filtr
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Asi před dvěma lety jsem vzal vzduchovej filtr Filtron na zkoušku po 15.000km jsem koukal do horní části filtr boxu a byl tam takový hodně jemný prachový film tak od té doby beru jenom BOSCH nebo MANN a bez jediného problému.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
http://www.filtron.pl/cz/index.php?idp=3tukydydes píše:Asi před dvěma lety jsem vzal vzduchovej filtr Filtron na zkoušku po 15.000km jsem koukal do horní části filtr boxu a byl tam takový hodně jemný prachový film tak od té doby beru jenom BOSCH nebo MANN a bez jediného problému.
Filtron je podle mě takový střed, co se týče kvality - určitě neporovnatelně lepší, než třeba výrobky Starline z Auto Kelly, kvalit Mannu asi ale nedosahuje. Na běžný použití ve starším autě bych se ho nebál, osobně ale používám radši Mann....
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
Poptával jsem filtry v jedněch autodílech. Konkrétně olejový. Měl jsem požadavek na značku MANN, UFI nebo BOSCH.
Paní mi s jistotou sdělila, že olejové filtry MANN a FILTRON jsou naprosto stejná kvalita, protože po návštěvě v jejich fabrice viděla (a bylo ji řečeno), že oba padají na pás zároveň. Jen jeden na levou a druhý na pravou stranu. Ale výroba je naprosto stejná.
Já tedy musím říct, že jsem s nimi zatím žádný problém neměl. Měním filtry pravidelně po 10tis km. Vzduchový občas vyklepu a ofoukám v průběhu. Při sundávání vany nebyly prakticky žádné nečistoty v oleji.
Paní mi s jistotou sdělila, že olejové filtry MANN a FILTRON jsou naprosto stejná kvalita, protože po návštěvě v jejich fabrice viděla (a bylo ji řečeno), že oba padají na pás zároveň. Jen jeden na levou a druhý na pravou stranu. Ale výroba je naprosto stejná.
Já tedy musím říct, že jsem s nimi zatím žádný problém neměl. Měním filtry pravidelně po 10tis km. Vzduchový občas vyklepu a ofoukám v průběhu. Při sundávání vany nebyly prakticky žádné nečistoty v oleji.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
- Marek3L
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 124
- Registrován: 22 dub 2015, 22:23
- Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod
neporletěla ta brusná pasta kolem těsnění? pokud to sedělo dobře tak to asi nebude z filtračního papíru ale hajzlpapíru. Taky dávám přednost lepší značce protže to kolikrát stojí stejně.tukydydes píše:Asi před dvěma lety jsem vzal vzduchovej filtr Filtron na zkoušku po 15.000km jsem koukal do horní části filtr boxu a byl tam takový hodně jemný prachový film tak od té doby beru jenom BOSCH nebo MANN a bez jediného problému.
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
Jak uz bylo vicekrat napsano ne filtron jako filtron do aftermarketu jdou vzdy uz z nejakou vyrobni toleranci to same napr.mann takze za me urcite original filtr ta cena je neni vubec hrozna a clovek ma zaruku urcite kvality
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
- jirka cordoba GT TDi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 16 úno 2006, 01:06
- Bydliště: Roky