávu kolem silnice. Vše zkontrolováno, na logu vše OK - jak turbo, tak váha. Předvstřik v cajku, nafta kvalitní, filtry čistý. Soft by měl být taky korektní. Vstřiky nekapou. Jediný, co nebylo ještě testovaný (nevím jak) je čerpadlo. Je nějaká možnost, jak zjistit, zda je čerpadlo v háji? :?
zohnaj druhe a prehod.... budes mat rezervne ak nie je KO. ja tak mam :O))

alebo na stolicu tvoje ... ale pokial nepoznas nikoho fakt znameho, ide samozrejme do penazi, len test.
GIV var asz 4mot upraveny
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nebo ho poklepni směrem k hlavě poklepávat ten nastavovač jde až si rozhádáš volnoběh pak ho poklepni zpět o chloupek a uvidíš ty prdy ;) miloš
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

slovacek.milos píše:nebo ho poklepni směrem k hlavě poklepávat ten nastavovač jde až si rozhádáš volnoběh pak ho poklepni zpět o chloupek a uvidíš ty prdy ;) miloš
Ale co tím zjistím? Já nechci měnit volnoběžnou dávku, ale zjistit, co by v čerpadle muselo být řitce, aby to při plným plynu hulilo a celkově to dávalo asi víc nafty než si ECU myslí.
Pokud dávku zvýším vagem třeba na 8mg, tak to sice o krapet méně hulí, ale ty rozjezdy! V trávě nebo bahně nebo do kopce to rozjet nejde, hned se to dusí a chcípne. Když je tam 3,5mg tak to sice jede, ale je to ostuda.

A za další když bych měnil čerpadlo, jak poznám že je hřídelka natočená tak abych na ní nasadil řemenici a mohl nastavit předvstřik. Je tam nějaký klínek nebo nějaká značka?
Passat 4motion AVF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

si ten dekl nastavovač označ a poklepni uvidíš sám co tím docílíš,

myslíš ale špatně to že výfuk hulí černě tak to neznamená že tam jde moc nafty ale taky málo nafty, internetová teorie tě může pěkně zmýlit,


tím posunem nezvedne jen volnoběžnu dávku ale celkovou, prostě jen zkus, vrátit to můžeš vždy, a nečtu že bys za běhu motoru dělal kontrola akčních členů egr
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jinak v čerpadle nic není tam máš nastavovač, ten posunuje kroužek který řídí variabilní konec vstřiku

co je v řitce to se zjistí jen na stolici a ty zjištíš jen jestli ji máš pravidelnou treba nám špecialistov :) miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

A za další když bych měnil čerpadlo, jak poznám že je hřídelka natočená tak abych na ní nasadil řemenici a mohl nastavit předvstřik. Je tam nějaký klínek nebo nějaká značka?[/quote]


to pozná specialista a správně nasadí klínek tam není a ty to poznáš TDi graf do řj O1 to vykecá snímač polohy jehly miloš
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Tak egr tam vůbec není. Ano, hulí to černě. Žhavení nikdy nezablikalo a předvstřik je v celém spektru otáček dle požadavku.
Pokud by šlo málo nafty, tak by se to po zvednutí volnoběžné dávky ve vagu ještě zhoršilo, ne? U mě se to naopak krapet zlepší. Takže usuzuju, že tej nafty jde moc, nehledě že 8-9l/100km je na AFN taky zatraceně velká spotřeba. (wallbash) To by taky nenaznačovalo, že jde nafty málo.
A s tou řemenicí jsem právě nechtěl lítat ke specialistovi. Rozvody si nastavit umím, ale ne když sundám řemenici z čerpadla, což musím, jinak bych ho nevytáhl.
Podle čeho to specialista pozná? V Else o tom není ani zmínka, jen "namontujte čerpadlo, nasaďte řemenici a zaaretujte kolíkem." :?
Dle TDI grafu to taky umím, ale motor musí naskočit, což když nevím jak natočit hřídel před nasazením řemenice, se nestane. :D
Passat 4motion AVF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

máš tam péro nedá se to přehodit miloš
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak tak je tam klínek není problém to rozebrat
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Tak tak je tam klínek není problém to rozebrat
tome já problém sem tam mám u některých značek že tam nedostanu normální stahovák mám stahováky čína to je na pendrek, nebo různé přípravky kterým musím pomoci teplem nebo na to klepnu tupým pneusekáčem

co máš za stahováky kdes koupil miloš
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Tak stahovák mám možnost si půjčit.
Zítra ještě zkusím origo soft a změřit tlaky. Jestli budou tlaky OK a s origo, to bude taky hulit, tak seženu jiné čerpadlo. Jen doufám, že neseženu nějakou vychrochtanou vraždu. (wallbash)
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Můj praděda měl v Mikulovicích u Znojma opravnu jak zemědělský strojů tak i tehdejších automobilů, po převratu nějaký léta za komárů pracovali dál pod hlavičkou JZD, když ještě JZD neměli vlastní dílny, pak se přesunul tam.
Mám odtud sadu stahováků který tehdy doma vyráběl, byla tam i výheň tak packy jsou ručně kovaný, závit točenej na soustuhu poháněmým transmisí. :-D jak malý stahováky tak i velký hovada ale používám vše, zatím nebyl problém.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

majkl1 píše:Tak stahovák mám možnost si půjčit.
Zítra ještě zkusím origo soft a změřit tlaky. Jestli budou tlaky OK a s origo, to bude taky hulit, tak seženu jiné čerpadlo. Jen doufám, že neseženu nějakou vychrochtanou vraždu. (wallbash)
to si raději napíchni nějakého čerpadláře at ti čerpadlo otestuje miloš
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Tomas.cz píše:Můj praděda měl v Mikulovicích u Znojma opravnu jak zemědělský strojů tak i tehdejších automobilů, po převratu nějaký léta za komárů pracovali dál pod hlavičkou JZD, když ještě JZD neměli vlastní dílny, pak se přesunul tam.
Mám odtud sadu stahováků který tehdy doma vyráběl, byla tam i výheň tak packy jsou ručně kovaný, závit točenej na soustuhu poháněmým transmisí. :-D jak malý stahováky tak i velký hovada ale používám vše, zatím nebyl problém.
to je bomba , vždycky mi srdce zahřeje když slyšim o českých fachmanech , škoda že bolševik zničil lidi jako byl tvůj dědek ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“