Stránka 1 z 3

ABS+EDS

Napsal: 02 pro 2010, 20:20
od skacpi
Čau borci,chci předělat abs na abs+eds a potřebuju vědět jestli stačí prohodit jenom řídící jednotky mezi sebou a nebo to nejde a musím to vyměnit celý.Dík

Napsal: 02 pro 2010, 21:14
od tomitdi
Prehodit jednotku a nakodovat cez vag a samozrejme odvzdusnit .Menil som pred tyzdnom abs/asr/eds mal som len abs ;)

Napsal: 02 pro 2010, 23:29
od tomiisp
tomitdi píše:Prehodit jednotku a nakodovat cez vag a samozrejme odvzdusnit .Menil som pred tyzdnom abs/asr/eds mal som len abs ;)
neviem na com si to menil ale na Passate urcite ne (noteeth) a ASR uz vobec, tam je este CAN, tlacitko a kontrolka navyse ;) a EDS jednotka sa nekoduje :)
1) ABS ma 8 ventilov , EDS ma 12 ventilov
2) kabelaz ma niektore piny inak zapojene + EDS bere TIM signal z palubky coz ABS nie

cize prehodit komplet cely hydr.blok + vymena zvazku alebo prepinovat rozdiel + dotiahnut TIM od palubky ;)

Napsal: 03 pro 2010, 08:19
od skacpi
tak se to pěkně komplikuje,nemáte někdo schéma podle kterého bych to přepinoval dík

Napsal: 03 pro 2010, 09:56
od tomiisp
pin 10 na ABS/EDS -> pristrojovka pin 11 (zeleny konektor)
a EDS ma zapojene snimace takto:
pin 1&3 -> PZ
pin 4&5 -> PP
pin 6&7 -> PL
pin 8&9 -> LZ
a zmena oproti ABS sa mi zda ze je v pinoch jedneho snimaca , ale uz to presne neviem z hlavy a schemu zakladneho ABS nemozem momentalne najst, ale ked zhodis krytku s konektora co ide do ABS tak rychle zistis zmenu, su tam proste len prehodene piny u jedneho snimaca :)

Napsal: 03 pro 2010, 12:51
od skacpi
našel jsem tohle schémaObrázek

Napsal: 03 pro 2010, 13:06
od tomiisp
troska necitatelne :(

Napsal: 03 pro 2010, 13:16
od nogis
Asi máš špatnej displej, já to přečtu :punk:

Napsal: 03 pro 2010, 13:16
od tomiisp
tu mas origo schemu http://leteckaposta.cz/516269952 , tie schemy zo vselijakych softov casto dost kecaju.

Napsal: 03 pro 2010, 13:29
od skacpi
dík to je ono

Napsal: 03 pro 2010, 14:46
od tomitdi
tomiisp píše:
tomitdi píše:Prehodit jednotku a nakodovat cez vag a samozrejme odvzdusnit .Menil som pred tyzdnom abs/asr/eds mal som len abs ;)
neviem na com si to menil ale na Passate urcite ne (noteeth) a ASR uz vobec, tam je este CAN, tlacitko a kontrolka navyse ;) a EDS jednotka sa nekoduje :)
1) ABS ma 8 ventilov , EDS ma 12 ventilov
2) kabelaz ma niektore piny inak zapojene + EDS bere TIM signal z palubky coz ABS nie

cize prehodit komplet cely hydr.blok + vymena zvazku alebo prepinovat rozdiel + dotiahnut TIM od palubky ;)
Na octavii 2002 tdi myslel som ze je to iste.Tak potom sorry

Napsal: 03 pro 2010, 14:58
od tomiisp
tomitdi píše:
tomiisp píše:
tomitdi píše:Prehodit jednotku a nakodovat cez vag a samozrejme odvzdusnit .Menil som pred tyzdnom abs/asr/eds mal som len abs ;)
neviem na com si to menil ale na Passate urcite ne (noteeth) a ASR uz vobec, tam je este CAN, tlacitko a kontrolka navyse ;) a EDS jednotka sa nekoduje :)
1) ABS ma 8 ventilov , EDS ma 12 ventilov
2) kabelaz ma niektore piny inak zapojene + EDS bere TIM signal z palubky coz ABS nie

cize prehodit komplet cely hydr.blok + vymena zvazku alebo prepinovat rozdiel + dotiahnut TIM od palubky ;)
Na octavii 2002 tdi myslel som ze je to iste.Tak potom sorry
priecne a pozdlzne motory pouzivaju rozdielne systemy ABS, pozdlzne (Passat,Superb,Audi) maju Bosch jednotky a priecne (Octa,Golf..) pouzivaju Teves/ITT a novsie (Passat B6...) TRW..

Napsal: 03 pro 2010, 19:33
od midnight_man
no u octavie napr staci vymenit RJ za RJ..bez pinovania. ked sa meni ABS za ABS/EDS

Napsal: 03 pro 2010, 19:58
od skacpi
Zítra udělám rozborku kabelu k abs,porovnám barvy a piny podle schématu,dnes jsem kouknul do štekru a je tam asi 20 pinů zapojenejch,zdá se mi nějak moc drátů,že to má jenom abs.Nebo tam je příprava na eds,asr? v etce v tom mám hokej.

Napsal: 03 pro 2010, 20:09
od tomiisp
skacpi píše:Zítra udělám rozborku kabelu k abs,porovnám barvy a piny podle schématu,dnes jsem kouknul do štekru a je tam asi 20 pinů zapojenejch,zdá se mi nějak moc drátů,že to má jenom abs.Nebo tam je příprava na eds,asr? v etce v tom mám hokej.
priprava urcite ne, 20pinov sa ti zda moc ? :) len 8 zaberaju snimace, potom 4 piny napajanie+kostra, potom 15ka, brzdovy spinac, Kcko, kontrolka ABS, 2 pre navi a uz mas 18 a bohvie co som este zabudol :) a to ze su rozne kombinacie zapojenia snimacov podla jednotky je podla mna prave preto aby nedoslo k ,,zamene,, za inu jednotku, takze priprava tam moc nebude.