1,7d nemůžu ho natočit

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
michalpistulka
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 28 říj 2006, 09:24
Odpovědi: 0

1,7d nemůžu ho natočit

Příspěvek od michalpistulka »

Ahoj mám další problém, uniko mi nestartuje, zezačatku jsem si myslel že mi spadává nafta, protože jsem ho natočil po ukrutném trápení startéru kterej sem oddělal. Pak jsem jel párkrát na drc, ale to není zrovna ono(motor má ještě slušnou kompresi takže sám nemám šanci)Ted jsem si ho nechal opravit(startér) a zkoumal jsem co by kde mohlo byt za závadu. Nafta mi nespadává páč když odšroubuju převlečnou matici nad tryskou tak tam nafta jde. Je divný že když zhavim tak mi to normálně žhaví tak 7-10 sec., teď mi ale zhasne tak po 2-3 sec. Tak jsem vyměnil žhavičky ale pořád to samý. Motor točí, ale nechce naskočit, z výfuku se ani nezačoudí. :? Tak vás prosím o radu. Díky Michal
jarda3tipo
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 24 led 2006, 16:55
Odpovědi: 0
Bydliště: vysocina

Příspěvek od jarda3tipo »

Tak zkus vymenit jednotku zhaveni.Takova ta krabicka napojena na drat ke zhavicum.
V ni je cidlo teploty ,ktere reguluje cas predhzaveni v zavislosti na teplote pod kapotou.
Nebo zhavice napoj pomocnym dratem primo na aku a po 60vt. startuj.
Fiat Tipo 1,9TD
michalpistulka
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 28 říj 2006, 09:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalpistulka »

jarda3tipo píše:Tak zkus vymenit jednotku zhaveni.Takova ta krabicka napojena na drat ke zhavicum.
V ni je cidlo teploty ,ktere reguluje cas predhzaveni v zavislosti na teplote pod kapotou.
Nebo zhavice napoj pomocnym dratem primo na aku a po 60vt. startuj.
nějakou krabičku jsem vyndal, byl v ní nejakej plošňák- myslím že je to ono. Dal jsem tam jinou ze starýho fiata(měla jiný označení) a nefunguje to. Myslíš že je to tím, nebo mám koupit tu samou jednotku. Kolik tak může baj vok stát?
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Napřed to zkus nažhavit "drátem" aby bylo jasni, kde je chyba.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
michalpistulka
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 28 říj 2006, 09:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalpistulka »

origoš píše:Napřed to zkus nažhavit "drátem" aby bylo jasni, kde je chyba.
Tak jsem to napojil na drát a natočil jsem ho jako víno, ale hned zase chcíp. Pak už sem na to neměl nervy. No z ty jednotky žhavení vedou 2 dráty. Červenej a hnědej. Hnědej jde na žhaviče a červenej má jít kam? Dík za rady
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobik43 »

Mely by tam byt dva silny a pak tenky ovladaci draty. Cerveny na baterku a hnedy na zhavice, ne?
michalpistulka
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 28 říj 2006, 09:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalpistulka »

bobik43 píše:Mely by tam byt dva silny a pak tenky ovladaci draty. Cerveny na baterku a hnedy na zhavice, ne?
ok díky zapojím a snad už budu jezdit.
Mějte se přátelé a pěkné vánoce a mnoho kilometrů bez nehody a závad v novém roce.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:o
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:20, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(crazy)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:17, celkem upraveno 1 x.
michalpistulka
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 28 říj 2006, 09:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalpistulka »

radluk píše:hle, ty mas asi upadnuty privodni vodic na silove vedeni, jeden z nich ma byt pripojeny na starteru, tam kde mas hlavni pripojny bod pro napajeni starteru +

(crazy)
Jasně už jezdím. Připojil sem červenej na startér a chodi to. I když jak říkám na poprvé nenastartuju až na druhý žhavení, takže budu dožhavovat nebo se možná podívám na to relátko. No a pánové když už jsem ho vytáhnul po 14 dnech z garáže tak sem včera boural - jen tak měkce ( nějakej pitomec mě vytlačil ze silnice - našrěstí jsem to zaparkoval mezi dva stromy :-)
michalpistulka
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 28 říj 2006, 09:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalpistulka »

Čest pánové, tak jsem se problému zbavil jen na chvíli. Opět mi to začalo blbnout. Normálně ho natočím(studenej motor) a to chytne na první otočení a po 10 vteřinách chcípne a pak je to dlóóóóuhý točení než to chytne. A to je stejný když je teplej i studenej motor. Teď se mi stalo že v motoru malinko škubalo hned po nastartování, ale za chvíli to samo zmizí. Tak kdyby ste věděli napište. Dík
Jo napadlo mě. Před půl rokem jsem tam dal palivovej filtr z 1,3d( měl totiž ruční pumpičku) Nemůže tam dělat nějakou neplechu?
mastry
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 17 srp 2006, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od mastry »

pokud je elektrina v poradku, podival bych se na naftu.naftovy filtr muze delat hodne velkou paseku. zkus se podivat, jestli to mas napojeny spravne. pokud to budes mit dobr a bude to blbnout, napoj to naprudko bez fitru. a mozna bych se podival, jestli neco nemuze byt v nadrzi. uz jsem tam parkrat neco nasel.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5780
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ja sem mel take taky isty problem na TIPU 1,7 priznaky uplne rovnake skubalo za jizdy a dluho tocil nes nastartoval a byl to pal filtr akurat to chvilu tvalo nez sa ovzdusnil novy pal.filtr po vymene slapalo jak hodiny
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:o
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:23, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

zkus ten filtr s tou pumpickou hodit do kopriv a dej tam normalni filtr, koupis ho se dvema vyvodama na ktery nasadis rovnou hadici.myslim ze je to original na VW passat a stoji asi 300
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“