ROZVODOVÝ ŘEMEN SJÍŽDÍ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ROZVODOVÝ ŘEMEN SJÍŽDÍ
VYMĚNIL JSEM ROZVODOVÝ ŘEMEN A NAPÍNACÍ KLADKU A ZHRUBA PO 2500KM JSEM NA TO JUKNUL A KOUKÁM ŽE Z ROZVODOVÉHO ŘEMENE LÍTAJ CHLUPY ,ŘEMEN MÁ SNAHU JET VÍC V LEVO NEŽ BY MĚL A BROUSÍ SE O HRANU NAPÍNACÍ KLADKY NEVÍTE V ČEM JE POTÍŽ?
Re: ROZVODOVÝ ŘEMEN SJÍŽDÍ
Nejspíš ti hází nějaké rozvodové kolo na hřídeli, nebo nějaká kladka, samozřejmě může taky.pitrsss píše:VYMĚNIL JSEM ROZVODOVÝ ŘEMEN A NAPÍNACÍ KLADKU A ZHRUBA PO 2500KM JSEM NA TO JUKNUL A KOUKÁM ŽE Z ROZVODOVÉHO ŘEMENE LÍTAJ CHLUPY ,ŘEMEN MÁ SNAHU JET VÍC V LEVO NEŽ BY MĚL A BROUSÍ SE O HRANU NAPÍNACÍ KLADKY NEVÍTE V ČEM JE POTÍŽ?
Naposledy upravil(a) vwphun dne 21 pro 2006, 14:23, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 61
- Registrován: 09 bře 2006, 22:43
- Bydliště: Prešov SR
Riešil som podobný problém ta G III a predchádzajúci serviceman menil sadu rozvodov každých 5000 Km a argumentoval tým - že si to nesadlo. Problém som vyriešil demontážou všetkých rozvodových častí a moje zistenie bolo zaujímavé - štift na ktorom je namontovaná napínacia kladka bol pri predchádzajúcich montážach zakrivený. To znamená že napínacia kladka nešla súbežne z remeňom. Paradox bol ten, že voľným okom sa to zistit nedalo. Po výmene všetko OK
Druhý problém u týchto motorov je uvoľnené spodné rozvodové koleso na kľukovej hriadeli, ale to nespôsobuje rezanie rozvodového remeňa (len naťahovanie), ale nepravidelný chod a zhoršené štartovanie. Po uvolnení spomínanej skrutky na kľukovej hriadeli je potebné ju vyčistit a pri opätovnej montáži použiť na skrutku poisťovač závitov (roztok) a dotiahnuť ju predpísaným momentom.
Dúfam že Ti to pomôže

Druhý problém u týchto motorov je uvoľnené spodné rozvodové koleso na kľukovej hriadeli, ale to nespôsobuje rezanie rozvodového remeňa (len naťahovanie), ale nepravidelný chod a zhoršené štartovanie. Po uvolnení spomínanej skrutky na kľukovej hriadeli je potebné ju vyčistit a pri opätovnej montáži použiť na skrutku poisťovač závitov (roztok) a dotiahnuť ju predpísaným momentom.

Dúfam že Ti to pomôže
Naposledy upravil(a) DANO PANCI dne 21 pro 2006, 13:12, celkem upraveno 1 x.
VW Bora Variant (ZLATÚŠIK) power by BH MOTOR
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 30 led 2006, 11:59
- Bydliště: Brno
Můžeš mi vysvětlit pojem rozvodová kladka co to je?Nemyslel jsi náhodou napínací kladku a nebo jednu z vodících kladek.DANO PANCI píše:Riešil som podobný problém ta G III a predchádzajúci serviceman menil sadu rozvodov každých 5000 Km a argumentoval tým - že si to nesadlo. Problém som vyriešil demontážou všetkých rozvodových častí a moje zistenie bolo zaujímavé - štift na ktorom je namontovaná rozvodová kladka bol pri predchádzajúcich montážach zakrivený. To znamená že rozvodová kladka nešla súbežne z remeňom. Paradox bol ten, že voľným okom sa to zistit nedalo. Po výmene všetko OK![]()
Druhý problém u týchto motorov je uvoľnené spodné rozvodové koleso na kľukovej hriadeli, ale to nespôsobuje rezanie rozvodového remeňa (len naťahovanie), ale nepravidelný chod a zhoršené štartovanie. Po uvolnení spomínanej skrutky na kľukovej hriadeli je potebné ju vyčistit a pri opätovnej montáži použiť na skrutku poisťovač závitov (roztok) a dotiahnuť ju predpísaným momentom.![]()
Dúfam že Ti to pomôže
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
U mě to byla napínací kladka. Ale když říkáš, že ji máš novou.............
Jinak to asi fakt bude nerovnoběžnost některé kladky. Kola snad ne. U mě to šlo poznat dobře, protože ty gumové špony, vlásky nebo jak to nazvat, se chytaly na kryt rozvodů v místě problému. Takže se to samo našlo a detekovalo

Jinak to asi fakt bude nerovnoběžnost některé kladky. Kola snad ne. U mě to šlo poznat dobře, protože ty gumové špony, vlásky nebo jak to nazvat, se chytaly na kryt rozvodů v místě problému. Takže se to samo našlo a detekovalo

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 61
- Registrován: 09 bře 2006, 22:43
- Bydliště: Prešov SR
Ďakujem za UPOZORNENIE - nezrovnalosť som odstránil a dúfam že keď to prečítaš opravené, tak tomu porozumieš. Bral som to všeobecne a nedúfal som že sa nájde niekto, kto za každú cenu musí do niečoho vŕtať. Ináč Tvoj príspevok autorovi: pitrsss veľmi pomohollaurin.clement píše:Můžeš mi vysvětlit pojem rozvodová kladka co to je?Nemyslel jsi náhodou napínací kladku a nebo jednu z vodících kladek.DANO PANCI píše:Riešil som podobný problém ta G III a predchádzajúci serviceman menil sadu rozvodov každých 5000 Km a argumentoval tým - že si to nesadlo. Problém som vyriešil demontážou všetkých rozvodových častí a moje zistenie bolo zaujímavé - štift na ktorom je namontovaná rozvodová kladka bol pri predchádzajúcich montážach zakrivený. To znamená že rozvodová kladka nešla súbežne z remeňom. Paradox bol ten, že voľným okom sa to zistit nedalo. Po výmene všetko OK![]()
Druhý problém u týchto motorov je uvoľnené spodné rozvodové koleso na kľukovej hriadeli, ale to nespôsobuje rezanie rozvodového remeňa (len naťahovanie), ale nepravidelný chod a zhoršené štartovanie. Po uvolnení spomínanej skrutky na kľukovej hriadeli je potebné ju vyčistit a pri opätovnej montáži použiť na skrutku poisťovač závitov (roztok) a dotiahnuť ju predpísaným momentom.![]()
Dúfam že Ti to pomôže

Ďakujem za upozornenie
VW Bora Variant (ZLATÚŠIK) power by BH MOTOR
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 30 led 2006, 11:59
- Bydliště: Brno
To DANO PANCI nechtěl jsem se tě nějak dotknout,ale ptal jsem se z toho důvodu,že když půjdeš do obchodu a řekneš,že by jsi chtěl rozvodovou kladku ta se tě asi se vší pravděpodobnosti prodavač zeptá jakou rozvodovou kladku a budeš mu ji stejně muset popsat jakou myslíš a to by měl být odborník a vědět co prodává.Tady na fóru těch odborníků moc není,kdyby byl každý odborník tak by toto fórum nemuselo existovat.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
Re: ROZVODOVÝ ŘEMEN SJÍŽDÍ
ten problém jsme měli kdysi u SEATu s prvními motory AHU, byla na to dokonce Směrnice na kontrolu (zachytili jsme 3 auta s rozvoďákem sjetým tak na 10mm) bylo potřeba povolit a znovu utáhnout konzolu vstřikovacího čerpadla). Ale může to být klidně i špatně namontovaný rozvodový řemen (smysl otáčení) zvlášť GATESy XS jsou na to "háklivé".pitrsss píše:VYMĚNIL JSEM ROZVODOVÝ ŘEMEN A NAPÍNACÍ KLADKU A ZHRUBA PO 2500KM JSEM NA TO JUKNUL A KOUKÁM ŽE Z ROZVODOVÉHO ŘEMENE LÍTAJ CHLUPY ,ŘEMEN MÁ SNAHU JET VÍC V LEVO NEŽ BY MĚL A BROUSÍ SE O HRANU NAPÍNACÍ KLADKY NEVÍTE V ČEM JE POTÍŽ?
vysvětlit pojem špatný smysl otáčení měl jsem zato že je jedno jak tam nový řemen namontuju ,pouze když se vrací starý řemen na původní místo tak se musí dodržet směr točení z důvodu rychlejšího opotřebení jinak tim čerpadlem by to taky mohlo být akorát mi nejde do hlavy,že starý řemen to nedělal a ten nový je během měsíce o 1mm užší dík za tip