Zadní levá brzda se nevrací úplně....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zadní levá brzda se nevrací úplně....
Ahoj, tak když už řeším brzdypřední, tak pro jistotu i zadní. Mám cca 5000tis.km po výměně desek + kotoučů na zadní nápravě a pozoruji, že mi na levém zadním kole ubývá podstatě rychleji brzdová destička !!!! Tzn., že pravděpodobně levé zadní brzdí více... asi předevčírem mi jsem dokonce dojel cca 10km do cíle a úplně rudej kotouč - rožhavenej. Tak jsem to párkrát pořádně probrzdil, ručku nahoru dolu a po cestě zpět zase v pohodě. Ručka se nezasekává - vrací se ...děkuji za názory... co to tedy může způsobovat ? Cena opravy a nároćnost?
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5146
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Zadní levá brzda se nevrací úplně....
= 5 000 000 km,hezký,takový brzdy bych chtěl taky.Fire píše: Mám cca 5000tis.km po výměně desek + kotoučů
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Pokud choděj vodící čepy a není třeba zduřelá brzdová hadička že tlak tam pustí, ale zpět ni krok, případně něco s lanovodem tak bude chyba v mechanismu v třmenu, můžeš to rozebrat, ale já osobně u třmenů kde je integrovaná ruční brzda volím buďto jiný funkční díl, jiný díl továrně repasovaný a nebo nový díl, konkrétně na Octavii apod. prodává jeden chlapec na vw clubu nové zadní třmeny po 1000 kč/ks.
Já tam cpu prachovky z francouzů. Ta prachovka je na Citroen Berlingo, Fiat Ducato a Peugeoty.
Je mnohem delší, takže se nenatahuje s ubývajícími destičkami jako originál na Oc1 ale naopak se jen vrací do původní délky a hlavně má na obou stranách stejně malou díru.
Na Oc1 je jedna díra malá a druhá velká jak kráva a ta velká nedrží.
Za nějakých 100-150k km vyzkoušená a prověřená věc. A ta vazelína na čepy je speciálka. Ta tuba je poměrně drahá a ne v každém servise je mají a tak to ojebají. Ještě se to nechá sehnat v takových malých kapsičkách, takových, které jsou součástí balení čepů nebo prachovek.
Často ti tam proto nacpou kdejakou srágoru která vyschne, prachovka z čepu spadne a každý měsíc je pak čep zatuhlý.
Tohle jsem řešil neustále dokola až teď mám na půl roku - cca. 25k km klid.
Je mnohem delší, takže se nenatahuje s ubývajícími destičkami jako originál na Oc1 ale naopak se jen vrací do původní délky a hlavně má na obou stranách stejně malou díru.
Na Oc1 je jedna díra malá a druhá velká jak kráva a ta velká nedrží.
Za nějakých 100-150k km vyzkoušená a prověřená věc. A ta vazelína na čepy je speciálka. Ta tuba je poměrně drahá a ne v každém servise je mají a tak to ojebají. Ještě se to nechá sehnat v takových malých kapsičkách, takových, které jsou součástí balení čepů nebo prachovek.
Často ti tam proto nacpou kdejakou srágoru která vyschne, prachovka z čepu spadne a každý měsíc je pak čep zatuhlý.
Tohle jsem řešil neustále dokola až teď mám na půl roku - cca. 25k km klid.
maximalne uplne zlikvidujes kotouc a desticky, protoze tim velkym teplem se kotouc zkrivi a na desticce se ti odlepi ta brzdici hmota od te kovove zakladny, kterou se opira o pistek a doraz na druhe casti trmenu..jinak jestli muzu poradit, nevim jestli pouzivas rucku, ale me se ted stalo to stejny, prijel sem vecer dom, zatahl rucku, mechanizmus na trmenu ktere je ovladane ruckou zamrzl a dobrzdovalo to..takze ted uz rucku rac nezatahuju..jinak to bude asi fakt tema cepama-spadne prachovka, dostane se tam bordel a voda a je to...jinak co tyce te hadicky, je to mozny, ale me se vzdycky stalo spis to, ze tlak nesel ke trmenu a kolo nebrzdilo..
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
řeším ted na OI levá zadní strana to samé! destíčky a kotouč new! třemny chodí volně ručka se krásně vrací, pístek zaltačen-zatočen a tejně se to občas hřeje takže asi ten řtmen -ruční brzda
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
ani sem zadní třmen nikdy nerozebíral!
je na to třeba náký udělátko??? nechá se tam vubec něco ladit?
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
na zadnim trmenu je jen takova packa, na kterou vede lanko od rucky, a tim ze ty zatahnes za rucku, tak zatahnes za tu packu a ta packa vysune pistek ktere se opre do brzd. desticky..no a kdyz je ta packa zatazena a v teto poloze zamrzne, tak pri povoleni rucky zustane ve sve poloze, protoze vratny perko co by ju melo vratit to nepremuzee vic a pak to samozdrejme dobrzduje. nekdy pomuze tu rucku zatahnout jeste vic nez byla a tim ten led jakokdyby utrhnout..
jinak k tomu trmenu vede jeste samozdrejme hadicka s brzd. kapalinou pro brzdeni normalne pedalem..
jinak tam nic na naselovani neni..
jinak k tomu trmenu vede jeste samozdrejme hadicka s brzd. kapalinou pro brzdeni normalne pedalem..
jinak tam nic na naselovani neni..
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF