Nastavení čerpadla - jak poznám,že je vše OK
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nastavení čerpadla - jak poznám,že je vše OK
ahoj,
nedávno jsem měnil rozvody a tak mě napadlo,jak poznám,že mám řemenici na čerpadle správně? Při rozvodech se aretuje a pak se doladuje v rozmezí cca 3cm co dovolí ta mezera,ale je možno zkontrolovat,že ji mám správně a nemám třeba přetočenou a 1/4 otáčky? Příklad,nezaaretuji a otočím s řemenicí třeba o půl otáčky.
Jen mě to tak napadlo a rád bych to věděl,díky za odpovědi
			
			
									
									nedávno jsem měnil rozvody a tak mě napadlo,jak poznám,že mám řemenici na čerpadle správně? Při rozvodech se aretuje a pak se doladuje v rozmezí cca 3cm co dovolí ta mezera,ale je možno zkontrolovat,že ji mám správně a nemám třeba přetočenou a 1/4 otáčky? Příklad,nezaaretuji a otočím s řemenicí třeba o půl otáčky.
Jen mě to tak napadlo a rád bych to věděl,díky za odpovědi
Seat Toledo 1L 96´, 66kw 1Z - serie
						- 
				slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34016
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Nastavení čerpadla - jak poznám,že je vše OK
že ji mám správně a nemám třeba přetočenou a 1/4 otáčky? 
vcelku jednoduše vemeš klíček staruješ a nenatočíš miloš
 miloš
			
			
									
									
						vcelku jednoduše vemeš klíček staruješ a nenatočíš
 miloš
 miloštakže jen srovnám předvstřik a zkontroluji dle vagu - to je normální, jen jsem myslel, jetli nehrozí něco jiného....myslel jsem,jestli nemá nějakou referenční polohu - rysku,klika má na setrváku rysku,vačka taky určitou polohu a tak mě napadlo jestli to nemá i čerpadlo.
			
			
									
									Seat Toledo 1L 96´, 66kw 1Z - serie
						čerpadlo se dává na 6mm trubičku. Já to například nastavil, nasadil rozvod a nechytlo. Někdo předemnou povolil tu prostřední matku na čerpadle a hnul s rozvodovým kolem. Je dobré si udělat pro jistotu svou rysku
			
			
									
									1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
						2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
to si delas srandu ne? zadne rysky neni potreba a pokud na motoru jsou znacky barvou nebo fixem tak je na stopro jasne ,ze to delal nekdo kdo o tom moc nevimisa.89 píše:čerpadlo se dává na 6mm trubičku. Já to například nastavil, nasadil rozvod a nechytlo. Někdo předemnou povolil tu prostřední matku na čerpadle a hnul s rozvodovým kolem. Je dobré si udělat pro jistotu svou rysku
v rychlosti kratky postup
1.postavit kliku na znacku
2.zkontrolovat , ze i cerpadlo se da zaaretovat , pokud ne tak otocit motor o jednu otacku / starsi motory kolik 15mm , novejsi 6mm /
po aretaci kolikem u novejsich motoru povolit ty 3 srouby na kole cerpadla
3.vlozit pripravek do vacky
4.povolit napinaci kladku
5.srazit vackove kolo z kuzele
6.vymenit remen a kladky i vodni pumpu
7.napnout remen
8.dotahnout srouby na kole cerpadla
9.dotahnout vackove kolo
9.vyndat aretacni pripravky
pokud to udelas takhle tak budes muset doladit predvstrik tak maximalne na jednom aute z 20

p.s. po povoleni stredove matky na cerpadle se s tim tezko pootoci kdyz je tam pero.....
Drag Power
						kluci,výměna rozvodů je jasná  a tady hodně popsaná....ale mě jde o situaci kdy sundám rozvodový řemen a čerpadlo nemám zaaretovaný a ted nekdo příjde a tím kolem otočí.....co potom,děse něco nebo je to jedno a co potom udělat aby bylo vše zase jak má......tuhle situaci myslím
			
			
									
									Seat Toledo 1L 96´, 66kw 1Z - serie
						promin, ale to co jsem napsal, tak jsem myslel vážně. Pero tam není vždy, řešil jsem to tu, když jsem to měl na přípravky a nešlo to nastartovat. Kdybych si neudělal rysku, tak jsem prostě v kelu a musel bych laborovat s tím kdy mi čerpadlo dává naftu. A že se nemusí nastovavat předvstřik na 19 autech z dvaceti? K tobě bych si auto nedal.chiptuning píše:to si delas srandu ne? zadne rysky neni potreba a pokud na motoru jsou znacky barvou nebo fixem tak je na stopro jasne ,ze to delal nekdo kdo o tom moc nevimisa.89 píše:čerpadlo se dává na 6mm trubičku. Já to například nastavil, nasadil rozvod a nechytlo. Někdo předemnou povolil tu prostřední matku na čerpadle a hnul s rozvodovým kolem. Je dobré si udělat pro jistotu svou rysku
v rychlosti kratky postup
1.postavit kliku na znacku
2.zkontrolovat , ze i cerpadlo se da zaaretovat , pokud ne tak otocit motor o jednu otacku / starsi motory kolik 15mm , novejsi 6mm /
po aretaci kolikem u novejsich motoru povolit ty 3 srouby na kole cerpadla
3.vlozit pripravek do vacky
4.povolit napinaci kladku
5.srazit vackove kolo z kuzele
6.vymenit remen a kladky i vodni pumpu
7.napnout remen
8.dotahnout srouby na kole cerpadla
9.dotahnout vackove kolo
9.vyndat aretacni pripravky
pokud to udelas takhle tak budes muset doladit predvstrik tak maximalne na jednom aute z 20
p.s. po povoleni stredove matky na cerpadle se s tim tezko pootoci kdyz je tam pero.....
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
						2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Vždy to dělám na přípravky, ale jelikož dělám různé vozy,dám si tam svoji značku, kterou pak umeji acetonem..A to proto, že nevěřím ničemu...jen tomu, že motor předtím běžel...Dokud nechytne, je všechno jen teorie...Jsem pokorný a nevím, který ocas a mistr to dělal přede mnou..Viděl jsem odborně udělanou rysku , která člověka totálně spletla..A když tam máš víc vaček a nemáš k tomu manuál, musíš mít nějakou jistotu..Byly totiž časy, že jsi neměl etku a internet ale musel jsi nastavit motor bez čehokoliv..Dnes to udělá každý vocas, co má dvě ruce a internet nebo kámoše, co mu sežene manuál třeba na ferarri..Ale nastavovat motor bez ničeho, tam poznáš, zač je toho loket....
			
			
									
									nepropadat panice...
						- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
nemusis ho nastavovat , protoze je spravne - tak to bylo mysleno asi jsi to spatne pochopilmisa.89 píše:promin, ale to co jsem napsal, tak jsem myslel vážně. Pero tam není vždy, řešil jsem to tu, když jsem to měl na přípravky a nešlo to nastartovat. Kdybych si neudělal rysku, tak jsem prostě v kelu a musel bych laborovat s tím kdy mi čerpadlo dává naftu. A že se nemusí nastovavat předvstřik na 19 autech z dvaceti? K tobě bych si auto nedal.chiptuning píše:to si delas srandu ne? zadne rysky neni potreba a pokud na motoru jsou znacky barvou nebo fixem tak je na stopro jasne ,ze to delal nekdo kdo o tom moc nevimisa.89 píše:čerpadlo se dává na 6mm trubičku. Já to například nastavil, nasadil rozvod a nechytlo. Někdo předemnou povolil tu prostřední matku na čerpadle a hnul s rozvodovým kolem. Je dobré si udělat pro jistotu svou rysku
v rychlosti kratky postup
1.postavit kliku na znacku
2.zkontrolovat , ze i cerpadlo se da zaaretovat , pokud ne tak otocit motor o jednu otacku / starsi motory kolik 15mm , novejsi 6mm /
po aretaci kolikem u novejsich motoru povolit ty 3 srouby na kole cerpadla
3.vlozit pripravek do vacky
4.povolit napinaci kladku
5.srazit vackove kolo z kuzele
6.vymenit remen a kladky i vodni pumpu
7.napnout remen
8.dotahnout srouby na kole cerpadla
9.dotahnout vackove kolo
9.vyndat aretacni pripravky
pokud to udelas takhle tak budes muset doladit predvstrik tak maximalne na jednom aute z 20
p.s. po povoleni stredove matky na cerpadle se s tim tezko pootoci kdyz je tam pero.....

Drag Power
						asi jo teda. Jako že na koplet všech aretacích je ideální předvstřik teda
			
			
									
									1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
						2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
nemusis ho nastavovat , protoze je spravne - tak to bylo mysleno asi jsi to spatne pochopilmisa.89 píše:promin, ale to co jsem napsal, tak jsem myslel vážně. Pero tam není vždy, řešil jsem to tu, když jsem to měl na přípravky a nešlo to nastartovat. Kdybych si neudělal rysku, tak jsem prostě v kelu a musel bych laborovat s tím kdy mi čerpadlo dává naftu. A že se nemusí nastovavat předvstřik na 19 autech z dvaceti? K tobě bych si auto nedal.chiptuning píše:to si delas srandu ne? zadne rysky neni potreba a pokud na motoru jsou znacky barvou nebo fixem tak je na stopro jasne ,ze to delal nekdo kdo o tom moc nevimisa.89 píše:čerpadlo se dává na 6mm trubičku. Já to například nastavil, nasadil rozvod a nechytlo. Někdo předemnou povolil tu prostřední matku na čerpadle a hnul s rozvodovým kolem. Je dobré si udělat pro jistotu svou rysku
v rychlosti kratky postup
1.postavit kliku na znacku
2.zkontrolovat , ze i cerpadlo se da zaaretovat , pokud ne tak otocit motor o jednu otacku / starsi motory kolik 15mm , novejsi 6mm /
po aretaci kolikem u novejsich motoru povolit ty 3 srouby na kole cerpadla
3.vlozit pripravek do vacky
4.povolit napinaci kladku
5.srazit vackove kolo z kuzele
6.vymenit remen a kladky i vodni pumpu
7.napnout remen
8.dotahnout srouby na kole cerpadla
9.dotahnout vackove kolo
9.vyndat aretacni pripravky
pokud to udelas takhle tak budes muset doladit predvstrik tak maximalne na jednom aute z 20
p.s. po povoleni stredove matky na cerpadle se s tim tezko pootoci kdyz je tam pero.....
 
 pero na cerpadle byt musi,pokud tam neni tak ho nekdo stratil a neni problem ho tam opet dat
Drag Power
						- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:

