Použití letního VIF v zimě!!??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Použití letního VIF v zimě!!??
Dá se používat letní VIF aji v zimě? Nebo jaký je rozdíl v tem letním a v tem zimním????
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33790
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Použití letního VIF v zimě!!??
než hotam naliješ zak se celý natři opalovacím krémemRider.23 píše:Dá se používat letní VIF aji v zimě? Nebo jaký je rozdíl v tem letním a v tem zimním????

Mrznutí nafty je podle mne zbytečně dramatizované- mě se to nikdy nestalo ani při teplotách daleko pod -20°C (loni v Alpách) a nikdy sem žádná aditiva nepoužíval- netankuji v JZD... Letos v létě sem koupil to letní a mám tam ještě půlku, no tak přemýšlím, jestli to šetřit do jara (nevím jak to je, když to máš pomalu rok otevřený, jestli to neztrácí nějaké vlastnosti...), nebo jestli to tam lít vesele dál... Spíš mi šlo o to, jestli třeba to letní aditivum v zimě nezamrzne, když ho tam dám, nebo něco podobného, nebo že to třeba neúčinkuje a nemá tedy cenu to tam lít... Navíc sem zase slyšel i několik negativních referencí na to zimní vif....boobika píše:používat se dá určitě, ale asi přijdeš o vlastnost zimního, který posouvá tuhnutí nafty o nějaký ten stupeň.
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Já tam lil letní do tohodle pátku, než jsem si toho všimnul
Jinak zimní VIF , mimo jiné, mění strukturu tuhnoucí nafty...klasický krystal vypadá podobně jako javorový list, vif dokáže tuhle strukturu změnit na "kuličku"...takže i když dojde ke ztuhnutí, neucpe to tak rychle filtr.
Ta negativa by mě zajímala...

Jinak zimní VIF , mimo jiné, mění strukturu tuhnoucí nafty...klasický krystal vypadá podobně jako javorový list, vif dokáže tuhle strukturu změnit na "kuličku"...takže i když dojde ke ztuhnutí, neucpe to tak rychle filtr.
Ta negativa by mě zajímala...
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
zimní VIFko dávám třetím rokem a zatím jsem vždy odjel...a to že tu na severu máme někdy pěkný zimy....spíš než o dramatizování jde o takovou "pojistku", i kdyby to mělo bod tuhnutí nafty posunout o 4°C, tak investce v řádu 80,- Kč na rok nikoho nezabije (myslím že ještě větší prevence proti zamrznutí nafty je nemít v nádrž nafty u dna:) )
to letní bych tak klidně dával, ničemu to neuškodí...
PS: s tím VIFkem se nic nestane, když je otevřené...teda pokud ti někdo do něj nenasypal matky, to by pak mohlo dělat neplechu
to letní bych tak klidně dával, ničemu to neuškodí...
PS: s tím VIFkem se nic nestane, když je otevřené...teda pokud ti někdo do něj nenasypal matky, to by pak mohlo dělat neplechu

FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 

Ty "negativa" (berme toto slovo s nadhledem) už si nepamatuji, ale čítal sem to někde na netu, jestli ne dokonce tady- cosi jako tvrdší chod motoru nebo tak něco... Myslel sem negativa ve srovnání s letním..... Ne že by ten Vif byl v něčem špatný...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
No ale bude to mít nějaký efekt- jako to proč to tam všeci lijem- lepší starty, mazání vstřikovacího čerpadla, antikorozní účinky a zvýšení cetanového čísla......??? Spíš to teda nechám na jaro zase a koupím to zimní...kibi píše:zimní VIFko dávám třetím rokem a zatím jsem vždy odjel...a to že tu na severu máme někdy pěkný zimy....spíš než o dramatizování jde o takovou "pojistku", i kdyby to mělo bod tuhnutí nafty posunout o 4°C, tak investce v řádu 80,- Kč na rok nikoho nezabije (myslím že ještě větší prevence proti zamrznutí nafty je nemít v nádrž nafty u dna:) )
to letní bych tak klidně dával, ničemu to neuškodí...
PS: s tím VIFkem se nic nestane, když je otevřené...teda pokud ti někdo do něj nenasypal matky, to by pak mohlo dělat neplechu
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Super, to je přesně to co sem chtěl slyšet a ne tipy na opalováníkibi píše:Rider: ty účinky se neztrácí, vše co letní VIF deklaruje zůstane zachováno, pouze nemá tu hlavní vlastnost zimních aditiv - odlolnost nafty vůči zamrznutí - skrátka to neposune bod tuhnutí a filtrovatelnost nafty


BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
No ja vím, to já ani nic jiného nečekal, ale beru to s nadhledem, tak sem to ani nekomentoval, až teď mi to tam tak pasovaloholy píše:Co bys čekal od milose slovacka? Projdi pár témat a nepřekvapí tě



BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Bylo to loni (Golf GT TDi 110kW) i předloni (Fiat Stilo 1.9M-JTD), vlastně abych pravdu řekl, tak jednou tam byla nafta Shell z Retzu v Rakousku, co sme brali cestou a jednou OMV Znojmo, dřív sem tankoval jen na těchto dvou pumpách (když sem bydlel ve Znojmě), tady na Brněnsku tankuji buď opět na tom Shellu v Retzu (když mám cestu) nebo normálně u Tesca u Futura či na LUKOILU na D1 a stejně žádnej problém (myslím že z pátku na sobotu to tady bylo kolem -20 a taky bez problému...)boobika píše:jinak s tím netuhnutím nafty hluboko pod -20 v alpách, jednak bych řekl, že to bude nafta do vyššího mrazu než u nás a druhak alpy nejsou v čr, takže kvalita nafty bude jiná
je to jen můj názor
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG