Strasne tazko pretoci motor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Strasne tazko pretoci motor

Příspěvek od travel242fx »

sorry za temu mozno ze uz to tu niekde je ale nenasiel som aj ked som hladal

Problem je zo statrom 1,9TDI ked stoji dlksie v tychto mrazoch cca 2 dni ,tak po nazhaveni ledva pretoci motor ,pritom zhasne cela pristrojovka a samozrejme ze sa aj vyresetuje,pritom baterka je urcite dobra ,lebo som ju kvoli tomuto vymienal z ineho auto a tam to nerobi,zhavice su uplne nove a starter je po prepase su tam nove loziska a nova cievka.

takze este raz po lopate :
Proste otocim klucik drzim motor otoci o pol obratky zhasne pristrojovka stale drzim a potom ledva pretoci dalsiu obratku ale to uz motor naskoci a ide bez problemov. co by to mohlo byt kostru som kontroloval je utiahnuta dobre, zeby nieco stym starterom?

diky za pomoc
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

starter, baterka nebo kabely
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Nebo hustej olej. Ale spíš přeměř ty kabely voltmetrem a zjisti úbytek napětí při startu mezi pólama baterky a startérem.
Oct asv 2000, DieselPower
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

někde bude přechodovej odpor....uhnilej kabel na kostře nebo tak...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

hmm baterku vylucujem na 100% lebo som daval z ineho TDI a tam to toci pekne aj ked je minus 10.takze zostava starter alebo kable ,kable som opticky skontroloval nevyzera byt problem tak sa skor priklanam ktomu starteru, GO bolo robene cca pred 50000km normalne v servise kde opravuju startery a myslim ze vtedy to startovalo v pohode,tento jav pozorujme od minulej zimy ,nejako som to neriesil lebo vzdy som nastartoval ale uz to zacina byt vazne
napada ma jedine skusit iny starter ale nemam od koho jedine kupit nejaky na vrakovisku alebo novy,neponuka niekto nohodou novy starter pre TDI rotacka, 5-kvalt ?
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

starter to taky nebude, jsou to ty kabely, nebo baterka....
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já si myslím že to je baterkou na stopercent

(crazy)

jednoduchý test baterku necháš doma v teple na nabíječce ráno připojíš a motor chytne na drb, vcelku častá závada asijských baterek miloš
Martinn
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 14 úno 2008, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Martinn »

To se netýká jen "asijských baterií" . Stejnou zkušenost mám i s dva roky starou Vartou silver . Od cca - 6 auto nenatočí. Stačí jí nechat přes noc v teple a točí jak divá i v - 15 .
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

misa.89 píše:starter to taky nebude, jsou to ty kabely, nebo baterka....
hmm tak teda neviem skusim este raz pozriet tie kabyle v prvom rade ,
ono ta baterka sa mi vobec nezda ako pisem menil som z ineho chrochtaka a tam ta moja povodna toci z motorom o dusu tu co tam mam teraz ma cca 2 roky FIAMKA a tiez tocila v tom aute kde mam teraz moju bezproblemov na prvy krat.
Jedine ze by sa v tom mojom aute nadmerne vybijala cez noc ale mam tam iba alarm a predtym som toto vobec nepozoroval
nikto nemal problem zo starterom trebars ze by mu to robilo takyto pripad ?

este ma napada jeden test urobit zajtra rano nastartujem a hned vypnem motor a skusim hned znova nastartovat ak by to bolo baterkou tak to znova pojde tak tazko za tych par sekund sa nemoze dobyt
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

slovacek.milos píše:já si myslím že to je baterkou na stopercent

(crazy)

jednoduchý test baterku necháš doma v teple na nabíječce ráno připojíš a motor chytne na drb, vcelku častá závada asijských baterek miloš
no moja povodna tam bola BANEER a teraz som tam dal FiAMM v druhom aute startuju a tocia obidve bezproblemov a to auto moze stat aj 4 dni na mraze , moj golf stoji jednu noc a nechce pretocit
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

musíš udělat ten test do rána baterku v teple a na nabíječce pak připojit a start

jinak se nehneš miloš ;)
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 21 čer 2007, 15:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od liboro »

Pokud máš vyzkoušenu baterku na i z druhého auta, vem měřák a kontroluj úbytek napětí při startu, začni na kontaktech baterky, pak na svorkách baterky, na startéru atd., někde bude přechoďák.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jestli ti to k něčemu pomůže, tak mě to dělalo něco podobnýho. První otáčka hrozná a další nebyly o moc lepčí. Rozhodil sem startér, pročistil promazal a je to o lepší. Ale jednodušší je proměřit kabely, jestli na nich není nějakej úbytek. Podívat se na kabely nestačí, můžou vypadat krásně, ale uvnitř lisovanejch spojů může bejt problém.
Oct asv 2000, DieselPower
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

Pája 19 píše:Jestli ti to k něčemu pomůže, tak mě to dělalo něco podobnýho. První otáčka hrozná a další nebyly o moc lepčí. Rozhodil sem startér, pročistil promazal a je to o lepší. Ale jednodušší je proměřit kabely, jestli na nich není nějakej úbytek. Podívat se na kabely nestačí, můžou vypadat krásně, ale uvnitř lisovanejch spojů může bejt problém.
keby to boli kabely tak by to snad robilo stale nie len prvy start no nie?
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

První otočení je největší proudová zátěž pro el. soustavu, ale teoretizováním ještě nikdo auto neopravil. Chce to zkoušet, pozorovat, kontrolovat a měřit. Pak se daj udělat přesnější závěry.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“