Teplý starty, startér? Volnoběžka? ...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
emde
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 05 pro 2010, 17:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Teplý starty, startér? Volnoběžka? ...

Příspěvek od emde »

Zdravím všechny, potřeboval bych poradit, níže přeposílám můj problém z jiného fóra (kde mi zatím nikdo neodpověděl) a ještě co jsem našel od jiného kolegy s OII 1.9 TDI, kde popisuje ten samý problém, co má já (taky to má bez odpovědi). Díky za pomoc.

A4, 2005, 2.0 TDI*, 103kW. Občas mi při startu v motoru něco dost silně zahrčí, jako by se měl motor rozpadnout. Je to asi ve 20% startování, nicméně dnes se mi stalo že po tady tom zahrčení mi auto chcíplo. Další start asi po 10-ti sekundách naprosto čistý, bezproblémový. Auto mám chvíli, je po základním servisu (nové rozvody, pumpa atd.) a ještě ho nemám pořádně přečtený a nemám vůbec potuchy co s tím. Zajímavý je, že studený starty jsou ok a zahrčí to jen, když je motor ještě zahřátý. Poradí nebo navede mě někdo co s tím? Díky všem


Po diskuzích to prý může být volnoběžka startéru. V servisu mi to potvrdili taky. Takže volnoběžka s pastorkem nová, setrvačník je taky v pořádku, nicméně se mi to samé projevilo znovu. Nechci s tím jezdit pořád do servisu, auto potřebuju, navíc metoda pokus omyl asi není vhodná. Zažil tohle už někdo? Poradíte? Díky

U hodně zahřátého motoru (po 100 a více km) pokud zastavím a po chvíli opět nastartuji, tak se motor včetně řadící páky celý rozklepe, až někdy i chcípne. Jako by tam zůstala viset nějaká rychlost. Pokud nastartuji podruhé - hned poté. problém se nezopakuje. Vždy pouze po prvním nastartování zahřátěho motoru. U studeného motoru se to neděje.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

chtělo by to slyšet ale asi to bude volnoběžka ale na alternátoru i když je to jen při startu a tudíž bych se přikláněl k zaškrundání pastorku při doběhu....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

a co dvojhmota ? :)
emde
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 05 pro 2010, 17:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od emde »

Dvojhmota? To myslíš setrvačník?:) Názvosloví ještě moc neznám:) Nevím, jak se má projevovat, když je špatnej, ale jakmile motor naskočí, tak se neozývají žádné pazvuky a to i za studena. Dle servisu je setrvačník OK (cituji: "jako nový"). Zkusím vám ten zvuk nahrát. Je to kov na kov, jako kdyby šly zuby přes sebe.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo ten zvuk zachyť ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“