
Špatné čerpadlo (AFN)?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Špatné čerpadlo (AFN)?
Auto mi pod plným plynem kouří a to fest a žere snad i trávu kolem silnice. Vše zkontrolováno, na logu vše OK - jak turbo, tak váha. Předvstřik v cajku, nafta kvalitní, filtry čistý. Soft by měl být taky korektní. Vstřiky nekapou. Jediný, co nebylo ještě testovaný (nevím jak) je čerpadlo. Je nějaká možnost, jak zjistit, zda je čerpadlo v háji? 

Passat 4motion AVF
Re: Špatné čerpadlo (AFN)?
zohnaj druhe a prehod.... budes mat rezervne ak nie je KO. ja tak mam :O))majkl1 píše:Auto mi pod plným plynem kouří a to fest a žere snad i trávu kolem silnice. Vše zkontrolováno, na logu vše OK - jak turbo, tak váha. Předvstřik v cajku, nafta kvalitní, filtry čistý. Soft by měl být taky korektní. Vstřiky nekapou. Jediný, co nebylo ještě testovaný (nevím jak) je čerpadlo. Je nějaká možnost, jak zjistit, zda je čerpadlo v háji?
alebo na stolicu tvoje ... ale pokial nepoznas nikoho fakt znameho, ide samozrejme do penazi, len test.
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33636
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ale co tím zjistím? Já nechci měnit volnoběžnou dávku, ale zjistit, co by v čerpadle muselo být řitce, aby to při plným plynu hulilo a celkově to dávalo asi víc nafty než si ECU myslí.slovacek.milos píše:nebo ho poklepni směrem k hlavě poklepávat ten nastavovač jde až si rozhádáš volnoběh pak ho poklepni zpět o chloupek a uvidíš ty prdymiloš
Pokud dávku zvýším vagem třeba na 8mg, tak to sice o krapet méně hulí, ale ty rozjezdy! V trávě nebo bahně nebo do kopce to rozjet nejde, hned se to dusí a chcípne. Když je tam 3,5mg tak to sice jede, ale je to ostuda.
A za další když bych měnil čerpadlo, jak poznám že je hřídelka natočená tak abych na ní nasadil řemenici a mohl nastavit předvstřik. Je tam nějaký klínek nebo nějaká značka?
Passat 4motion AVF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33636
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
si ten dekl nastavovač označ a poklepni uvidíš sám co tím docílíš,
myslíš ale špatně to že výfuk hulí černě tak to neznamená že tam jde moc nafty ale taky málo nafty, internetová teorie tě může pěkně zmýlit,
tím posunem nezvedne jen volnoběžnu dávku ale celkovou, prostě jen zkus, vrátit to můžeš vždy, a nečtu že bys za běhu motoru dělal kontrola akčních členů egr
myslíš ale špatně to že výfuk hulí černě tak to neznamená že tam jde moc nafty ale taky málo nafty, internetová teorie tě může pěkně zmýlit,
tím posunem nezvedne jen volnoběžnu dávku ale celkovou, prostě jen zkus, vrátit to můžeš vždy, a nečtu že bys za běhu motoru dělal kontrola akčních členů egr
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33636
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33636
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
A za další když bych měnil čerpadlo, jak poznám že je hřídelka natočená tak abych na ní nasadil řemenici a mohl nastavit předvstřik. Je tam nějaký klínek nebo nějaká značka?[/quote]
to pozná specialista a správně nasadí klínek tam není a ty to poznáš TDi graf do řj O1 to vykecá snímač polohy jehly miloš
to pozná specialista a správně nasadí klínek tam není a ty to poznáš TDi graf do řj O1 to vykecá snímač polohy jehly miloš
Tak egr tam vůbec není. Ano, hulí to černě. Žhavení nikdy nezablikalo a předvstřik je v celém spektru otáček dle požadavku.
Pokud by šlo málo nafty, tak by se to po zvednutí volnoběžné dávky ve vagu ještě zhoršilo, ne? U mě se to naopak krapet zlepší. Takže usuzuju, že tej nafty jde moc, nehledě že 8-9l/100km je na AFN taky zatraceně velká spotřeba.
To by taky nenaznačovalo, že jde nafty málo.
A s tou řemenicí jsem právě nechtěl lítat ke specialistovi. Rozvody si nastavit umím, ale ne když sundám řemenici z čerpadla, což musím, jinak bych ho nevytáhl.
Podle čeho to specialista pozná? V Else o tom není ani zmínka, jen "namontujte čerpadlo, nasaďte řemenici a zaaretujte kolíkem."
Dle TDI grafu to taky umím, ale motor musí naskočit, což když nevím jak natočit hřídel před nasazením řemenice, se nestane.
Pokud by šlo málo nafty, tak by se to po zvednutí volnoběžné dávky ve vagu ještě zhoršilo, ne? U mě se to naopak krapet zlepší. Takže usuzuju, že tej nafty jde moc, nehledě že 8-9l/100km je na AFN taky zatraceně velká spotřeba.

A s tou řemenicí jsem právě nechtěl lítat ke specialistovi. Rozvody si nastavit umím, ale ne když sundám řemenici z čerpadla, což musím, jinak bych ho nevytáhl.
Podle čeho to specialista pozná? V Else o tom není ani zmínka, jen "namontujte čerpadlo, nasaďte řemenici a zaaretujte kolíkem."

Dle TDI grafu to taky umím, ale motor musí naskočit, což když nevím jak natočit hřídel před nasazením řemenice, se nestane.

Passat 4motion AVF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33636
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33636
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tome já problém sem tam mám u některých značek že tam nedostanu normální stahovák mám stahováky čína to je na pendrek, nebo různé přípravky kterým musím pomoci teplem nebo na to klepnu tupým pneusekáčemTomas.cz píše:Tak tak je tam klínek není problém to rozebrat
co máš za stahováky kdes koupil miloš
Můj praděda měl v Mikulovicích u Znojma opravnu jak zemědělský strojů tak i tehdejších automobilů, po převratu nějaký léta za komárů pracovali dál pod hlavičkou JZD, když ještě JZD neměli vlastní dílny, pak se přesunul tam.
Mám odtud sadu stahováků který tehdy doma vyráběl, byla tam i výheň tak packy jsou ručně kovaný, závit točenej na soustuhu poháněmým transmisí.
jak malý stahováky tak i velký hovada ale používám vše, zatím nebyl problém.
Mám odtud sadu stahováků který tehdy doma vyráběl, byla tam i výheň tak packy jsou ručně kovaný, závit točenej na soustuhu poháněmým transmisí.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33636
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to je bomba , vždycky mi srdce zahřeje když slyšim o českých fachmanech , škoda že bolševik zničil lidi jako byl tvůj dědek ...Tomas.cz píše:Můj praděda měl v Mikulovicích u Znojma opravnu jak zemědělský strojů tak i tehdejších automobilů, po převratu nějaký léta za komárů pracovali dál pod hlavičkou JZD, když ještě JZD neměli vlastní dílny, pak se přesunul tam.
Mám odtud sadu stahováků který tehdy doma vyráběl, byla tam i výheň tak packy jsou ručně kovaný, závit točenej na soustuhu poháněmým transmisí.jak malý stahováky tak i velký hovada ale používám vše, zatím nebyl problém.