Stránka 1 z 3

POMOC 2.5TDI

Napsal: 16 pro 2006, 16:10
od 12skvarka
měním na audi 2,5 tdi 114 kw čerpadlo................v DP sem se dočet že po výměně se musí přizpůsobit imobilizeru,ale uz tam neni napsano jak (LOL)

točim jak blazen a auto nejede .........Vag píše 17978 řj motoru zablokována a nejde to smazat ...............jinak immo v pořádku blok 22 sloupec 1 start povolen


nevíte někdo jak přízpůsobit to čerpadlo Díky

Re: POMOC 2.5TDI

Napsal: 16 pro 2006, 16:45
od avatar
12skvarka píše:měním na audi 2,5 tdi 114 kw čerpadlo................v DP sem se dočet že po výměně se musí přizpůsobit imobilizeru,ale uz tam neni napsano jak (LOL)

točim jak blazen a auto nejede .........Vag píše 17978 řj motoru zablokována a nejde to smazat ...............jinak immo v pořádku blok 22 sloupec 1 start povolen


nevíte někdo jak přízpůsobit to čerpadlo Díky
pokud je to 2.5 tdi v6 tak zde jsou velmi velke problemy s odvzdusnenim pokud to neznas

Nejprve odvzdusnit pak zacit startovat.

chtel bych te upozornit ze kdys budes s tocit s motorem dele jak 15-30 s tak to cerpadlo znicis...



zadnej imobilizer nenastavujes ten je ulozen v budikach a ty jsi nemenil ani RJ . Cerpadlo musi mit stejny kod jako to predchozi!!!! Jinak nepojede

Napsal: 16 pro 2006, 17:00
od 12skvarka
mam na přívodu před filtrem napíchnutou podávací pumpu ktera mi zene naftu do filtru a stejne to nechytne..................čerpadlo je to samé

Napsal: 16 pro 2006, 17:12
od avatar
12skvarka píše:mam na přívodu před filtrem napíchnutou podávací pumpu ktera mi zene naftu do filtru a stejne to nechytne..................čerpadlo je to samé
do filtru ti nazene naftu i podavaci cerpadlo z nadrze staci ho pres pojistku tusim 26 sepnout pres baterku (dratem) coz se normalne dela v servisech

ale musis odvzdusnit ty vysokotlake privody ke strikum mas tam beztak vzduch. A typuji ze mas vzduch i vte prusvitne hadicce do cerpadla ze??

Proste povol striky na vsech 6 valcich a skus tocit se zapnutym podavacim cerpadlem az to bude poradne z tech vysokotlakych teci tak je utahni.

Nezapomen ze ten strik ti strikne naftu pod tlakem 180 baru coz se vzduchem nikdy neudelas!!!!! (a to je duvod proc nemuzes nastartovat pokud nemas cerpadlo v haji)

avatar (sorry za chyby)

Napsal: 16 pro 2006, 17:17
od 12skvarka
nevim jak je to mozny ale to podavací cerpadlo v nadrzi mi prave az filtru naftu neprivede .nevim jestli je víc druhů ale todle běží to slyšim ale dává naftu pouze do zásobovacího válce paliva v nádrži
....a u ty audiny to mam na pojistce 28

Napsal: 16 pro 2006, 17:19
od 12skvarka
taky je divny ze pred výměnou čerpadla to psalo 1376signál otáček pro střikovací čerpadlo vadný..............ted po výměně tu zablokovanou jednotku??

Napsal: 16 pro 2006, 17:23
od chiptuning
to se dari,ted jsem dodelal rozvody na okte a jeste bych potreboval udelat b4 to samy asi se na to vy..... a pujdu do krcmy,
radim ti dobre udelej to taky :P

Napsal: 16 pro 2006, 17:25
od 12skvarka
a co ty soudruzi v tej příručce??? s tím přizpůsobením to tam mají chybu???
http://www.skvarka.kvalitne.cz/cer.gif

Napsal: 16 pro 2006, 17:26
od 12skvarka
chiptuning píše:to se dari,ted jsem dodelal rozvody na okte a jeste bych potreboval udelat b4 to samy asi se na to vy..... a pujdu do krcmy,
radim ti dobre udelej to taky :P
zase z toho nebudu spát....kašlu na to du se zlejt (noteeth)

Napsal: 16 pro 2006, 17:54
od avatar
12skvarka píše:
chiptuning píše:to se dari,ted jsem dodelal rozvody na okte a jeste bych potreboval udelat b4 to samy asi se na to vy..... a pujdu do krcmy,
radim ti dobre udelej to taky :P
zase z toho nebudu spát....kašlu na to du se zlejt (noteeth)
do kud to neodvzdusnis nebudes jezdit

Napsal: 16 pro 2006, 19:05
od mekanik
Pokud to mas poradne odvzdusneny tak zkus vymazat adaptacni hodnoty a melo by to jit.

Napsal: 16 pro 2006, 19:16
od pafka
To že je zablokovaná by nemělo vadit, skusil jsi to vymazat? Teď Ti popíšu jak to odvzdušňuji , a funguje to. Mezi čerpadlo a pal. filtr dám na přívod ten gumovej sací balónek. Povolím všechny trubky, zapnu klíček a mačkám ho až je tvrdej, (ne ten tvůj). Pak mi někdo zastartuje a přitom ho stále mačkám, aby tam šlo co nejvíc nafty. Když z trubiček opravdu pořádně stříká nafta, ale pořádně!, tak utáhnu trubky až na jednu, (většinou , na pravé straně první). Znovu start ,opět za stálého mačkání balónku se většinou už motor chytne, tak přitáhnu ten povolený vstřik a nechám ho na volnoběh klapat. Když v klidu běží, tak ještě postupně zkusím odvzdušnit každý vstřik. Chcípnout nechat cca minutku a zkusit znovu start, když je to OK tak rychle oddělat balónek a znovu start, A JE TO. Snad Ti to pomůže.

Napsal: 16 pro 2006, 20:16
od 12skvarka
zitra to zkusim...místo balonku pouziju el.pumpu..dam vedet jak to dopadlo

zatim dik vsem

Napsal: 16 pro 2006, 20:17
od 12skvarka
jo a jeste ta zavada vymazat nejde

Napsal: 16 pro 2006, 22:22
od kevino
aky je to rocnik to audi ? a nove cerpadlo ma dufam take iste cislo ako stare aj pismeno ! inak to nepojde samozrejme. napis este aky je to rok vyroby. a to nove cerpadlo je urcite dobre ? ja som zhanal cerpadlo 2 tyzdne a v garazi som mal 5 cerpadiel a vsetko zle. kazdy mi dal ze skus malo by byt dobre (wallbash) alebo skus mozno ti pojde (LOL)